Her kom TR i dag, så det er bare å føre meg opp.@Kolibrien_ og @Avokadonøtta, hvordan går det med dere?
Gratulerer til dere som ble gravide!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kom TR i dag, så det er bare å føre meg opp.@Kolibrien_ og @Avokadonøtta, hvordan går det med dere?
Herregud, greier du å vente til ETTER du skulle hatt mensen?
Går det an å GLEMME det ja! Herregud, skulle gjerne hatt litt av tålmodigheten/selvkontrollen din donert hit! Venter spent!Har fortsatt ikke fått mensen, men glemte å kjøpe test når vi var ute i dag… så hvis mensen ikke kommer i morgen så er det kanskje noe på gang
Jeg tror jeg ser, men stoler ikke på eget streksyn akkurat nå. 4-5 tester på nesten utvannet urin i dag #desperatSkjønner igrunn ikke hvorfor jeg fortsetter men er det noen som ser noe?
Nei samme her.. Får vel vente til i morgentidlig om tr ikke har ankommet til daJeg tror jeg ser, men stoler ikke på eget streksyn akkurat nå. 4-5 tester på nesten utvannet urin i dag #desperat
Enig, har alltid lutealfase på 10 dager så forventer tr i morgen. Blir overrasket om den ikke kommerNei samme her.. Får vel vente til i morgentidlig om tr ikke har ankommet til da
Vært litt off, beklager det. Kan tas av listen, må bytte gruppe@Kolibrien_ og @Avokadonøtta, hvordan går det med dere?
tr kom idag her var som forventet såEnig, har alltid lutealfase på 10 dager så forventer tr i morgen. Blir overrasket om den ikke kommer
Ikke her enda, men fortsatt helt blenda tester så tenker nok at det bare er et spørsmål om tidtr kom idag her var som forventet så
Da krysser vi uansett fingrene for deg fortsattIkke her enda, men fortsatt helt blenda tester så tenker nok at det bare er et spørsmål om tid
Synd da, kanskje vi «treffes» i neste ikm-gruppe
Takk Veksler mellom håp og sikkerhet om at tr kommer som vanlig. Kjente på livmorhalstappen nå, og den er høy og hard Når jeg ikke har vært gravid før aner jeg liksom ikke hva jeg skal sammenligne medDa krysser vi uansett fingrene for deg fortsatt
Nei, det er sant! Ikke vært gravid før jeg heller, så føler med degTakk Veksler mellom håp og sikkerhet om at tr kommer som vanlig. Kjente på livmorhalstappen nå, og den er høy og hard Når jeg ikke har vært gravid før aner jeg liksom ikke hva jeg skal sammenligne med
Jeg kan settes på tr. Gratulerer til alle gravide jeg logger ut, vi får desverre ikke fortsette på prøvingen før til august igjen. Håper alle får termimspire@Marix2 , @viljelilje Hvordan går det med dere?
GratulererPositiv test i dag
Gratulerer