Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*sniker* Jeg hadde helt lik strek 9DPO!10 dpo, tatt i kveld. Skimter strek, men usikker om det er skygge, spent på de neste dagene. Hadde kjemisk sist måned
Vis vedlegget 424514
Med makesure sin vanlig?*sniker* Jeg hadde helt lik strek 9DPO!
Hehe, samme her - tenker tirsdag 8 DPO (mest fordi jeg har så mange tester liggende). Vingler selv mellom å ha litt troa og at det umulig kan ha gått.Godt spørsmål altså. Jeg har egentlig så dårlig magefølelse at jeg nesten ikke har lyst til å teste, men kjenner jeg meg selv rett holder jeg vel ikke lenger enn tirsdag eller onsdag hehe. Hva med deg?
Krysser fingrene for deg! Hadde en lik 9 dpo. Vil du skrives opp på lista for uke 2?10 dpo, tatt i kveld. Skimter strek, men usikker om det er skygge, spent på de neste dagene. Hadde kjemisk sist måned
Vis vedlegget 424514
Ja, med vanlig MS!Med makesure sin vanlig?
Fikk sterkere med metode (*kremt*) sin tidlige + positiv digital 10 dpo med nr1. Men kan jo variere når egget fester seg etter befruktning så prøver å ikke sammenligne med sist
Godt å høreKrysser fingrene for deg! Hadde en lik 9 dpo. Vil du skrives opp på lista for uke 2?
Krysser alt jeg har for degLitt vanskelig å få frem på bildet, men streken er blitt litt sterkere nå i kveld.
Har fremdeles ikke troa. Blødningen har vært svak i hele dag, men likevel noen dråper ved hvert dobesøk. Er nok en kjemisk. Men er spent på temperatur og blødning i morgen. 11dpo i morgen er også IKM for meg, så forventer at den nok tar seg opp da
Godt tegn med sterkere test, men skjønner bekymringen med blødning. Krysser fingrene for morgendagen!Litt vanskelig å få frem på bildet, men streken er blitt litt sterkere nå i kveld.
Har fremdeles ikke troa. Blødningen har vært svak i hele dag, men likevel noen dråper ved hvert dobesøk. Er nok en kjemisk. Men er spent på temperatur og blødning i morgen. 11dpo i morgen er også IKM for meg, så forventer at den nok tar seg opp da
Ser tydelig økning, håper for degLitt vanskelig å få frem på bildet, men streken er blitt litt sterkere nå i kveld.
Du må ikke teste med dritt-tiss. (Morgenurin). Vent på 2. urinJeg syns testen i dag tidlig var så svak, men den i går kveld på utvanna urin var sterkere enn de tidligere testene. Er det noen som har opplevd dette og at det har gått bra? Håper ikke det er kjemisk..
GratulererBle litt nervøs i går kveld, da den var svakere enn tidligere på dagen. Men den på kvelden var tatt på utvanna kaffetiss!
Synes dagens 2. urin ser lovende ut, så tørr vel snart og sette meg på gravid! Er 11-12 dpo idag.
Da tar jeg en ny test i kveld, på ikke-dritt-tissDu må ikke teste med dritt-tiss. (Morgenurin). Vent på 2. urin
Gjør det!Da tar jeg en ny test i kveld, på ikke-dritt-tiss
Dine tester er omtrent slik mine ser ut, så jeg burde kanskje senke skuldrene litt.
Hvordan klarte vi å være så behersket sist?Gjør det!
Vet jo ikke med mine heller i forhold til styrken. Jeg har bare fokusert på stigning, og håper de er sterk nok!
Har ingenting og sammenligne med, da jeg greide meg med 3-4 tester fordelt på flere uker sist gang!