IKM UKE 2

Det var da alvor til lang positiv test her da. Noen som har erfaring med det? Litt usikker på om egget slipper idag eller ikke. :oops:

Vedlegg

• IMG_8904.png
    IMG_8904.png
    1,4 MB · Visninger: 105
Kleinstemning - 35 - B2 - PP3 - EL? - IKM?

Hopper inn fra IKM uke 1, da jeg endelig ser økning på EL-testene, på CD20 :happy:
Min første måned der jeg tester, og det har vært en tålmodighetsprøve..haha!

Kleinstemning - 35 - B2 - PP3 - EL? - IKM?

Hopper inn fra IKM uke 1, da jeg endelig ser økning på EL-testene, på CD20 :happy:
Min første måned der jeg tester, og det har vært en tålmodighetsprøve..haha!
Føler den! Først positivt el test cd22 hos meg, gikk fra ikm 52 til 1 og nå 2 :oops:

Det var da alvor til lang positiv test her da. Noen som har erfaring med det? Litt usikker på om egget slipper idag eller ikke. :oops:
Mine pleier typisk å være positive i 1,5 døgn. Men hos meg slippes egget da ofte 2 dager etter første positive test. Bekrefter el med temperaturmålinger :) Forrige EL vedlagt her :dance008 På denne var EL CD23.

Vedlegg

• IMG_3968.jpeg
    IMG_3968.jpeg
    583,1 KB · Visninger: 67
I følge appen har jeg eggløsning i dag (også hatt eggløsningsslim i to dager) og vi har ikke hatt sex på over 2 dager nå. Så teit, men kjenner det stresser meg!!
Hadde planer i kveld, men vi hadde besøk og med en gang de dro våkent minstemor så da blir der ikke ikveld heller :banghead:

Håper ikke løpet er kjørt :sad002

Mine pleier typisk å være positive i 1,5 døgn. Men hos meg slippes egget da ofte 2 dager etter første positive test. Bekrefter el med temperaturmålinger :) Forrige EL vedlagt her :dance008 På denne var EL CD23.
Iih!
Kanskje det er håp om at egget slippes i morgen i stedet for idag, slik at vi rekker aksjer!xsmile9

I følge appen har jeg eggløsning i dag (også hatt eggløsningsslim i to dager) og vi har ikke hatt sex på over 2 dager nå. Så teit, men kjenner det stresser meg!!
Hadde planer i kveld, men vi hadde besøk og med en gang de dro våkent minstemor så da blir der ikke ikveld heller :banghead:

Håper ikke løpet er kjørt :sad002
Slitsomt med EL midt i jula!!:arghh:

Hvis du når toppen idag kan du regne med at EL skjer i morgen. :) Det kan skje dagen etter også, men vanskelig å si uten temping. Men jeg hadde tatt utgangspunkt i morgen.
Temping har jeg lagt fra meg, for sånt husker ikke jeg til samme tid hver dag:knegg:
Vil 1 dpo isåfall bli fredag da? Jeg er seriøst så blank på sånn her jeg. Nesten flaut:smiley-ashamed005

Takk! Spent på testen i kveld, for det er siste jeg har igjen. Gikk noen fler enn jeg trodde det skulle gå:wacky:
Samme her! Tror jeg fikk akkurat nok tester. :hilarious: Venter på flere i posten, men de rekker ikke frem! Artig at «babyene» koster oss så mye før de i det hele tatt er laget!:bag:
Fikk den nederste idag, så er usikker på om egget slipper idag eller i morgen. Synes ikke toppen er veldig tydelig, bare generelt høy lenge. Men hos deg er det et tydeligere «hopp».

Vedlegg

• IMG_8911.png
    IMG_8911.png
    1,4 MB · Visninger: 62
Back
Topp