IKM UKE 2

Hvem er det jeg prøver å lure med en om dagen egentlig? :knegg::knegg:
Da jeg ble gravid greide jeg en om dagen selv når det kom svak strek.. Men etter jeg mista har det tydeligvis klikka for meg!:hilarious:
Still blenda tho!

Vedlegg

• IMG_8941.jpeg
    IMG_8941.jpeg
    412,3 KB · Visninger: 85
Gikk akkurat på en testesmell her 7 dpo :hilarious: Hadde egentlig ikke noe stort testebehov, men hadde pga aktiviteter med barna etter jobb plutselig holdt meg fra å tisse i 4timer - og ville jo vært dumt å kaste den type kveldsurin rett i dass :laughing002 Den var selvsagt blenda.

Egentlig har jeg kun håp om å se noe 9 dpo, har aldri kunne skimte noe før 9dpo, og den gangen jeg fikk strek 10dpo ble det BO/MA. Så føler det står og faller på den ene dagen 9dpo:hilarious:

Men kommer nok til å teste igjen i morgen, siden jeg skal bort i helgen og det blir vin til middagen:dance008 Men er egentlig mer spent på hvordan tempen blir i morgen, om den holder seg høy vil det gi forhåpninger.

Vi har jo lagt aksjer kun på eggløsningsdagen denne runden, så egentlig har jeg begrenset forhåpninger uansett.

Haha det er jo helt tortur å være sist i IKM-gruppa, er 2-3 dpo og ufattelig utålmodig! Nesten så det frister å bytte over til uke 3 bare for å være først i stedet for sist haha :D

Gleder meg sånn til å se testene deres utvikle seg!!
Tenkt det samme selv.:hilarious: Gøy å følge med på de andre da! :D

Håpet går veldig opp og ned om dagene, ettersom EL kom senere enn vi trodde ble aksjer lagt kun 5, 3 og 2 dager før EL (i verste fall 6,4 og 3) og da tenker jeg umiddelbart at sjansen er for liten til at det kan ha blitt noe. Selv om jeg vet det er godt mulig. Er det noen av dere her inne som har blitt gravid selv om samleie skjedde såpas lenge før selve eggløsningen fant sted? :shy:
Jeg ble gravid med datteren da vi la inn siste aksje rundt 2 dager før EL, så det er fullt mulig. :joyful:

Måtte bruke opp kvoten min på 3 tester per dag, så tok en nå før kvelden. Har jeg stirret på mange tester de siste dagene og ser syner, eller skimter jeg faktisk noe her?? :nailbiting:
Jeg så denne uten å åpne bildet en gang!! Gleder meg til å se i morgen

Jeg så denne uten å åpne bildet en gang!! Gleder meg til å se i morgen
Ååå er det sant!! Fikk skygge på samme test forrige mnd så prøver å ikke ha for høye forhåpninger nå, men gleder meg litt ekstra til å ta en test i morgen tidlig nå :angelic:

Måtte bruke opp kvoten min på 3 tester per dag, så tok en nå før kvelden. Har jeg stirret på mange tester de siste dagene og ser syner, eller skimter jeg faktisk noe her?? :nailbiting:
Jeg ser «noe», men er usikker på om det er gropa der streken skulle ha vært, eller om det faktisk er en strek. Gleder meg til å se morgendagens testkvote! Håper det er blitt noe tydelig da!

Jeg ser noe, og er veldig spent på om det er en strek eller en luring! Gleder meg til oppdatering i morgen:smiley-angelic001

Jeg ser «noe», men er usikker på om det er gropa der streken skulle ha vært, eller om det faktisk er en strek. Gleder meg til å se morgendagens testkvote! Håper det er blitt noe tydelig da!
Jeg ser noe, og er veldig spent på om det er en strek eller en luring! Gleder meg til oppdatering i morgen:smiley-angelic001
Godt dere ser «noe», da betyr det bare at jeg ikke er heeeelt ute og kjører, hehe :angelic:

Skjønner hva du mener med «noe» her! Men har fått lignende tidligere uten at det var noe, er veldig spent på dagens fra deg :love017
Våkna nå og måtte tisse, og jada, testetrangen dukket opp igjen:knegg:
Jeg føler jeg ser en ekstremt svak strek, men jeg tror bare det er for tidlig på morran og at streksynet tuller med meg:meh: Er bare 8 dpo fortsatt:hilarious:
Vis vedlegget 424152
Her ser jeg en ganske tydelig strek uten å myse. Hallo så spennende!!!:love017

Streken er såpass svak at jeg ikke tør å få forhåpningene opp. Turte ikke si noe til kjæresten heller :shy: Skal se om jeg klarer å vente til i morgen med å teste igjen:hilarious:

Spennende med streker her!
Jeg testet på morgenen i dag også (8dpo) og kunne ikke se noen strek. Tenker å teste på søndag igjen

Back
Topp