Jeg kan settes på gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk som spør Lite nytt her i dag. Testen i dag tidlig var ganske lik som i går, men var og bare 13-14t mellom de. Tenker jeg må holde meg til en test om dagen fremover før jeg går over til digitale. Men kommer nok ikke til å tro på noe som helst før etter en eventuell UL om noen uker. Har ikke kommet blod på to dager og har vanlig utflod nå, men venter egentlig bare på at blødninger skal starte igjen eller at testene skal synke
Å, beklager, det er bare å sette meg på TR.
Jawow, så stas Er det der økning på make sure bare på et døgn? Det gir jo litt håp
Synst jeg ser strekVis vedlegget 424823
Ettermiddagstest.. hvis jeg prøver skikkelig hardt ser jeg kanskje en svak strek
Jeg hadde negative tester i går, 9 dpo, men fikk svak strek i dag tidlig Litt sterkere nå i kveld.Tok 2 nye tester i ettermiddag, men ingen strek her Men man kan vel ikke forvente så masse på dpo 9?
Jeg hadde negative tester i går, 9 dpo, men fikk svak strek i dag tidlig Litt sterkere nå i kveld.
Sinnsykt oppblåst og stinn i magen, føler meg flere mnd på vei Masse murringer, føler nesten at mensen skal komme når som helst. Også mye trøttHvilke symptomer har dere som er gravide nå?
Jeg ser også Jeg tror disse er kjent for skyggestrek, krysser fingrene for at din ikke er detSer jeg en svak strek her??
Ånei, håper ikke det er skyggstrekJeg ser også Jeg tror disse er kjent for skyggestrek, krysser fingrene for at din ikke er det
Tidlig å få 2-3 enda ja! Har ikke sett mange som får det så tidlig som ikm.IKM i dag.
Skal jeg driste meg til å settes på gravid, eller burde jeg hatt 2-3 nå?
Hilsen ho som ikke helt klarer å tro på at ho faktisk er gravid
Vis vedlegget 424890