IKM UKE 2

Dpo 7 idag og i går ble jeg sånn akutt trøtt! Kjente ut som jeg holdt på å bli syk igjen (hadde korona i julen) og i dag kjenne jeg mensmurringer som jeg ikke har kjent tidligere :rolleyes: og småkvalm og uggen. Puppene er veldig hoven, men det er jeg hver måned da jeg er skikkelig plaget med pms hver gang :wacky: Ikke testet meg enda.. Redd for å bli skuffet enda en gang

Får to streker på alt som er i disse dager! :hilarious:
Håper ikke dette påvirker noe!:shy:

Vedlegg

• IMG_9048.jpeg
    IMG_9048.jpeg
    504,9 KB · Visninger: 73
Hahaha jeg knakk. Bare 7 dpo i følge pm så det var jo akkurat som forventet, men har følt litt rare murringer i dag, så klarte ikke la være

Vedlegg

• IMG_8450.jpeg
    IMG_8450.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 73
Har sånn egentlig ikke prøvd, men la inn ett sånn halvveis forsøk 1 dag før eggløsning. Vi vet fortsatt ikke om vi vil ha flere barn :bag:
Tok en test nå i kveld og jeg tror altså jeg ser en skygge… :dead:

IMG_4479.jpeg
IMG_4480.jpeg

Last edited:
Hei :) Ser flere skriver at man ikke skal teste på morgenurin. Jeg har alltid tenkt at det var det beste, men det stemmer kanskje ikke? :oops: Når er det best å teste?:)
Vet ikke hvorfor, men ser veldig mange får sterkest test (inkludert meg selv) på 2. urin for dagen. La det gå noen timer fra morgenurin og ta neste. :happy: Er ikke feil å teste med morgenurin heller, nei.

5 dpo og litt menslignende kramper, kjemperedd for at mens dukker opp om bare noen dager.. litt «ubehag» nedentil, føles ut som jeg må tisse oftere. Ikke kjent det før. Men, jeg overtolker nok symptomer her nå :shy:

Back
Topp