Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du tatt graviditetstest?Det var da alvor til lang positiv test her da. Noen som har erfaring med det? Litt usikker på om egget slipper idag eller ikke.
Nei, men hadde mensen 9-13 desember, så godt gjort isåfall. Da har jeg i såfall hatt EL rett etter mens. Tviler..Har du tatt graviditetstest?
Føler den! Først positivt el test cd22 hos meg, gikk fra ikm 52 til 1 og nå 2Kleinstemning - 35 - B2 - PP3 - EL? - IKM?
Hopper inn fra IKM uke 1, da jeg endelig ser økning på EL-testene, på CD20
Min første måned der jeg tester, og det har vært en tålmodighetsprøve..haha!
Det er faktisk dårlig gjort av kroppen din. Burde behandlet en prøver bedre enn det Vi tester oss jo gærne!Føler den! Først positivt el test cd22 hos meg, gikk fra ikm 52 til 1 og nå 2
Mine pleier typisk å være positive i 1,5 døgn. Men hos meg slippes egget da ofte 2 dager etter første positive test. Bekrefter el med temperaturmålinger Forrige EL vedlagt her På denne var EL CD23.Det var da alvor til lang positiv test her da. Noen som har erfaring med det? Litt usikker på om egget slipper idag eller ikke.
Iih!Mine pleier typisk å være positive i 1,5 døgn. Men hos meg slippes egget da ofte 2 dager etter første positive test. Bekrefter el med temperaturmålinger Forrige EL vedlagt her På denne var EL CD23.
Slitsomt med EL midt i jula!!I følge appen har jeg eggløsning i dag (også hatt eggløsningsslim i to dager) og vi har ikke hatt sex på over 2 dager nå. Så teit, men kjenner det stresser meg!!
Hadde planer i kveld, men vi hadde besøk og med en gang de dro våkent minstemor så da blir der ikke ikveld heller
Håper ikke løpet er kjørt
Hvis du når toppen idag kan du regne med at EL skjer i morgen. Det kan skje dagen etter også, men vanskelig å si uten temping. Men jeg hadde tatt utgangspunkt i morgen.
Temping har jeg lagt fra meg, for sånt husker ikke jeg til samme tid hver dagHvis du når toppen idag kan du regne med at EL skjer i morgen. Det kan skje dagen etter også, men vanskelig å si uten temping. Men jeg hadde tatt utgangspunkt i morgen.
1 dpo på fredag ja!Temping har jeg lagt fra meg, for sånt husker ikke jeg til samme tid hver dag
Vil 1 dpo isåfall bli fredag da? Jeg er seriøst så blank på sånn her jeg. Nesten flaut
Takk! Spent på testen i kveld, for det er siste jeg har igjen. Gikk noen fler enn jeg trodde det skulle gå1 dpo på fredag ja!
Samme her! Tror jeg fikk akkurat nok tester. Venter på flere i posten, men de rekker ikke frem! Artig at «babyene» koster oss så mye før de i det hele tatt er laget!Takk! Spent på testen i kveld, for det er siste jeg har igjen. Gikk noen fler enn jeg trodde det skulle gå