IKM UKE 2

Har sånn egentlig ikke prøvd, men la inn ett sånn halvveis forsøk 1 dag før eggløsning. Vi vet fortsatt ikke om vi vil ha flere barn :bag:
Tok en test nå i kveld og jeg tror altså jeg ser en skygge… :dead:

Må teste igjen i morgen da, kanskje det ikke bare er en skygge du ser:happy:

Har ikke testet noe i dag, etter den slående negative testen i går kveld. Men har fortsatt ikke begynt å spotte, som jeg som regel pleier å gjøre 11 dpo. Får se om det kommer, hvis ikke vurderer jeg en ny test i morgen, som er 12 dpo.

11 dpo kveld. Stigning fra igår. Likevel slår tanken om kjemisk da det endte med det sist måned, føler testen skulle vært sterkere 11 dpo
IMG_2375.jpeg

Hei :) Ser flere skriver at man ikke skal teste på morgenurin. Jeg har alltid tenkt at det var det beste, men det stemmer kanskje ikke? :oops: Når er det best å teste?:)
Sniker: tror det er mye avfallsstoffer som hoper seg opp ila natten, gitt at man ikke står opp å tisser ila natten. Jeg må som regel opp ila natten og hos meg er første morgentiss best :hilarious: :joyful:

Drista meg til å ta en digital i dag, enda det er tidlig. Fikk akutt følelsen av at den var negativ, selv med streker på strimlene. Men skal fortelle det til samboeren i dag, så ville ha en ordentlig test å vise. Den sa heldigvis at jeg var gravid, så letta :Heartred

Vedlegg

• IMG_4661.jpeg
    IMG_4661.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 130
Jeg er ny her inne, prøver ikke, men kan se ut som det kanskje har festet seg en spire på finurlig vis.

Har ikke tenkt på graviditet og tester på 12 år, så er litt rusten kan man si.

Går det an å legge inn bilder her uten link?

Så gøy! :love017
Er det lissom helt sikkert om man tar en digital? Leser så mye om kjemiske osv, man blir jo litt lost i jungelen av info:knegg:
Er nok ikke det… er så skummelt! Etter jeg hadde en MA i uke 10 i november, kjenner jeg at jeg er veldig bekymret! Håpe lillefrø sitter helt til september :Heartred

Jeg er ny her inne, prøver ikke, men kan se ut som det kanskje har festet seg en spire på finurlig vis.

Har ikke tenkt på graviditet og tester på 12 år, så er litt rusten kan man si.

Går det an å legge inn bilder her uten link?
Ja, når du trykker på bildemotivet kan du velge å legge inn bilde uten link (drop image, eller klikk her):happy:

Back
Topp