IKM Uke 19

Hmmmmmm:pompus::pompus:

Vedlegg

• 40B07435-090A-4D24-AC14-DEC04C3D0FA9.jpeg
    40B07435-090A-4D24-AC14-DEC04C3D0FA9.jpeg
    470 KB · Visninger: 162
  • 6C4ED906-A842-4178-8068-59A929DC48DC.jpeg
    6C4ED906-A842-4178-8068-59A929DC48DC.jpeg
    568,1 KB · Visninger: 160
I dag har vi AliceInWonderland med IKM! Hvordan går det med seg, har du testa!? Fant dere drømmeoppskiften med letrozol, ovitrelle og duphaston :Heartred

håper det går bra med dere andre! Her går dagene så fryktelig unna for tida! Blir godt med litt fridager snart. Positivt at det blir mindre tid til å tenke på testing, da :angelic: lurer virkelig på om jeg holder ut! 6/7 dpo i dag og sliter allerede :hilarious:

Fikk melding av mannen som er så spent på at jeg skal ta test i morgen når jeg kommer hjem. Han vet ikke at jeg har tatt hver dag i mange dager :hilarious:

Fikk melding av mannen som er så spent på at jeg skal ta test i morgen når jeg kommer hjem. Han vet ikke at jeg har tatt hver dag i mange dager :hilarious:
Må le! For en gjeng. Vi er midt i flytting å jeg svir av tester i ett sett å går å hiver de i posene med ting vi hiver i huset. En perfekt måte å skjule hvor mange tester jeg svir av til dagen, kontra at alt havna i søplet på badet der de faktisk er synlige :hilarious:

I dag har vi AliceInWonderland med IKM! Hvordan går det med seg, har du testa!? Fant dere drømmeoppskiften med letrozol, ovitrelle og duphaston :Heartred

håper det går bra med dere andre! Her går dagene så fryktelig unna for tida! Blir godt med litt fridager snart. Positivt at det blir mindre tid til å tenke på testing, da :angelic: lurer virkelig på om jeg holder ut! 6/7 dpo i dag og sliter allerede :hilarious:
Syns egentlig tiden går sakte, men er du 6/7 dpo? Hva skjedde:hilarious::hilarious: Følte du nettopp ventet på EL. :angelic:

Fikk også et ivrig spørsmål på når jeg skal teste. Lite vet han at alle testene er svidd av og at jeg har gitt opp 10 dpo:confused:

Så søte menn dere har! Min man ville ikke reagert om jeg hadde sagt at jeg hadde el én dag og sagt at jeg hadde mensen dagen etter :hilarious: han er totalt clueless på syklus og el, testing osv. blir glad når jeg er gravid da heldigvis :D

Så søte menn dere har! Min man ville ikke reagert om jeg hadde sagt at jeg hadde el én dag og sagt at jeg hadde mensen dagen etter :hilarious: han er totalt clueless på syklus og el, testing osv. blir glad når jeg er gravid da heldigvis :D

Ikke så lett å være mann :p har forsøkt å forklare dette med syklus og hvilke rekkefølge ting skjer. Lytter aktivt, men forstår ikke en døyt :hilarious:

Dpo 11-12 men syns jeg ser skygge! Skulle liksom ikke teste mer siden jeg har blødd... men mistenker dette er lureri. Men tror ikke dere kan se den

Vedlegg

• 9B46BC39-206F-42DA-ADC1-861796482BF2.jpeg
    9B46BC39-206F-42DA-ADC1-861796482BF2.jpeg
    396,3 KB · Visninger: 130
Back
Topp