IKM UKE 2

14 dpo i dag. Begynner å innse at det kan være noe. Men blir bare så utrolig redd for å miste igjen, så da er det nesten lettere å ikke tro på det :bag: :Heartred

Vedlegg

• IMG_4452.jpeg
    IMG_4452.jpeg
    383,3 KB · Visninger: 35
Noen som erfaringer med metode sine tidligtester? Testet igjen og ser fortsatt ingenting :(

Vedlegg

• IMG_2624.png
    IMG_2624.png
    8,4 MB · Visninger: 77
Jeg tror jeg har sett meg blind, men vil noe titte på denne fra i dag tidlig?Mulig jeg innbiller meg at det er noe der ikm 13./14.januar. Vet ikke når eggløsning var. Bilde er uredigert

Vedlegg

• IMG_9652.jpeg
    IMG_9652.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 83
Hei! Hvis jeg hadde positiv digital og strimmel eggløsningstest 29 og 30 des, og negativ igjen 31. er jeg 11 eller 12 dpo idag? Ifølge flo hadde jeg el den 31! Hehe; ikke at det har all verdens og si.. fortsatt veldig svake streker på tester, så blir så usikker på om det ble eller ikke! Har 2 spontanaborter forran meg før vi fikk sønnen vår for 1 år siden, og kjenner jeg er så redd for at det ikke er stigning..

Hei! Hvis jeg hadde positiv digital og strimmel eggløsningstest 29 og 30 des, og negativ igjen 31. er jeg 11 eller 12 dpo idag? Ifølge flo hadde jeg el den 31! Hehe; ikke at det har all verdens og si.. fortsatt veldig svake streker på tester, så blir så usikker på om det ble eller ikke! Har 2 spontanaborter forran meg før vi fikk sønnen vår for 1 år siden, og kjenner jeg er så redd for at det ikke er stigning..
Hadde regnet EL 31. des og at du er 11 dpo idag. :) Har du bilde av testene?

Back
Topp