Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negativ test på ettermiddag i går, så jeg venter egentlig bare på mens nå. Alt håp er ikke ute før det skjer, men jeg har ikke troa.@Februar22 og @Prøverpånr3_2024, Hvordan går det med dere med ikm idag?
Ville ventet til i morgen om du klarer!Og kan evt ta 2 til ikveld for å legge til her etterpå når jeg må tisse igjen
Vanskelig å si!Okei da gjør jeg det! Med morgenurin? Eller vente til kvelden? Jobber 07-19 imorgen
Synes stigningen ser veldig bra ut jeg! Er jo dobling fra 13-15 der. Må også huske på at det er ulik mengde fargestoff i testene.Synes kanskje stigningen kunne vært bedre. Men vet jo man helst skal se på annenhver dag. Testene har også vært sterkere på ettermiddagen for meg, så mulig det blir en ny senere i dag.
Men tror jeg tar sjansen på å sette meg på gravid. Er uansett super nervøs. Men tror det kommer til å føles som å miste dersom det skjer nå uavhengig om jeg har sett meg på gravid eller ikke
Ja leser flere plasser at flere opplever det samme med demJeg er i samme situasjon! Testet med metode tidlig test og syns jeg kan skimte noe, men samboer ser ingenting
Akkurat samme her!! 12 dpo og så viidt jeg så en strek imorrest, hadde noen dråper blod på papiret og, men ikke hatt noe mer siden 06 imorrest.. spent på om TR kommer imorgenAltså jeg vet ikke lenger hva jeg skal forvente..
Har fått supersvak strek tre dager på rad med morgenurin.. I dag har fått litt lyserosa blod på papiret og, for TR er jo forventa i morgen
Her er tre tester der første er fra
dpo9
dpo10
dpo11 - idag
Uff samme her.. Krysser fingrene for oss Men når man får lyserosa blod/ lette blødninger rundt dpo10/11 kan det være kjemisk eller festeblødning? Jeg er så ny på det her jeg. Første gang i prøveperioden jeg i det hele tatt har fått en svak strekAkkurat samme her!! 12 dpo og så viidt jeg så en strek imorrest, hadde noen dråper blod på papiret og, men ikke hatt noe mer siden 06 imorrest.. spent på om TR kommer imorgen
Har på følelsen at tr kommer som planlagt i morgen her Er så skuffende når man begynner så smått å få litt trua.. men men, neste måned daJeg vil tro festeblødning! Jeg har vært gravid 3 ganger, men aldri blødd noen av de. Men vært lyyserosa og bare noen dråper! Kjemisk vil jeg tro er mer mensenaktig; siden det er en type spontanabort. Krysse fingrene for at det blir på oss