Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bestilte nye i gårSamme her! Tror jeg fikk akkurat nok tester. Venter på flere i posten, men de rekker ikke frem! Artig at «babyene» koster oss så mye før de i det hele tatt er laget!
Fikk den nederste idag, så er usikker på om egget slipper idag eller i morgen. Synes ikke toppen er veldig tydelig, bare generelt høy lenge. Men hos deg er det et tydeligere «hopp».
Da tror jeg eggløsningen nærmer seg! Jeg har begynt med Letrozol og Cyclogest igjen så det blir en ekstra spennende syklus
Tipper det slipper i dagSamme her! Tror jeg fikk akkurat nok tester. Venter på flere i posten, men de rekker ikke frem! Artig at «babyene» koster oss så mye før de i det hele tatt er laget!
Fikk den nederste idag, så er usikker på om egget slipper idag eller i morgen. Synes ikke toppen er veldig tydelig, bare generelt høy lenge. Men hos deg er det et tydeligere «hopp».
Får satse på det!Jeg bestilte nye i går
Vi satser på at de kan ligge og støve ned, gjør vi ikke?
Jeg kjenner iallefall veldig godt at det jobbes der nede, har hatt småvondt nederst i magen det siste døgnet. Det har sluppet litt nå
Er det unormalt at de er høye så lenge? Ser jo ut som toppen din var 25? Gjelder ikke det selvom de fortsetter å være litt høye?
Aksjer lagt inn!Tipper det slipper i dag
Håper mannen rakk hjem for noen ekstra aksjer i dag!
Letrozol er for å få eggløsning (har hatt ustabile sykluser stort sett siden tenårene). Har eggløsning av meg selv, men det er for å booste den ekstra Vi har prøvd i snart et år og ble gravid med bruk av Letrozol sist også, men da mistet vi..Hva er det du bruker, og hva er de godt for?
Skjønner hva du mener. Nei, jeg håper heller at du får positive tester. TR kan holde seg unna i noen månederFår satse på det!
Har hatt vondt i magen i 3 dager nå, så kjenner tydelig at det er i gang. Jo, pleier å ha høy ganske lenge, men sist fikk jeg en skikkelig tydelig topp om du skjønner. Synes ikke den på 1,06 er veldig tydelig, så da blir det spennende å se når el har vært. Har lutealfase på 13 dager, så ser det da! Men håper selvfølgelig ikke at TR kommer!
Leit å høre at du mistet, men utrolig kjekt at det finnes ting som kan hjelpe i en prosess. Håper dette blir din lykkemånedLetrozol er for å få eggløsning (har hatt ustabile sykluser stort sett siden tenårene). Har eggløsning av meg selv, men det er for å booste den ekstra Vi har prøvd i snart et år og ble gravid med bruk av Letrozol sist også, men da mistet vi..
Cyclogest er progesteron for å gi ekstra støtte til en eventuell graviditet, men starter på den samme dagen som positiv eggløsningstest
Vanskelig å vite nøyaktig tidspunkt, spesielt siden det ikke er flere tester etter 12/26. Det sies jo 24-48t fra positiv test. Så basert på disse vil jeg tippe EL enten tirsdag kveld eller onsdag. Så i såfall har dere jo fått inn ganske optimale aksjerVis vedlegget 423320
Hei. Vi hadde ett forsøk med IVF i oktober uten positivt resultat, prøvd selv denne syklus siden EL ble midt i julen. Er det håp mon tro? Positiv EL test på mandag midt på dagen og la inn aksjer mandag kveld og tirsdag kveld. Når tror dere EL var? Og hva tenker dere om aksjene?
satser på det var igår eller idag ja.Vanskelig å vite nøyaktig tidspunkt, spesielt siden det ikke er flere tester etter 12/26. Det sies jo 24-48t fra positiv test. Så basert på disse vil jeg tippe EL enten tirsdag kveld eller onsdag. Så i såfall har dere jo fått inn ganske optimale aksjer
Ja, veldig glad at man kan få litt «drahjelp» på veien. Håper spiren sitter for oss alle denne syklusenLeit å høre at du mistet, men utrolig kjekt at det finnes ting som kan hjelpe i en prosess. Håper dette blir din lykkemåned