IKM UKE 2

Mellom 8-10 dpo idag!
Slang ivei en test i ettermiddag, og så en liiiten «skygge» etter sånn 3-4 min. Trodde ikke på det og la den vekk. Men etter den har tørket har den kommet frem bedre og er vel ganske tydelig? :hilarious: Vet det er over tiden nå men.
Hvis dette er skygge/lurestrek blir jeg skikkelig skuffa altså!:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Jeg ser den! Spennende!

Mellom 8-10 dpo idag!
Slang ivei en test i ettermiddag, og så en liiiten «skygge» etter sånn 3-4 min. Trodde ikke på det og la den vekk. Men etter den har tørket har den kommet frem bedre og er vel ganske tydelig? :hilarious: Vet det er over tiden nå men.
Hvis dette er skygge/lurestrek blir jeg skikkelig skuffa altså!:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Men hallo strek! Har du ikke testet igjen etterpå? Do it:joyful:

Men hallo strek! Har du ikke testet igjen etterpå? Do it:joyful:
Selvfølgelig har jeg det! :knegg:
Tok på 1 timers utvanna pepsi max tiss før jeg la meg nå. Skimter jaggu noe der også. Veldig spent på morgendagens! Dårlig gjort om MS har gitt meg skygger på to stk samme dag.:hilarious:

Vedlegg

• IMG_8972.jpeg
    IMG_8972.jpeg
    126 KB · Visninger: 128
  • IMG_8973.jpeg
    IMG_8973.jpeg
    128,3 KB · Visninger: 126
Last edited:
Selvfølgelig har jeg det! :knegg:
Tok på 1 timers utvanna pepsi max tiss før jeg la meg nå. Skimter jaggu noe der også. Veldig spent på morgendagens! Dårlig gjort om MS har gitt meg skygger på to stk samme dag.:hilarious:
Så gøy!!
Det tenker jeg også, jeg kan vel ikke få 4 skygger på en dag? :wacky:

Du som skulle vente til i morgen!:laughing001 Liker at vi lyver for oss selv hele tiden!:knegg::knegg: Men da er det håp!:Heartpink Jeg er livredd skuffelse i morgen..
Ja, det røyk etter 5 timer :laughing021
Det er jeg også! Nesten redd for å teste, men. Jeg er ikke så redd at jeg klarer å holde meg unna:hilarious:

9 dpo og den mest spennende dagen for meg. Men helt blenda tester dessverre :arghh:
Tempen er fremdeles jevn og høy, det har den ikke pleid å være tidligere… så det gir jo litt håp fremdeles. Men tenker det bør være noe synlig på testen senest i morgen om det faktisk er noe på gang :love017

Gøy med streker på gang på mange andre! Gleder meg til å se økning i dag :love017

Vedlegg

• IMG_4270.jpeg
    IMG_4270.jpeg
    687,4 KB · Visninger: 59
  • IMG_4264.jpeg
    IMG_4264.jpeg
    624,8 KB · Visninger: 62
9po og blenda. Forsøkt å trøste meg med at jeg ikke testet postitivt før ikm forrige graviditet, men så endte jo den i MA i uke 11 så liten trøst det også :sorry:

Vedlegg

• IMG_9749.jpeg
    IMG_9749.jpeg
    203 KB · Visninger: 53
Jeg er også 9 DPO i dag, så da var testingen i gang hos meg også. Foreløpig veldig negativ, men føler meg også veldig lite gravid denne runden, så det stemmer jo foreløpig godt overens.

Vedlegg

• IMG_6760.jpeg
    IMG_6760.jpeg
    149,4 KB · Visninger: 44
Fikk disse i dag. Tatt på 2. urin ca to timer etter første urin. Får «strek» på både ms og bp, men dessverre ingen økning fra i går. :arghh:
Vanskelig å få med på bilde, men det er tydelig strek der in real. Tipper det ender i kjemisk.

Vedlegg

• IMG_8989.jpeg
    IMG_8989.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 137
Fikk disse i dag. Tatt på 2. urin ca to timer etter første urin. Får «strek» på både ms og bp, men dessverre ingen økning fra i går. :arghh:
Vanskelig å få med på bilde, men det er tydelig strek der in real. Tipper det ender i kjemisk.
Hvor mye skal de øke på en natt så tidlig i testingen da?

Har ikke peiling! :hilarious:
Var aldri testegal sist, og har bare vært gravid en gang. Får se senere, skal ikke begrave meg enda.:knegg:
Har du tatt idag?
Nei, ikke jeg heller. Da jeg var gravid sist hadde jeg null kontroll over syklusen min. Tok mensen når den kom :wacky: Og da jeg følteden hadde brukt lang tid tok jeg én test og nøyde meg med den. Det er nesten sykt:hilarious:

Ja, jeg har testet i dag og streken var litt sterkere i dag. Klarer ikke helt roe meg med det.. Må se utviklingen over noen dager kjenner jeg.
Glemte å ta bilde og nå er den tørr:meh:Skal ta en senere, når jeg klarer å holde urinen inne mer enn 15 minutter. Skal ta bilde da, hvis jeg husker:hilarious:

Back
Topp