IKM UKE 2

Nei var det jeg og følte :depressed:

Huff .. for et stressmoment dette opplegget er...

Nå når jeg har sett en positiv test, og uansett hvor ubeleilig det er, så blir jeg nok også litt skuffet om det plutselig er mensen på gang...

Tok denne fra clearblue nå, har ikke ikm før mandag 15.jan, så den skal vel i teorien ikke slå ut... kanskje den er ugyldig ‍♀️

Vedlegg

• IMG_20240109_145327.jpg
    IMG_20240109_145327.jpg
    667,4 KB · Visninger: 119
Huff .. for et stressmoment dette opplegget er...

Nå når jeg har sett en positiv test, og uansett hvor ubeleilig det er, så blir jeg nok også litt skuffet om det plutselig er mensen på gang...

Tok denne fra clearblue nå, har ikke ikm før mandag 15.jan, så den skal vel i teorien ikke slå ut... kanskje den er ugyldig ‍♀️
Jeg ser antydning til strek der! Stressmoment ja, ikke snakk :dance018Tullerusk fram til mensen kommer :rolleyes:

12dpo i dag og så forvirret. I dag har plutselig blødningene stoppet opp og testen er blitt enda sterkere :nailbiting: :bag: Tør ikke å håpe enda, og er egentlig bare stressa for at dette kan ødelegge syklusen min nå når den endelig var kommet i rute etter MA… Er stressa for både graviditet utenfor livmor, kjemisk og BO (MA hvor kroppen ikke utvikler noe foster kun fostersekk, var det jeg hadde i sommer…)

På bildet med flere er de tre første 10 dpo, så en 11 dpo og siste nå 12dpo.

Vil helst bare gjemme meg fra alt til jeg har fått et klart og tydelig svar.

Vedlegg

• IMG_4436.jpeg
    IMG_4436.jpeg
    359 KB · Visninger: 102
  • IMG_4432.jpeg
    IMG_4432.jpeg
    203,7 KB · Visninger: 97
12dpo i dag og så forvirret. I dag har plutselig blødningene stoppet opp og testen er blitt enda sterkere :nailbiting: :bag: Tør ikke å håpe enda, og er egentlig bare stressa for at dette kan ødelegge syklusen min nå når den endelig var kommet i rute etter MA… Er stressa for både graviditet utenfor livmor, kjemisk og BO (MA hvor kroppen ikke utvikler noe foster kun fostersekk, var det jeg hadde i sommer…)

Jeg ville kontakta fastlegen min og bedt om hcg blodprøver, da får du ordentlig svar på om det er økning :happy:

Synes de ser lovende ut jeg. Men enig med @Kleinstemning, dra til legen å ta blodprøve.
Skal jeg fjerne deg fra TR enn så lenge? :happy:

Sånn sett bort fra blødningene ser vel dette ut som en veldig fin stigning? Blødning er jo ganske vanlig tidlig i svangerskapet! Men som de andre sier - du har sikkert godt av en tur til legen for å få sjekka og forhåpentligvis litt ro i sjela!

Drista meg til å ta en digital i dag, enda det er tidlig. Fikk akutt følelsen av at den var negativ, selv med streker på strimlene. Men skal fortelle det til samboeren i dag, så ville ha en ordentlig test å vise. Den sa heldigvis at jeg var gravid, så letta :Heartred
Skal jeg sette deg på gravid? :D

Heihei! Etter veldig mange blenda tester skimta jeg noe i dag (tror jeg?) Er det streksyn? Skygge? Strek? Trenger litt hjelp til tolking her.

Vedlegg

• IMG_7513.jpeg
    IMG_7513.jpeg
    90,9 KB · Visninger: 116
Jeg ville kontakta fastlegen min og bedt om hcg blodprøver, da får du ordentlig svar på om det er økning :happy:
Synes de ser lovende ut jeg. Men enig med @Kleinstemning, dra til legen å ta blodprøve.
Skal jeg fjerne deg fra TR enn så lenge? :happy:
Sånn sett bort fra blødningene ser vel dette ut som en veldig fin stigning? Blødning er jo ganske vanlig tidlig i svangerskapet! Men som de andre sier - du har sikkert godt av en tur til legen for å få sjekka og forhåpentligvis litt ro i sjela!
Takk dere :Heartred Og jeg ser jo objektivt sett at stigningen egentlig ser helt ok ut, men pga blødningen kjenner jeg at jeg helst ikke har lyst til å få forhåpninger for så å bli skuffet senere.

Det beste er kanskje å bare koble helt ut noen dager og se an (men spørst om jeg får det til :hilarious::hilarious:).

Tenker testene er kanskje like greie å se hcg stigning på som måling hos legen. Det jeg er aller mest redd for er at hcg skal fortsette å stige uten at det er noe der, det var det som skjedde i sommer (BO/MA) … så vil nok uansett ikke få noe ro på at det utvikler seg noe før en eventuell ultralyd, og man kan jo ikke se noe på ultralyd før i uke 6. Dette kan bli noen lange uker :nailbiting::bag:

Back
Topp