IKM UKE 2

Har på følelsen at tr kommer som planlagt i morgen her :confused: Er så skuffende når man begynner så smått å få litt trua.. men men, neste måned da:Heartred

Skal arrangere babyshower til ei venninne i morgen og, så får bare holde humøret oppe uansett :)
Ja neste gang :Heartpink fint av deg å tenke på henne! Husk å tenke på deg selv også:Heartpink

Lillybeth - 34 - B2- P4 - EL 28.12. IKM12.01.

Hei! Har hatt sykluser på ca 25 til 28 dager. Den siste syklusen min var på 26 dager, som betyr at jeg skal ha mensen i dag. Har ikke turt å ta en graviditetstest enda.. Går bare å venter på å få mensen. Har ikke spottet enda og det bruker jeg å gjøre en dag eller to før mensen kommer. Klarer jeg å vente et par dager med testing?:happy090

Last edited:
Lillybeth - 34 - B2- P4 - EL 28.12. IKM12.01.

Hei! Har hatt sykluser på ca 25 til 28 dager. Den siste syklusen min var på 26 dager, som betyr at jeg skal ha mensen i dag. Har ikke turt å ta en graviditetstest enda.. Går bare å venter på å få mensen. Har ikke spottet enda og det bruker jeg å gjøre en dag eller to før mensen kommer. Klarer jeg å vente et par dager med testing?:happy090
Herregud, greier du å vente til ETTER du skulle hatt mensen? :hilarious::hilarious:

Herregud, greier du å vente til ETTER du skulle hatt mensen? :hilarious::hilarious:

Ja. Er så redd for å bli skuffet i tilfelle jeg har en lengre syklus denne gangen.. Men blir nok å kjøpe en i morgen

Har ikke kjent på noen symptomer, men det gjorde jeg ikke forrige gang jeg var gravid i uke 3-4.

Hvordan går det med deg, @HåpefullPrøver, med ikm idag? :)
9 dpo i dag, ettersom EL kom litt senere enn antatt er ikm flyttet til søndag :)
Ny test tatt nå på ettermiddagen, og jeg synes jeg kan skimte noe svakt, men har ikke hatt helt troa denne runden :shy:
Burde det ha vært noe synligere på tidligtestene nå? Hvis mange får svak strek på vanlig test 9-10 dpo føler jeg at det burde vises nå på en tidligtest..

IMG_1013.jpeg
Ser bare så vidt antydning til at det kan være «noe» der

IMG_8827.jpeg

Testen jeg tok i kveld (nederst) er svakere enn den jeg tok på morgenen, så nå har jeg mistet litt piffen. Siste test ble tatt på mindre konsentrert urin da, så håper det er grunnen, men burde det ha så mye å si 12 dpo?

Vis vedlegget 425045
Testen jeg tok i kveld (nederst) er svakere enn den jeg tok på morgenen, så nå har jeg mistet litt piffen. Siste test ble tatt på mindre konsentrert urin da, så håper det er grunnen, men burde det ha så mye å si 12 dpo?
Sniker, ja konsentrasjon på urinen har mye å si så tidlig! Så ville kastet den testen og testet på nytt i morgen med tilsvarende konsentrasjon :love7

9 dpo i dag, ettersom EL kom litt senere enn antatt er ikm flyttet til søndag :)
Ny test tatt nå på ettermiddagen, og jeg synes jeg kan skimte noe svakt, men har ikke hatt helt troa denne runden :shy:
Burde det ha vært noe synligere på tidligtestene nå? Hvis mange får svak strek på vanlig test 9-10 dpo føler jeg at det burde vises nå på en tidligtest..

Vis vedlegget 425043Ser bare så vidt antydning til at det kan være «noe» der
Ser antydning til noe! Er ikke kjent med de testene der, men egget kan feste seg sent, slik at det ikke slår ut skikkelig enda. Prøv med en ny i morgen! :)

Ja, det er visst ikke ideelt å ha uregulert stoffskifte ved graviditet. Håper det er tilstrekkelig å øke dosering nå, men klarer ikke helt å slappe av med det.

Hadde litt tilsvarende situasjon da jeg spontanaborterte i uke 7 sist :(
Ååååh, da krysser jeg fingrene for at det fungerer å øke dosen! :smiley-angelic001
Skal jeg sette deg på gravid?:Heartpink

Ååååh, da krysser jeg fingrene for at det fungerer å øke dosen! :smiley-angelic001
Skal jeg sette deg på gravid?:Heartpink
Du kan gjøre det :Heartred Om det ikke går, vil det i seg selv neppe gjøre det noe verre:hilarious:

Ja, krysser fingrene for det! :smiley-angelic001 I det minste glad jeg sjekket så fort jeg fikk positiv test.

Alt av tester er negative, både strimmel og digital. 10 dpo så jeg har offisielt gitt opp.. er det fortsatt en mulighet for at det kan være en spire? Føler de fleste tester positiv tidligere enn dette :depressed:

Back
Topp