IKM UKE 2

Hehe! Tror jeg skal prøve å vente til fredag kveld :angelic: Men skal reise bort med venner i helga, og tenkte å ta en test før jeg tar et glass vin på fredag (selv om jeg kan være gravid og testen viser negativ). Lever ikke som om jeg er gravid i dpo-dagene, men er jo greit å sjekke når det er en mulighet :dance008
Da hadde jeg tatt en test også :happy: Helt enig ifht det å ikke leve som om en er gravid, spesielt etter jeg brukte flere år på barn 1. Det hadde vært mange kjedelige år isåfall.

6 dpo i dag og har glemt å ta lutinus, så da er det bare å få det gjort før det blir fullstendig glemt. Tror jeg skal teste meg i helgen. Lørdag kanskje. Da er jeg 10 dpo. Har ikke troa på klaff denne gangen av en eller annen grunn.

Da hadde jeg tatt en test også :happy: Helt enig ifht det å ikke leve som om en er gravid, spesielt etter jeg brukte flere år på barn 1. Det hadde vært mange kjedelige år isåfall.
Så kjedelig at det tok så lang tid med barn 1, det må ha vært tungt å stå i. Fikk dere noe hjelp eller bare klaffet det plutselig? Håper det går mye raskere for dere denne gangen! :love017

7 dpo i dag: sterke mensensmerter på morningen som jeg måtte puste meg gjennom, men forsvant like fort som det kom. Kan det være festesmerter? Pleier ikke å ha mensensmerter så tidlig! o_O

Så kjedelig at det tok så lang tid med barn 1, det må ha vært tungt å stå i. Fikk dere noe hjelp eller bare klaffet det plutselig? Håper det går mye raskere for dere denne gangen! :love017
Fikk ikke hjelp, men oppsøkte det ikke heller. Var unge og tok det som det kom :happy: Men nå er det ny mann, jeg har høyere alder og vi oppsøker nok hjelp rimelig fort om det ikke klaffer.

Fikk ikke hjelp, men oppsøkte det ikke heller. Var unge og tok det som det kom :happy: Men nå er det ny mann, jeg har høyere alder og vi oppsøker nok hjelp rimelig fort om det ikke klaffer.
Skjønner! Merker det er mye lavere terskel for slikt her og nå pga alder. Men får håpe vi slipper det begge to :dance008

I dag kom utålmodigheten og tok meg. Har vært så i ferimodus og i en boble der, men hverdag og hjemmekontor har gitt litt konsentrasjonsvansker i dag. Men fint at det allerede er tirsdag og vi er en dag nærmere helg (og test) :angelic:

IMG_0928.jpeg
Da ble testen endelig positiv her også :D Den begynte å stige i går etteemiddag, og på morgenen har jeg så svak urin at den stoler jeg ikke på. Mulig testene kan ha blitt positive tidligere i løpet av natten/morgenen, men nå vet jeg iallefall at i dag eller i morgen slipper egget. Stemmer bra i forhold til utflod også :p
Ikm litt senere enn i utgangspunktet (ble søndag 14.01) men siden jeg vanligvis har kort lutealfase aner jeg ikke hvordan det blir. Holder meg uansett i denne gruppa :love017

Spennende at flere tenker å begynne testing, jeg regner 1 dpo fra torsdag så blir en stund å vente for meg enda :laughing002

Skjønner! Merker det er mye lavere terskel for slikt her og nå pga alder. Men får håpe vi slipper det begge to :dance008

I dag kom utålmodigheten og tok meg. Har vært så i ferimodus og i en boble der, men hverdag og hjemmekontor har gitt litt konsentrasjonsvansker i dag. Men fint at det allerede er tirsdag og vi er en dag nærmere helg (og test) :angelic:
Tror egentlig dpo=utålmodighet :sorry:

Forrige PP hadde jeg veldig høye forventninger pga stabilt høy dpo-temp. Men fra 8 dpo droppet både den og forventningene. Denne runden er den nesten identisk.

Prøver å ikke få forventninger fra temp alene, men om den holder seg høy 8 dpo og blir jeg nok ekstra spent :dance008

Vedlegg

• IMG_4216.jpeg
    IMG_4216.jpeg
    667,8 KB · Visninger: 36
  • IMG_4217.jpeg
    IMG_4217.jpeg
    500,5 KB · Visninger: 34
Noen symptomer ute og går?

Selv er jeg litt stinn nederst i magen, går ofte på do, ble kvalm på vei til jobb i går og måtte kaste skivene jeg smurte meg i dag fordi jeg plutselig ikke orka lukt/smak av makrell i tomat.
Jeg er 6 dpo i dag.
Jeg tar symptomene med en klype salt, fordi det luke greit kan være sånn kroppen min er i dpo-land.

Noen symptomer ute og går?

Selv er jeg litt stinn nederst i magen, går ofte på do, ble kvalm på vei til jobb i går og måtte kaste skivene jeg smurte meg i dag fordi jeg plutselig ikke orka lukt/smak av makrell i tomat.
Jeg er 6 dpo i dag.
Jeg tar symptomene med en klype salt, fordi det luke greit kan være sånn kroppen min er i dpo-land.
Har murra godt i magen noen dager, men mener jeg sa til meg sist syklus (da prøvde vi ikke), at jeg ikke måtte bli lurt av det neste gang, fordi det murrer til vanlig også! :hilarious: Murrer ikke idag…
Første test ryker i ettermiddag!

Back
Topp