Samme her ogsåEndelig EL på gang her! Litt kjedelig å havne sist i IKM-grupper.Føler jeg henger etter.
Vis vedlegget 423678
Ønsker alle en fin nyttårsfeiring!![]()
Godt nyttår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her ogsåEndelig EL på gang her! Litt kjedelig å havne sist i IKM-grupper.Føler jeg henger etter.
Vis vedlegget 423678
Enig med deg, jeg har enda ikke fått positiv EL test og er litt forvirraEndelig EL på gang her! Litt kjedelig å havne sist i IKM-grupper.Føler jeg henger etter.
Vis vedlegget 423678
pleier å ha EL mellom cd15-17. Er på cd 16 i dag og ingen stigning enda. Sist skjedde der veldig fort, med ganske kort topp, så håper på stigning i løpet av dagen 

Så fin refleksjonSiden jeg bare er 3 dpo, kjenner jeg ikke på testetrangen enda, heldigvis. Bare at dpo-dagene går så uhyyyyyre sakte. Føler jeg har vært i dpo-dagene i over en uke allerede. Benytter denne siste dagen av 2023 til å reflektere over alle tingene jeg er takknemlig for i året som har gått, til tross for at det ble nok et år uten graviditet. Så håper jeg at 2024 er året jeg endelig skal få bli mamma (eller i det minste på vei dit), men om jeg ikke blir det, skal nok livet mitt bli (fortsette å være) bra allikevel
. Vi er heldige som bor i Norge! Ønsker dere alle et fruktbart og godt nyttår! Håper på mange positive tester i gruppa her, når den tid kommer!

Haha, jeg er 4 dpo i dag og kjenner allerede at jeg vil teste. Men får vel drøye detTestetrangen ja… Svidde av en test i går jeg.2-4 dpo……… Men det var mest fordi jeg har vært uggen hver dag i hele jula, så ville bare avkrefte at positive EL-tester over flere dager skyldtes at EL hadde kommet tidligere og jeg var gravid…... Blenda ja.
![]()

Litt greit det også, så slipper jeg å stresse helt til testene stiger (og synker igjen).Her kom EL mer eller mindre til rett tid, men har litt kort lutealfase, så man havner gjerne litt etter.Enig med deg, jeg har enda ikke fått positiv EL test og er litt forvirrapleier å ha EL mellom cd15-17. Er på cd 16 i dag og ingen stigning enda. Sist skjedde der veldig fort, med ganske kort topp, så håper på stigning i løpet av dagen
Godt nyttår alle sammen, måtte 2024 bli et bra år for oss alle![]()
Håper den stiger hos deg i dag! 
Har også det! Mener jeg fikk det forrige måned og, så betyr sikkert ingenting, men håper jo4dpo og har milde stikninger fra eggstokk på den ene siden. Sikkert helt normalt for denne tiden i sykluaen, men det er sånn man ikke tenker på når man ikke prøver![]()

Det har jeg tenkt på - at jeg blir veldig godt kjent med kroppen min nå under prøvetiden. Lærer meg nesten å kjenne den på nytt4dpo og har milde stikninger fra eggstokk på den ene siden. Sikkert helt normalt for denne tiden i sykluaen, men det er sånn man ikke tenker på når man ikke prøver![]()

5-7 dpo idag. Litt usikker på EL, da tester og smerter ikke samsvarte helt. Første test ryker nok i morgen.Noen som skal begynne å teste snart?
6-7 dpo her i dag, så begynner ikke før evt. i morgen om testene har kommet. Har heldigvis ingen liggende, da hadde jeg nok begynt i dag til ingen nytte![]()

Jeg er 5 dpo nå, skal prøve å drøye det til helgen. Men det er som du sier, vanskelig å vente når man har tester så lett tilgjengeligNoen som skal begynne å teste snart?
6-7 dpo her i dag, så begynner ikke før evt. i morgen om testene har kommet. Har heldigvis ingen liggende, da hadde jeg nok begynt i dag til ingen nytte![]()

Ikke si sånn a, nå blir jeg sikkert "smitta" av deg og tester på fredag før jobb. Det er så dumtEr også 5 dpo i dag, tar nok første test på fredag 8 dpo![]()

Hehe! Tror jeg skal prøve å vente til fredag kveldIkke si sånn a, nå blir jeg sikkert "smitta" av deg og tester på fredag før jobb. Det er så dumt![]()
Men skal reise bort med venner i helga, og tenkte å ta en test før jeg tar et glass vin på fredag (selv om jeg kan være gravid og testen viser negativ). Lever ikke som om jeg er gravid i dpo-dagene, men er jo greit å sjekke når det er en mulighet 
1-2 DPO her ogsåDpo 1 idag! Så da var vi igang igjen![]()
Godt vi er fler som ligger i samme løype