JaVil du settes på gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaVil du settes på gravid?
Synst jeg skimter en strekHeihei! Etter veldig mange blenda tester skimta jeg noe i dag (tror jeg?) Er det streksyn? Skygge? Strek? Trenger litt hjelp til tolking her.
JaSkal jeg sette deg på gravid?
Ser lovende ut!Sier meg veldig fornøyd med ettermiddag testen (bilde1).
Bilde2: Øverste to testene 10 dpo, de neste tre 11 dpo og de to nederste er i dag 12 dpo
Vis vedlegget 424734Vis vedlegget 424733
venter til IKMSer lovende ut!
Si fra om/når du vil settes på gravid!
Jeg ser en strek! Jeg fikk gjerne svakere strek ved morgenurin, å sterkere utover dagen. Kanskje du skal prøve en til senere i dag?dpo 9 og morgen urin, men det ser blankt ut her, eller? instillinga er veldig at det ikke gikk denne mnd heller så
wow, så stas Er det der økning på make sure bare på et døgn? Det gir jo litt håpIKM i dag, 4+0 - Streken blir mørkere! Klarer egentlig ikke å skjønne at jeg er gravid igjen
Bilde 1 fra i går, bilde 2 fra nå
Er det sant? Den er litt tørket, så bildet er vel etter 15-20 min, så usikker om det gjelder da?Jeg ser en strek! Jeg fikk gjerne svakere strek ved morgenurin, å sterkere utover dagen. Kanskje du skal prøve en til senere i dag?
Så fantastiskIKM i dag, 4+0 - Streken blir mørkere! Klarer egentlig ikke å skjønne at jeg er gravid igjen
Bilde 1 fra i går, bilde 2 fra nå
Jeg ser, men vær litt forsiktig med disse mine var skygger (flere tester med samme type strek, men ingenting på de andre typene jeg tok samtidig).11dpo idag, og fikk denne! Ikke blødd noe mer, dette er heller ikke tidlig test. Skal kjøpe flere tester senere idag, men tror kanskje det er noe der hvis jeg ikke bare innbiller meg det
* sniker *Jeg ser, men vær litt forsiktig med disse mine var skygger (flere tester med samme type strek, men ingenting på de andre typene jeg tok samtidig).
Jeg håper det er starten på noe for deg, men vil anbefale å prøve andre tester