IKM UKE 2

Sier meg veldig fornøyd med ettermiddag testen (bilde1).
Bilde2: Øverste to testene 10 dpo, de neste tre 11 dpo og de to nederste er i dag 12 dpo
IMG_2411.jpeg
IMG_2426.jpeg

dpo 9 og morgen urin, men det ser blankt ut her, eller? :nailbiting::meh: instillinga er veldig at det ikke gikk denne mnd heller så :shy:

Vedlegg

• IMG_2593.png
    IMG_2593.png
    7,8 MB · Visninger: 122
11dpo idag, og fikk denne! Ikke blødd noe mer, dette er heller ikke tidlig test. Skal kjøpe flere tester senere idag, men tror kanskje det er noe der hvis jeg ikke bare innbiller meg det

Vedlegg

• IMG_6901.jpeg
    IMG_6901.jpeg
    805,8 KB · Visninger: 139
Jeg ser en strek! :) Jeg fikk gjerne svakere strek ved morgenurin, å sterkere utover dagen. Kanskje du skal prøve en til senere i dag? :Heartred
Er det sant? o_O Den er litt tørket, så bildet er vel etter 15-20 min, så usikker om det gjelder da?

Skal love deg at det blir ny test senere idag da;) Sitter på jobb og tripper :laughing002

11dpo idag, og fikk denne! Ikke blødd noe mer, dette er heller ikke tidlig test. Skal kjøpe flere tester senere idag, men tror kanskje det er noe der hvis jeg ikke bare innbiller meg det
Jeg ser, men vær litt forsiktig med disse :shy: mine var skygger (flere tester med samme type strek, men ingenting på de andre typene jeg tok samtidig).
Jeg håper det er starten på noe for deg, men vil anbefale å prøve andre tester :)

Vedlegg

• PXL_20240108_151833239.jpg
    PXL_20240108_151833239.jpg
    374,7 KB · Visninger: 88
Jeg ser, men vær litt forsiktig med disse :shy: mine var skygger (flere tester med samme type strek, men ingenting på de andre typene jeg tok samtidig).
Jeg håper det er starten på noe for deg, men vil anbefale å prøve andre tester :)
* sniker *
Jeg har dessverre samme erfaring, både med Babyplan og Metode.

Jeg har altså så vonde pupper - måtte ta av bhen på do på jobb for å sjekke at det ikke var den :happy8
Testet negativt i morges, men jeg er tross alt bare 9 dpo og sist var den også blenda 9, og svak positiv dagen etter. Ryker fort en test til etter jobb, kjenner jeg er redd for skuffelsen allerede, jeg knakk fullstendig forrige måned :happy090

Back
Topp