IKM Uke 19

Nora87 - PP 4 etter SAnr2 - B1 - EL 02.05 - IKM 16.05

Hei, vi har prøvd MANGE år og i sommer 2020 ble jeg gravid med hjelp av Letrozole men hadde SA i uke 12. Ble gravid også i November men mistet i uke 6.

Har siste forsøk med Letrozole-Ovitrelle nå. Tok Ovitrelle 10 dager siden. Er det mulig at siste test viser graviditet???

Vis vedlegget 356218

Så trist at det har vært en så vanskelig vei for dere!

Jeg hadde ikke vært i tvil om at den var positiv hvis det var jeg som fikk den. Ta en digital for å få bekreftet?:happy:

Nora87 - PP 4 etter SAnr2 - B1 - EL 02.05 - IKM 16.05

Hei, vi har prøvd MANGE år og i sommer 2020 ble jeg gravid med hjelp av Letrozole men hadde SA i uke 12. Ble gravid også i November men mistet i uke 6.

Har siste forsøk med Letrozole-Ovitrelle nå. Tok Ovitrelle 10 dager siden. Er det mulig at siste test viser graviditet???

Vis vedlegget 356218

Nå aner jeg ikke noe om disse medisinene da, er det slik at de kan påvirke testresultatet?

Så trist at det har vært en så vanskelig vei for dere!

Jeg hadde ikke vært i tvil om at den var positiv hvis det var jeg som fikk den. Ta en digital for å få bekreftet?:happy:

Takk! :Heartred Jeg har bare rfsu tester med meg, men er tilbake i byen 17 mai :D Så jeg må vente litt til. Men jeg skal ta ny rfsu test i morgen.

Nå aner jeg ikke noe om disse medisinene da, er det slik at de kan påvirke testresultatet?
Ja, Ovitrelle viser som hcg. Men jeg tenker at da må streken være svakere hver dag. Var nesten usynlig 8 dager etter Ovitrelle-sprøyte/ ut av kroppen.

Og da fikk jeg sterkere strek i dag (10 dager etter) - så jeg håper. :D

Ja, Ovitrelle viser som hcg. Men jeg tenker at da må streken være svakere hver dag. Var nesten usynlig 8 dager etter Ovitrelle-sprøyte/ ut av kroppen.

Og da fikk jeg sterkere strek i dag (10 dager etter) - så jeg håper. :D

Ja, det virker jo logisk! Har du ny test til å ta i morgen eller om to dager? Blir spennende!

Tror det er på tide å avskrive streken fra lørdag som en skyggestrek :shifty: 9 dpo i dag og blanke tester. Er vel fremdeles håp om at det skal snu frem til IKM, men merker jeg mister håpet

Vedlegg

• C476297E-0685-4AD7-8ACF-62064A929A2D.jpeg
    C476297E-0685-4AD7-8ACF-62064A929A2D.jpeg
    632,8 KB · Visninger: 82
Tror det er på tide å avskrive streken fra lørdag som en skyggestrek :shifty: 9 dpo i dag og blanke tester. Er vel fremdeles håp om at det skal snu frem til IKM, men merker jeg mister håpet
Åååh føler med deg! Men fortsatt håp! Lettere sagt enn gjort! Er i samme båt at jeg er negativ! Men er jo alltid det rett før IKM.

Åååh føler med deg! Men fortsatt håp! Lettere sagt enn gjort! Er i samme båt at jeg er negativ! Men er jo alltid det rett før IKM.

Hvis du har erfaring med det fra tidligere gir det jo virkelig håp! Jeg har ikke vært gravid før, så jeg vet ikke. Hvor mange dpo er du?

Fy søren så teit!!:(

Samme båt her.. antydning til noe på fredag, blankt siden.. nå begynner motet virkelig å falle.. Håper for oss begge at dette snur å at vi plutselig har to streker! :joyful:

Samme båt her.. antydning til noe på fredag, blankt siden.. nå begynner motet virkelig å falle.. Håper for oss begge at dette snur å at vi plutselig har to streker! :joyful:

Ja! Håper det dukker opp igjen.. det er vanskelig å være tålmodig! Blir jo sååå lenge hvis man skal vente til neste eggløsning fra ny sjanse..

Nå skal jeg bare senke skuldrene å vente til fredag for å se om heksa kommer om ikke blir det en ny test da.
Føler jo noe er på gang men alle de blenda testene gjør meg sprø å jeg mister troa. Kanskje jeg også er en sånn som ikke får strek før etter ikm?
Håpet er ikke helt ute enda!

Ja! Håper det dukker opp igjen.. det er vanskelig å være tålmodig! Blir jo sååå lenge hvis man skal vente til neste eggløsning fra ny sjanse..
Ja, jeg har lange sykluser å har vært kjempefornøyd med det, tenkt hvor mange TR jeg slipper unna i forhold til de som har korte. Meeeen nå! Nå er det skikkelig drit med lang syklus plutselig :hilarious:

Hvis du har erfaring med det fra tidligere gir det jo virkelig håp! Jeg har ikke vært gravid før, så jeg vet ikke. Hvor mange dpo er du?
Jeg er 10 dpo :) men ser litt blod på papiret. håper det er festeblødning. Men ja jeg vært kjempe negativ og hatt negative tester hvor jeg alt fra 12-14 dpo har fått første positive test. Så vi har fortsatt masse håp :) og noen tester ikke positivt før etter IKM ❤️

Jeg er 10 dpo :) men ser litt blod på papiret. håper det er festeblødning. Men ja jeg vært kjempe negativ og hatt negative tester hvor jeg alt fra 12-14 dpo har fått første positive test. Så vi har fortsatt masse håp :) og noen tester ikke positivt før etter IKM ❤️

Åh, det håper jeg også! Det kan jo godt være hvis det er slik at egget fester seg litt seint hos deg med tanke på at du får seint positivt utslag. Jeg skal prøve å holde motet oppe for oss alle sammen! Lettere på vegne av andre enn seg selv da :shy:

Skimter noe i dag også.. er bare 8/9 dpo, så fortsatt tidlig :) nederste fra i dag

Vedlegg

• B0576A91-3EC5-4CC5-9262-D2D9C95B0861.jpeg
    B0576A91-3EC5-4CC5-9262-D2D9C95B0861.jpeg
    502,6 KB · Visninger: 83
Back
Topp