Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt uten å myse!!Vis vedlegget 424489
Ser dere???
Ser!Vis vedlegget 424489
Ser dere???
Ja!Vis vedlegget 424489
Ser dere???
Haha! ingenting er teit i DPO-land. Vi ligger jo likt i forløpet, og legger selv merke til alt av småting og overtenker lett. Når tenker du å ta første test?Jeg er altså verdensmester i å innbille meg symptomer, så stoler ikke på noe. Men da jeg var gravid i oktober var det første symptomet jeg hadde mye luft i magen og jeg rapte over en lav sko. I dag, på vei opp trappen rapte jeg uten å tenke over det, og jeg har ikke drukket noe med kullsyre i hele dag.
6-7 dpo i dag, og har egentlig en dårlig magefølelse, men kanskje???
Hahah jeg orker ikke hvor teit jeg er, det er så pinlig hvor mye jeg tenker på det
Kjenner så godt til følelsen. Håper det klaffer for deg snart12 dpo og blenda test. Da er det bare å innstille seg på ny pp. Synes det er ekstra tøft da alle rundt oss er gravide om dagen, tar en pause fra forumet frem neste pp.
Ja, jeg vet. Har mistet tidligere og har aldri testet så tidlig. Analyserer jo hver eneste strek. Er den sterkere? Svakere? Lenge siden jeg tisset? Kjenner jeg fortsatt de samme symptomene?Det er jo altfor stort til å ta inn over seg!
Kjenner veldig godt den følelsen! Har også mistet to ganger, og det er jo rett og slett til å bli gal av! Håper den sitter hele veien for deg denne gangenJa, jeg vet. Har mistet tidligere og har aldri testet så tidlig. Analyserer jo hver eneste strek. Er den sterkere? Svakere? Lenge siden jeg tisset? Kjenner jeg fortsatt de samme symptomene?
Herlighet. Blir gal av meg selv
Godt spørsmål altså. Jeg har egentlig så dårlig magefølelse at jeg nesten ikke har lyst til å teste, men kjenner jeg meg selv rett holder jeg vel ikke lenger enn tirsdag eller onsdag hehe. Hva med deg?Haha! ingenting er teit i DPO-land. Vi ligger jo likt i forløpet, og legger selv merke til alt av småting og overtenker lett. Når tenker du å ta første test?
Alder 24! Prøver på baby nr 2Vil gjerne være med!
Hadde el 29 og 30 desember! 8dpo idag, 6 dager til forventet mens. Pp 5
Navn: Martine
Har du ordnet deg brukernavn?Vil gjerne være med!
Hadde el 29 og 30 desember! 8dpo idag, 6 dager til forventet mens. Pp 5
Navn: Martine
Helt enig i at den har blitt sterkere! Du er nok gravid!Tok en test til kl 18 (bilde2), da klarte jeg ikke vente lenger Synes streken er blitt sterkere bare på de timene fra kl 7 (bilde1) i dag tidlig
Martyparty99Har du ordnet deg brukernavn?