IKM UKE 2

Endelig har testene begynt å stige her også. Krysser fingrene for att det er gullegget nå ❤️

Vedlegg

• Screenshot_20231231_172906_Premom.jpg
    Screenshot_20231231_172906_Premom.jpg
    108,9 KB · Visninger: 52
Endelig EL på gang her! Litt kjedelig å havne sist i IKM-grupper. :wacky: Føler jeg henger etter. :hilarious:

Vis vedlegget 423678

Ønsker alle en fin nyttårsfeiring! ✨
Enig med deg, jeg har enda ikke fått positiv EL test og er litt forvirra :confused004 pleier å ha EL mellom cd15-17. Er på cd 16 i dag og ingen stigning enda. Sist skjedde der veldig fort, med ganske kort topp, så håper på stigning i løpet av dagen :smiley-angelic001

Godt nyttår alle sammen, måtte 2024 bli et bra år for oss alle :love017

Siden jeg bare er 3 dpo, kjenner jeg ikke på testetrangen enda, heldigvis. Bare at dpo-dagene går så uhyyyyyre sakte. Føler jeg har vært i dpo-dagene i over en uke allerede:hilarious:. Benytter denne siste dagen av 2023 til å reflektere over alle tingene jeg er takknemlig for i året som har gått, til tross for at det ble nok et år uten graviditet. Så håper jeg at 2024 er året jeg endelig skal få bli mamma (eller i det minste på vei dit), men om jeg ikke blir det, skal nok livet mitt bli (fortsette å være) bra allikevel :love2. Vi er heldige som bor i Norge! Ønsker dere alle et fruktbart og godt nyttår! Håper på mange positive tester i gruppa her, når den tid kommer!
Så fin refleksjon :love017
Godt nyttår! Håper du får ønsket i oppfyllelse:happy:

Testetrangen ja… Svidde av en test i går jeg. :knegg: 2-4 dpo……… Men det var mest fordi jeg har vært uggen hver dag i hele jula, så ville bare avkrefte at positive EL-tester over flere dager skyldtes at EL hadde kommet tidligere og jeg var gravid…... Blenda ja.:hilarious:
Haha, jeg er 4 dpo i dag og kjenner allerede at jeg vil teste. Men får vel drøye det:smiley-ashamed005

Håper uggen din betyr at du er gravid, men at det bare var altfor tidlig med test:knegg:

Ikke positiv EL-test enda, men siste aksjer for denne runden lagt nå i dag. Mannen reiser på jobb i morgen så da får vi ikke gjort mer uansett :shy: Litt greit det også, så slipper jeg å stresse helt til testene stiger (og synker igjen).
Hvordan har det gått med dere? Er det flere her inne som enda ikke har hatt positiv EL-test?

6 dpo i dag: er så kvalm og sliten, enten sykdom på vei ellers tidlig symptomer (håper håper). Er ofte kvalm i dpoland men ikke så utmattet som jeg kjenner på nå :arghh:

Enig med deg, jeg har enda ikke fått positiv EL test og er litt forvirra :confused004 pleier å ha EL mellom cd15-17. Er på cd 16 i dag og ingen stigning enda. Sist skjedde der veldig fort, med ganske kort topp, så håper på stigning i løpet av dagen :smiley-angelic001

Godt nyttår alle sammen, måtte 2024 bli et bra år for oss alle :love017
Her kom EL mer eller mindre til rett tid, men har litt kort lutealfase, så man havner gjerne litt etter. :hilarious: Håper den stiger hos deg i dag! :love2

4dpo og har milde stikninger fra eggstokk på den ene siden. Sikkert helt normalt for denne tiden i sykluaen, men det er sånn man ikke tenker på når man ikke prøver ;)

4dpo og har milde stikninger fra eggstokk på den ene siden. Sikkert helt normalt for denne tiden i sykluaen, men det er sånn man ikke tenker på når man ikke prøver ;)
Det har jeg tenkt på - at jeg blir veldig godt kjent med kroppen min nå under prøvetiden. Lærer meg nesten å kjenne den på nytt:smug:

Noen som skal begynne å teste snart? :D
6-7 dpo her i dag, så begynner ikke før evt. i morgen om testene har kommet. Har heldigvis ingen liggende, da hadde jeg nok begynt i dag til ingen nytte :hilarious:

6-7 dpo her i dag, så begynner ikke før evt. i morgen om testene har kommet. Har heldigvis ingen liggende, da hadde jeg nok begynt i dag til ingen nytte :hilarious:
5-7 dpo idag. Litt usikker på EL, da tester og smerter ikke samsvarte helt. Første test ryker nok i morgen. :hilarious:

Jeg er 5 dpo nå, skal prøve å drøye det til helgen. Men det er som du sier, vanskelig å vente når man har tester så lett tilgjengelig:wtf:

Ikke si sånn a, nå blir jeg sikkert "smitta" av deg og tester på fredag før jobb. Det er så dumt:angelic:
Hehe! Tror jeg skal prøve å vente til fredag kveld :angelic: Men skal reise bort med venner i helga, og tenkte å ta en test før jeg tar et glass vin på fredag (selv om jeg kan være gravid og testen viser negativ). Lever ikke som om jeg er gravid i dpo-dagene, men er jo greit å sjekke når det er en mulighet :dance008

Back
Topp