IKM UKE 2

Okei! De andre testene jeg har tatt som er rfsu og lloyd har jeg ikke sjans til å få med på kamera haha, men babyplan sine får jeg! Men skeptisk der og da når mange sier de får falsk strek :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_6901.jpeg
    IMG_6901.jpeg
    805,8 KB · Visninger: 128
  • IMG_6910.jpeg
    IMG_6910.jpeg
    557,5 KB · Visninger: 132
Ser strek på bp, ja. Er det samme test, eller er de tatt med en tid i mellom? Har du flere bp du evt kan ta? :)

Den til venstre var igår 10dpo, og den til høyre er tatt ista! :happy: Tok en imorrest også, da var streken svakere enn ikveld. Får bare vente til IKM lørdag evt

Okei da gjør jeg det:Heartpink! Med morgenurin? Eller vente til kvelden? Jobber 07-19 imorgen:wtf:
Vanskelig å si! :hilarious:
Jeg var så desperat at jeg tok med kopp og test på jobb for å få tatt på 2. urin!:laughing002 (Som sies er best). Noen gravide tester sterkest morgen, og noen kveld. Jeg personlig hadde ventet til kvelden.:happy:

Synes kanskje stigningen kunne vært bedre. Men vet jo man helst skal se på annenhver dag. Testene har også vært sterkere på ettermiddagen for meg, så mulig det blir en ny senere i dag.

Men tror jeg tar sjansen på å sette meg på gravid. Er uansett super nervøs. Men tror det kommer til å føles som å miste dersom det skjer nå uavhengig om jeg har sett meg på gravid eller ikke :Heartred

Vedlegg

• IMG_4475.jpeg
    IMG_4475.jpeg
    654,1 KB · Visninger: 96
Synes kanskje stigningen kunne vært bedre. Men vet jo man helst skal se på annenhver dag. Testene har også vært sterkere på ettermiddagen for meg, så mulig det blir en ny senere i dag.

Men tror jeg tar sjansen på å sette meg på gravid. Er uansett super nervøs. Men tror det kommer til å føles som å miste dersom det skjer nå uavhengig om jeg har sett meg på gravid eller ikke :Heartred
Synes stigningen ser veldig bra ut jeg!:D Er jo dobling fra 13-15 der. Må også huske på at det er ulik mengde fargestoff i testene.

Altså jeg vet ikke lenger hva jeg skal forvente..
Har fått supersvak strek tre dager på rad med morgenurin.. I dag har fått litt lyserosa blod på papiret og, for TR er jo forventa i morgen :(

Her er tre tester der første er fra
dpo9
dpo10
dpo11 - idag

Vedlegg

• IMG_2592.jpeg
    IMG_2592.jpeg
    340,5 KB · Visninger: 71
  • IMG_2617.jpeg
    IMG_2617.jpeg
    164 KB · Visninger: 70
  • IMG_2627.jpeg
    IMG_2627.jpeg
    421,2 KB · Visninger: 72
Altså jeg vet ikke lenger hva jeg skal forvente..
Har fått supersvak strek tre dager på rad med morgenurin.. I dag har fått litt lyserosa blod på papiret og, for TR er jo forventa i morgen :(

Her er tre tester der første er fra
dpo9
dpo10
dpo11 - idag
Akkurat samme her!! 12 dpo og så viidt jeg så en strek imorrest, hadde noen dråper blod på papiret og, men ikke hatt noe mer siden 06 imorrest.. spent på om TR kommer imorgen :nailbiting:

11 dpo og tror vi kan si at det ikke ble noe denne gangen. Var lei meg i går, nå har jeg meldt meg på 10km løp i april og skal trene mot pers. Jeg har ikke trent skikkelig siden før jeg ble gravid i oktober. Jeg kan ikke la være bare fordi jeg kanskje blir gravid en gang og derfor må justere forventningene

Vedlegg

• IMG_8486.jpeg
    IMG_8486.jpeg
    945,1 KB · Visninger: 64
Akkurat samme her!! 12 dpo og så viidt jeg så en strek imorrest, hadde noen dråper blod på papiret og, men ikke hatt noe mer siden 06 imorrest.. spent på om TR kommer imorgen :nailbiting:
Uff samme her.. Krysser fingrene for oss :Heartred Men når man får lyserosa blod/ lette blødninger rundt dpo10/11 kan det være kjemisk eller festeblødning? Jeg er så ny på det her jeg. Første gang i prøveperioden jeg i det hele tatt har fått en svak strek :rolleyes:

Jeg vil tro festeblødning! Jeg har vært gravid 3 ganger, men aldri blødd noen av de. Men vært lyyserosa og bare noen dråper! Kjemisk vil jeg tro er mer mensenaktig; siden det er en type spontanabort. Krysse fingrene for at det blir på oss :Heartpink

Jeg vil tro festeblødning! Jeg har vært gravid 3 ganger, men aldri blødd noen av de. Men vært lyyserosa og bare noen dråper! Kjemisk vil jeg tro er mer mensenaktig; siden det er en type spontanabort. Krysse fingrene for at det blir på oss :Heartpink
Har på følelsen at tr kommer som planlagt i morgen her :confused: Er så skuffende når man begynner så smått å få litt trua.. men men, neste måned da:Heartred

Skal arrangere babyshower til ei venninne i morgen og, så får bare holde humøret oppe uansett :)

Back
Topp