IKM Uke 19

Svidde impulsivt av en test til nå, selvfølgelig negativ, på utvannet urin og alt. Håper på bedre hell i morgen, 10 dpo :happy: Tror nok IKM for min del er forskjøvet med tanke på at el kom seinere enn «planlagt», men kjenner ikke syklusen godt nok til å vite helt hvordan det blir.
Håper sånn for deg! Jeg hadde blenda tester 10 dpo ved begge mine svangerskap :)

Da er IKM-uka vår endelig i gang, dere! Litt treig start fra meg som har blitt smitta av barnas forkjølelse og har ca 0 energi i dag.. deilig kombo med å være hjemme med to syke barn

I følge min liste er det allerede 4 med IKM i dag :)

Venterpå_nr3 har dessverre allerede meldt tr og det er vi lei oss for :(

Noe nytt å melde hos deg, Acinonyx jubatus? Du hadde vel ikke helt trua på klaff selv denne mnd, men har du testa i dag eller sett noe til tr? :)

Emfie hadde jo noen veldig lovende streker for noen dager siden som vi heiet sånn på men de hadde vel dessverre stagnert litt.. hvordan går det nå? Testet i dag? :)

Også er det MSE93, da! Med positiv digital og alt ❤️ det er vel ikke noe å vente på her enn å hive deg over på gravid?? :D

Baby.3 hadde jeg egentlig på lista i mårra, men der er det også IKM i dag og vi kan gratulere med graviditet!! Så utrolig kjekt :D

Her er det fortsatt svake svake streker og negative om hverandre:p Så enten så har jeg vært veldig uheldig med skyggestreker, eller så er dette kjemisk. Brun utflod siden torsdag, så har enda ikke fått noen blødning. Syns det hele er veldig rart. Pleier ikke å spotte mer enn en halv dag før mensen, så dette har jeg aldri opplevd før:rolleyes: håper mensen dukker opp de neste dagene:angelic:

Her er det fortsatt svake svake streker og negative om hverandre:p Så enten så har jeg vært veldig uheldig med skyggestreker, eller så er dette kjemisk. Brun utflod siden torsdag, så har enda ikke fått noen blødning. Syns det hele er veldig rart. Pleier ikke å spotte mer enn en halv dag før mensen, så dette har jeg aldri opplevd før:rolleyes: håper mensen dukker opp de neste dagene:angelic:
Hm... høres jo mystisk ut :angelic: håpet er ikke ute før tanta banker på ;)

Ja nå er jeg på sammenbruddets rand her! Det har vært et helvetes mas og gnål fra vi våkna :arghh: Kikka med et halvt øye innom jobbmailen og og oppdaget at jeg har fått en gigarapport med frist 18. mai på toppen av det hele. Som vil si 3 arbeidsdager i praksis. HVIS jeg blir frisk.. og dropper inneklemtfredagen jeg hadde bedt om å ta fri :banghead: jeg kommer til å ryke på en gigantisk smågodt-smell i kveld ass :hilarious: positive er at jeg ikke har hatt overskudd til å tenke på dpo, testing, graviditet osv. lurer heller på hva jeg tenker på som vil hive en tredje baby inn dette galehuset! Neida :angelic: og det sier sitt om babyønsket, ass :shy:

Nei, fy søren, det var jo helt utgjort også da.. er det noen som kan avlaste deg hvis du er syk? Siste man trenger er vel sånt stress oppi det hele. Da er det en kunst å holde fokuset på en ting om gangen! Hvor gammel er barna dine? Håper de fort kvikner til :happy: Og at du snart kan ha fokuset ditt på prøving, testing osv, tihi

Nei, fy søren, det var jo helt utgjort også da.. er det noen som kan avlaste deg hvis du er syk? Siste man trenger er vel sånt stress oppi det hele. Da er det en kunst å holde fokuset på en ting om gangen! Hvor gammel er barna dine? Håper de fort kvikner til :happy: Og at du snart kan ha fokuset ditt på prøving, testing osv, tihi
Nei det er dessverre ingen kjære mor hvis jeg blir syk.. så litt sårbart sånn sett.. barna er 2 og 4 så ikke så mye medfølelse for at mamma også er litt syk :p også blir alle litt ekstra irritable når vi er sånn. De blir mer masete og sutrete og jeg får kortere lunte. Men vi skal på hyttetur i langhelga med noen andre folk for å feire 17 mai osv. så hadde jo vært kjipere å få det til da! Men selv må jeg vel sitte med fjeset i datan uansett :rolleyes: men dersom det dukker opp en positiv test 16 eller 17 mai tror jeg ikke at jeg er i stand til så mye annen tankevirksomhet, gitt :hilarious:

Det hjelper litt å høre! Testet du dagene før det også?
Bare 8 dpo og 10 dpo tror jeg. Første svangerskap fikk jeg ikke positiv test før 16 dpo!! Og sist 12 dpo :p så begge gangene hadde jeg egentlig avskrevet hele greia og ble mildt sagt sjokkert :D

Bare 8 dpo og 10 dpo tror jeg. Første svangerskap fikk jeg ikke positiv test før 16 dpo!! Og sist 12 dpo :p så begge gangene hadde jeg egentlig avskrevet hele greia og ble mildt sagt sjokkert :D

Håper jeg får meg en sånn overraskelse jeg også! Du begynner nå bevege deg utover i dpo-dagene du også :D

Hmm. Mensmurring og ubehag i korsryggen, spørs om ikke TR er på vei. Ikke IKM før lørdag, så er litt usikker :nailbiting: negativ test i ettermiddag (klarte bare å holde meg i to timer først da. :wacky:) Tror jeg er ca 9-10 dpo om eggløsning skjedde når det skulle. :bored: Er ny på alt det her så veldig usikker på symptomer osv :dontknow fortsatt håp?

Trodde ikke makesure hadde skyggestreker, men nå har jeg fått flere i går og i dag :shifty: Er supersvake, men jeg ser de. Har ikke fått skygge på de før, men siden de ikke har økt fra i går og jeg i tillegg begynte å spotte i går, så har jeg mistet helt troen :( Er 10 dpo..

Masse lykke til alle sammen! :Heartpink

Vedlegg

• 6F6D4428-C87B-405D-A405-B3525F539E9D.jpeg
    6F6D4428-C87B-405D-A405-B3525F539E9D.jpeg
    414,9 KB · Visninger: 97
Hmm. Mensmurring og ubehag i korsryggen, spørs om ikke TR er på vei. Ikke IKM før lørdag, så er litt usikker :nailbiting: negativ test i ettermiddag (klarte bare å holde meg i to timer først da. :wacky:) Tror jeg er ca 9-10 dpo om eggløsning skjedde når det skulle. :bored: Er ny på alt det her så veldig usikker på symptomer osv :dontknow fortsatt håp?

Håp så lenge mensen ikke har kommet!❤️ Kanskje du kan ta en test i morgen tidlig på morgenurin?

Trodde ikke makesure hadde skyggestreker, men nå har jeg fått flere i går og i dag :shifty: Er supersvake, men jeg ser de. Har ikke fått skygge på de før, men siden de ikke har økt fra i går og jeg i tillegg begynte å spotte i går, så har jeg mistet helt troen :( Er 10 dpo..

Masse lykke til alle sammen! :Heartpink

Ligner på den streken jeg fikk. Men hcg-nivået dobles vel ikke før ca. annenhver dag, så ikke sikkert du vil se forskjell på tester med bare en dags mellomrom. Hvis du har fått streker på flere hadde jeg vært positiv! Prøv igjen i mrogen!

Ligner på den streken jeg fikk. Men hcg-nivået dobles vel ikke før ca. annenhver dag, så ikke sikkert du vil se forskjell på tester med bare en dags mellomrom. Hvis du har fått streker på flere hadde jeg vært positiv! Prøv igjen i mrogen!

Glemte å skrive at jeg også har fått noen jeg ikke syntes jeg ser noe på. Men ja, er vel fortsatt lov å ha et lite håp :shy: Bare så kjipt med disse svake skyggene, for man blir jo litt optimistisk.. tar virkelig på dette her :facepalm: Håper på streker for deg :Heartpink:Heartblue

10 dpo litt lyse rosa på papiret og blenda test! Jaja....

Da er IKM-uka vår endelig i gang, dere! Litt treig start fra meg som har blitt smitta av barnas forkjølelse og har ca 0 energi i dag.. deilig kombo med å være hjemme med to syke barn

I følge min liste er det allerede 4 med IKM i dag :)

Venterpå_nr3 har dessverre allerede meldt tr og det er vi lei oss for :(

Noe nytt å melde hos deg, Acinonyx jubatus? Du hadde vel ikke helt trua på klaff selv denne mnd, men har du testa i dag eller sett noe til tr? :)

Emfie hadde jo noen veldig lovende streker for noen dager siden som vi heiet sånn på men de hadde vel dessverre stagnert litt.. hvordan går det nå? Testet i dag? :)

Også er det MSE93, da! Med positiv digital og alt ❤️ det er vel ikke noe å vente på her enn å hive deg over på gravid?? :D

Baby.3 hadde jeg egentlig på lista i mårra, men der er det også IKM i dag og vi kan gratulere med graviditet!! Så utrolig kjekt :D
Takk for at du spør :happy: jeg har litt usikker IKM, men har gått ut ifra mandag, tirsdag eller onsdag. Våknet opp til skikkelige mensmurringer, men ingen TR idag. Har vært veldig hormonell, med gråt og irritasjon idag og igår, så regner med at det er premensmonsteret som stikker hodet fram, så... Men ja, jeg venter enda :happy:

Back
Topp