Mensmurringer bare. Kjennes ut som mensen skal komme når som helst! Men tror ikke den gjør det da! Ellers ingenting enda.Hvilke symptomer har dere som er gravide nå?
Har du noen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mensmurringer bare. Kjennes ut som mensen skal komme når som helst! Men tror ikke den gjør det da! Ellers ingenting enda.Hvilke symptomer har dere som er gravide nå?
Nei, nå protesterer jeg ikke. Hiver meg i detTidlig å få 2-3 enda ja! Har ikke sett mange som får det så tidlig som ikm.
Setter deg på gravid jeg!
Med mindre du protesterer?
GratulererIKM i dag.
Skal jeg driste meg til å settes på gravid, eller burde jeg hatt 2-3 nå?
Hilsen ho som ikke helt klarer å tro på at ho faktisk er gravid
Vis vedlegget 424890
Kjenner meg veldig igjen.. Det er en annerledes opplevelse å være gravid etter at man har mistet14 dpo i dag. Begynner å innse at det kan være noe. Men blir bare så utrolig redd for å miste igjen, så da er det nesten lettere å ikke tro på det
Jeg kan settes på gravid@Februar22 og @Prøverpånr3_2024, Hvordan går det med dere med ikm idag?
Jeg er i samme situasjon! Testet med metode tidlig test og syns jeg kan skimte noe, men samboer ser ingentingNoen som erfaringer med metode sine tidligtester? Testet igjen og ser fortsatt ingenting
"Mensmurringer", stinn mage, småkvalm hele dagen, ømme bryster, tisser ofte og sover dårlig på natten. Det er de jeg kommer på nåHvilke symptomer har dere som er gravide nå?
På bildet kan jeg se en svak strek. Spennende om det faktisk er noe da!Jeg tror jeg har sett meg blind, men vil noe titte på denne fra i dag tidlig?Mulig jeg innbiller meg at det er noe der ikm 13./14.januar. Vet ikke når eggløsning var. Bilde er uredigert
Takk for svar er PP1 for barn nummer to. Tenkte jeg ikke kom til å styre så med tidligtesting i starten på prøvingen med nummer to, men her er jeg, hahaPå bildet kan jeg se en svak strek. Spennende om det faktisk er noe da!
Det er veldig lett å bli bitt av basillen da, so I don't blame youTakk for svar er PP1 for barn nummer to. Tenkte jeg ikke kom til å styre så med tidligtesting i starten på prøvingen med nummer to, men her er jeg, haha
Hadde regnet EL 31. des og at du er 11 dpo idag. Har du bilde av testene?Hei! Hvis jeg hadde positiv digital og strimmel eggløsningstest 29 og 30 des, og negativ igjen 31. er jeg 11 eller 12 dpo idag? Ifølge flo hadde jeg el den 31! Hehe; ikke at det har all verdens og si.. fortsatt veldig svake streker på tester, så blir så usikker på om det ble eller ikke! Har 2 spontanaborter forran meg før vi fikk sønnen vår for 1 år siden, og kjenner jeg er så redd for at det ikke er stigning..