IKM UKE 2

Ser ut som appen har feil (den sa eggløsning 26)! Første mnd med eggløsningstester…hva tenker dere som har god peiling? (Glemte legge ut i går, men den var ikke noe peak på)

Ser ut som toppen din er i dag? Ta en test i kveld, så ser du hvilken vei det går :happy:
Min EL skulle også være 26 i følge appen, men i følge kroppen og EL-testene med topp i går, er min EL i dag.

Hopper inn fra uke 1, da EL kom først i dag
Mcae86 - 37 - B2 - PP2 etter MA - EL 28.12- IKM ca 11.01

Nå er jeg superforvirret… hadde sett for meg at EL-testene skulle fortsette å stige, ikke synke.

Og plutselig fikk jeg høy temperatur i dag og kryss av FF. Håper virkelig ikke EL var CD16 med 0 aksjer inne. Dersom den har vært håper jeg det var i går slik at vi fikk inn noe… :facepalm: :facepalm:

Vedlegg

• IMG_4021.jpeg
    IMG_4021.jpeg
    652,7 KB · Visninger: 61
  • IMG_4022.jpeg
    IMG_4022.jpeg
    662,9 KB · Visninger: 60
Det.går.så.tregt.i.dpo.land!! :oops: o_O

Noen som har symptomer på gang? :Heartred
Enig! :arghh:
Nei, men i går hadde jeg skikkelige smerter i magen. Livmora var helt stinn. Det var slike smerter jeg har hatt ved EL de to siste månedene. Så jeg er litt irritert for at jeg ikke hadde flere EL-tester igjen, for nå mistenker jeg at kroppen prøvde på EL tidligere i uka når jeg hadde høye verdier lenge, men ikke fikk det til før i går.. Fikk aldri testet LH-nivået skikkelig ned igjen. Blir spennende å se! :hilarious:

Nå er jeg superforvirret… hadde sett for meg at EL-testene skulle fortsette å stige, ikke synke.

Og plutselig fikk jeg høy temperatur i dag og kryss av FF. Håper virkelig ikke EL var CD16 med 0 aksjer inne. Dersom den har vært håper jeg det var i går slik at vi fikk inn noe… :facepalm: :facepalm:
Dette kan jeg for lite om, så jeg er like forvirret som deg:sorry:
La dere inn aksjer før/etter CD16 da? For om EL var den dagen, er jo håpet fortsatt stort:happy:

Dette kan jeg for lite om, så jeg er like forvirret som deg:sorry:
La dere inn aksjer før/etter CD16 da? For om EL var den dagen, er jo håpet fortsatt stort:happy:
Var på juleferie og tett på familie CD12-17 så ingen aksjer før i går CD18 :hilarious: Har et lite håp om at EL kan ha vært CD18 og at jeg fanget opp nedgangen etter EL-topp. Det har nemlig skjedd en gang før at jeg ikke rakk å få med meg toppen. Men de andre gangene har den vært positiv/nesten positiv i over 24t….

Tiden vil vel vise. Men er utrolig frustrerende om vi har gått glipp av et PP:confused:

Jeg melder meg inn her, da det ser ut som vi kanskje rekker å prøve denne mnd alikevel.(mannen skal begynne på medisiner 1januar og da må vi ha pause i 6mnd)

Viljelilje - 35 - b7 - pp4 etter senabort- el 31.12 - ikm 14.01

Enig! :arghh:
Nei, men i går hadde jeg skikkelige smerter i magen. Livmora var helt stinn. Det var slike smerter jeg har hatt ved EL de to siste månedene. Så jeg er litt irritert for at jeg ikke hadde flere EL-tester igjen, for nå mistenker jeg at kroppen prøvde på EL tidligere i uka når jeg hadde høye verdier lenge, men ikke fikk det til før i går.. Fikk aldri testet LH-nivået skikkelig ned igjen. Blir spennende å se! :hilarious:
Spennende! Da er det bare å legge inn aksjer just in case ;)

Back
Topp