Må ta noen sjanser her i livet!Så gøy å se den første registrert som gravid @Tobr
Føler ikke at det verste man kan gjøre er å sette seg opp som gravid i en anonym ikmgruppe! Skal jeg sette opp deg og?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ta noen sjanser her i livet!Så gøy å se den første registrert som gravid @Tobr
Jeg vil vente til jeg er forbi ikm iallefallMå ta noen sjanser her i livet!
Føler ikke at det verste man kan gjøre er å sette seg opp som gravid i en anonym ikmgruppe! Skal jeg sette opp deg og?
Skjønner det!Jeg vil vente til jeg er forbi ikm iallefall
Vil du settes på gravid?Vis vedlegget 424649
Woops der ble en digital tatt Og den er positiv!! Så letta! 10 dpo
Nei var det jeg og følte
Jeg ser antydning til strek der! Stressmoment ja, ikke snakk Tullerusk fram til mensen kommerHuff .. for et stressmoment dette opplegget er...
Nå når jeg har sett en positiv test, og uansett hvor ubeleilig det er, så blir jeg nok også litt skuffet om det plutselig er mensen på gang...
Tok denne fra clearblue nå, har ikke ikm før mandag 15.jan, så den skal vel i teorien ikke slå ut... kanskje den er ugyldig
Ikm torsdag. Kjenner egentlig veldig godt at jeg er gravid, men stoler lissom ikke helt på det før torsdag kommer og går uten TRSkjønner det!
Du har vel ikm noe senere enn meg!
Jeg kan settes på TR, begynte å spotte i dagVil du settes på TR eller vente litt til?
Jeg ville kontakta fastlegen min og bedt om hcg blodprøver, da får du ordentlig svar på om det er økning12dpo i dag og så forvirret. I dag har plutselig blødningene stoppet opp og testen er blitt enda sterkere Tør ikke å håpe enda, og er egentlig bare stressa for at dette kan ødelegge syklusen min nå når den endelig var kommet i rute etter MA… Er stressa for både graviditet utenfor livmor, kjemisk og BO (MA hvor kroppen ikke utvikler noe foster kun fostersekk, var det jeg hadde i sommer…)
På bildet med flere er de tre første 10 dpo, så en 11 dpo og siste nå 12dpo.
Vil helst bare gjemme meg fra alt til jeg har fått et klart og tydelig svar.
ikke blødd noe mer siden den ene gangen imorrest! Så da holder jeg håpet opp endaser dårlig ut her gitt… våknet med en veldig lett blødning 10dpo, og negative tester.. så er vel bare TR som har kommet 4 dager for tidlig.. oppdaterer ila av dagen om blødningen forverrer seg eller stopper
Synes de ser lovende ut jeg. Men enig med @Kleinstemning, dra til legen å ta blodprøve.12dpo i dag og så forvirret. I dag har plutselig blødningene stoppet opp og testen er blitt enda sterkere Tør ikke å håpe enda, og er egentlig bare stressa for at dette kan ødelegge syklusen min nå når den endelig var kommet i rute etter MA… Er stressa for både graviditet utenfor livmor, kjemisk og BO (MA hvor kroppen ikke utvikler noe foster kun fostersekk, var det jeg hadde i sommer…)
Sånn sett bort fra blødningene ser vel dette ut som en veldig fin stigning? Blødning er jo ganske vanlig tidlig i svangerskapet! Men som de andre sier - du har sikkert godt av en tur til legen for å få sjekka og forhåpentligvis litt ro i sjela!12dpo i dag og så forvirret. I dag har plutselig blødningene stoppet opp og testen er blitt enda sterkere Tør ikke å håpe enda, og er egentlig bare stressa for at dette kan ødelegge syklusen min nå når den endelig var kommet i rute etter MA… Er stressa for både graviditet utenfor livmor, kjemisk og BO (MA hvor kroppen ikke utvikler noe foster kun fostersekk, var det jeg hadde i sommer…)
Skal jeg sette deg på gravid?Drista meg til å ta en digital i dag, enda det er tidlig. Fikk akutt følelsen av at den var negativ, selv med streker på strimlene. Men skal fortelle det til samboeren i dag, så ville ha en ordentlig test å vise. Den sa heldigvis at jeg var gravid, så letta
Jeg synes også jeg ser noe! Spent på neste test til degHeihei! Etter veldig mange blenda tester skimta jeg noe i dag (tror jeg?) Er det streksyn? Skygge? Strek? Trenger litt hjelp til tolking her.
Jeg ville kontakta fastlegen min og bedt om hcg blodprøver, da får du ordentlig svar på om det er økning
Synes de ser lovende ut jeg. Men enig med @Kleinstemning, dra til legen å ta blodprøve.
Skal jeg fjerne deg fra TR enn så lenge?
Takk dere Og jeg ser jo objektivt sett at stigningen egentlig ser helt ok ut, men pga blødningen kjenner jeg at jeg helst ikke har lyst til å få forhåpninger for så å bli skuffet senere.Sånn sett bort fra blødningene ser vel dette ut som en veldig fin stigning? Blødning er jo ganske vanlig tidlig i svangerskapet! Men som de andre sier - du har sikkert godt av en tur til legen for å få sjekka og forhåpentligvis litt ro i sjela!
Det kan du, så håper jeg på at den holder seg på plassSkal jeg sette deg på gravid?