IKM UKE 2

Jeg er på dpo 1 i dag, og hele den syklusen her har vart en eeevighet! Så dpo 1 føles som 1 år :rolleyes:

Ingen symptomer enda, annet enn de vanlige EL smertene.
Du da?
Samme her, vart i en evighet ja! Jeg er kvalm og så sliten, men er alltid det i dpo land. Men er sinnsykt stinn/stram i magen og. Pluss at jeg har kjent på noe som kjente ut som et par slag i magen i går, 3 dpo. Så det er jo litt spennende :shy:

Tempen holder seg høy. Så da har nok EL vært… typisk at den ene syklusen den kommer tidlig er den vi er bortreist og ikke har fått lagt inn aksjer i forkant. Men tror og håper egentlig at den må ha vært CD18 (28/12) og at vi dermed rakk en runde. Så da er jeg plutselig 2 dpo i dag :dance008

Vedlegg

• IMG_4050.jpeg
    IMG_4050.jpeg
    636,9 KB · Visninger: 36
3dpo i dag. Begynt å kjenne på kvalme innimellom, sånn helt ut av det blå. Ikke vant til dette fra andre sykluser (kun fra forrige svangerskap med HG :depressed:). Ser andre også opplever kvalme i dpo land? :bag:

Samme her, vart i en evighet ja! Jeg er kvalm og så sliten, men er alltid det i dpo land. Men er sinnsykt stinn/stram i magen og. Pluss at jeg har kjent på noe som kjente ut som et par slag i magen i går, 3 dpo. Så det er jo litt spennende :shy:
Jeg er også stinn, men det er uten tvil all mat og godis den siste uka for min del:wacky: Spennende ja! Håper det var egget som fant plassen sin:D

Tempen holder seg høy. Så da har nok EL vært… typisk at den ene syklusen den kommer tidlig er den vi er bortreist og ikke har fått lagt inn aksjer i forkant. Men tror og håper egentlig at den må ha vært CD18 (28/12) og at vi dermed rakk en runde. Så da er jeg plutselig 2 dpo i dag :dance008
Håper dere traff! :love017

Første PP med B3, og jeg kan ikke huske at tiden gikk sååå sakte i prøvinga med de to andre barna mine. Det blir altoppslukende, og jeg skulle helst vært gravid og ha født i går :dead:

Jeg er litt spent på om vi traff EL denne gangen. Mye EL-slim cd12-13, men vi fikk først lagt inn aksjer på cd14 (som jeg krysser fingrene for at var EL)
Har ved unnfangelse av de to andre tempet og testet etter EL, men nå skulle jeg liksom være så chill og ikke behøve det:hilarious:

Første PP med B3, og jeg kan ikke huske at tiden gikk sååå sakte i prøvinga med de to andre barna mine. Det blir altoppslukende, og jeg skulle helst vært gravid og ha født i går :dead:

Jeg er litt spent på om vi traff EL denne gangen. Mye EL-slim cd12-13, men vi fikk først lagt inn aksjer på cd14 (som jeg krysser fingrene for at var EL)
Har ved unnfangelse av de to andre tempet og testet etter EL, men nå skulle jeg liksom være så chill og ikke behøve det:hilarious:
Føler du deg chill?:hilarious:

Troor jeg er 2 dager dpo, det går så sakte!!!!
Kjenner meg selv rett er det vell testing i fra 7 dpo :banghead:

3dpo i dag. Begynt å kjenne på kvalme innimellom, sånn helt ut av det blå. Ikke vant til dette fra andre sykluser (kun fra forrige svangerskap med HG :depressed:). Ser andre også opplever kvalme i dpo land? :bag:
Har hatt det innimellom. Ene gangen var jeg gravid. Da visste jeg at kvalmen kom av det, men testet negativt til langt 14 dpo, og mista tett på 5 uker, så var nok derfor. Men har iaf opplevd kvalme supertidlig. Første gang det skjedde var jeg også gravid. Tok en test 8-9 dpo som var negativ. Testa igjen 12 dpo fordi det var julaften og fikk tydelig positiv og gravid 1-2 på digital. Har vært kvalm bare et par ganger uten å ha vært gravid, da. Det er så kjedelig at dpo-symptomer er så like de man har som gravid :wacky:

Ca 4 dpo og har en del murringer. Andre som har det tidlig i dpo-land?

Er det noen som har gått på progesteron før? Jeg hadde mest sannsynligvis eggløsning dag 14, men LH-nivået minsker veldig sakte. Kan dette ha noe progesteronen å gjøre? :dead:

Hvordan går det med dere nå i den siste dagen av 2023? Kjenner dere på testetrangen? Jeg snoker stadig innom uke 52 og 1, gleder meg over alle positive tester de får og håper det snart blir vår tur :love017

:hilarious:Hvordan går det med dere nå i den siste dagen av 2023? Kjenner dere på testetrangen? Jeg snoker stadig innom uke 52 og 1, gleder meg over alle positive tester de får og håper det snart blir vår tur :love017
Siden jeg bare er 3 dpo, kjenner jeg ikke på testetrangen enda, heldigvis. Bare at dpo-dagene går så uhyyyyyre sakte. Føler jeg har vært i dpo-dagene i over en uke allerede:hilarious:. Benytter denne siste dagen av 2023 til å reflektere over alle tingene jeg er takknemlig for i året som har gått, til tross for at det ble nok et år uten graviditet. Så håper jeg at 2024 er året jeg endelig skal få bli mamma (eller i det minste på vei dit), men om jeg ikke blir det, skal nok livet mitt bli (fortsette å være) bra allikevel :love2. Vi er heldige som bor i Norge! Ønsker dere alle et fruktbart og godt nyttår! Håper på mange positive tester i gruppa her, når den tid kommer!

Hvordan går det med dere nå i den siste dagen av 2023? Kjenner dere på testetrangen? Jeg snoker stadig innom uke 52 og 1, gleder meg over alle positive tester de får og håper det snart blir vår tur :love017
Testetrangen ja… Svidde av en test i går jeg. :knegg: 2-4 dpo……… Men det var mest fordi jeg har vært uggen hver dag i hele jula, så ville bare avkrefte at positive EL-tester over flere dager skyldtes at EL hadde kommet tidligere og jeg var gravid…... Blenda ja.:hilarious:

Back
Topp