IKM Uke 19

Åh, det håper jeg også! Det kan jo godt være hvis det er slik at egget fester seg litt seint hos deg med tanke på at du får seint positivt utslag. Jeg skal prøve å holde motet oppe for oss alle sammen! Lettere på vegne av andre enn seg selv da :shy:
Ja så enig! Mye lettee på vegne av andre ;) skal holde motet opp for dere også! ❤️

Etter at jeg fikk TR allerede på lørdag (IKM var tirsdag eller onsdag!), så ble jeg litt desperat og fortvilet og sendte en e-konsultasjon til fastlegen min. Nevnte blant annet at jeg var litt bekymret for at lutealfasen min har vært i det korteste laget (9-11 dager, og ofte med spotting i en eller to dager før TR setter ordentlig i gang). Var usikker på om de kom til å gjøre noe siden vi ikke har prøvd i et helt år ennå, men nå ringte de og sa jeg har fått time i slutten av mai. Så blir spennende å se om kanskje vi får noe hjelp :joyful:

Jeg har offisielt mistet alt av vett og forstand å svidd av 4(!!) tester til nå i dag. Ser INGENTING! Men kvalm er jeg, og brystene gjør vondt. Tror jeg må be mannen gjemme testene. Eneste er at han ikke kan se boksen med alle testene i, for der er del langt flere enn han forventer! Skulle handle nye tidlig-tester i dag, de hadde ikke tidlig-tester, så kjøpte vanlige tester å kompenserer med å teste hver gang jeg går på do :banghead: send hjelp!

Jeg har offisielt mistet alt av vett og forstand å svidd av 4(!!) tester til nå i dag. Ser INGENTING! Men kvalm er jeg, og brystene gjør vondt. Tror jeg må be mannen gjemme testene. Eneste er at han ikke kan se boksen med alle testene i, for der er del langt flere enn han forventer! Skulle handle nye tidlig-tester i dag, de hadde ikke tidlig-tester, så kjøpte vanlige tester å kompenserer med å teste hver gang jeg går på do :banghead: send hjelp!

jeg har fyrt av 3:banghead: svak strek på alle. Nå må jeg vente til i morgen...... får se hvordan det går:facepalm:

Kjenner meg sååå igjen:hilarious::hilarious::hilarious: Fikk dog positiv på vanlig samtidig som tidligtest :angelic: Så det går nok bra med bare vanlige :hilarious::hilarious::hilarious:

Haha, kjenner meg SÅ igjen. Tror jeg tok fire i går, men i dag har jeg «bare» tatt to. De var vel og merke samtidig, i morges. Hvis graden av testing hadde påvirket graviditet i positiv retning hadde vi vært gravide for lengst :hilarious:

jeg har fyrt av 3:banghead: svak strek på alle. Nå må jeg vente til i morgen...... får se hvordan det går:facepalm:
Spennende! Har sett litt antydning til noe på noen av mine og. Sånn etter de har tørket. Men tror det er skygger. Nå venter jeg til i morgen når jeg står opp etter nattevakt å krysser fingrene for at jeg får litt mer strek da :joyful:

Da er IKM-uka vår endelig i gang, dere! Litt treig start fra meg som har blitt smitta av barnas forkjølelse og har ca 0 energi i dag.. deilig kombo med å være hjemme med to syke barn

I følge min liste er det allerede 4 med IKM i dag :)

Venterpå_nr3 har dessverre allerede meldt tr og det er vi lei oss for :(

Noe nytt å melde hos deg, Acinonyx jubatus? Du hadde vel ikke helt trua på klaff selv denne mnd, men har du testa i dag eller sett noe til tr? :)

Emfie hadde jo noen veldig lovende streker for noen dager siden som vi heiet sånn på men de hadde vel dessverre stagnert litt.. hvordan går det nå? Testet i dag? :)

Også er det MSE93, da! Med positiv digital og alt ❤️ det er vel ikke noe å vente på her enn å hive deg over på gravid?? :D

Baby.3 hadde jeg egentlig på lista i mårra, men der er det også IKM i dag og vi kan gratulere med graviditet!! Så utrolig kjekt :D

Da er IKM-uka vår endelig i gang, dere! Litt treig start fra meg som har blitt smitta av barnas forkjølelse og har ca 0 energi i dag.. deilig kombo med å være hjemme med to syke barn

Noe nytt å melde hos deg, Acinonyx jubatus? Du hadde vel ikke helt trua på klaff selv denne mnd, men har du testa i dag eller sett noe til tr? :)

Emfie hadde jo noen veldig lovende streker for noen dager siden som vi heiet sånn på men de hadde vel dessverre stagnert litt.. hvordan går det nå? Testet i dag? :)

Også er det MSE93, da! Med positiv digital og alt ❤️ det er vel ikke noe å vente på her enn å hive deg over på gravid?? :D

Baby.3 hadde jeg egentlig på lista i mårra, men der er det også IKM i dag og vi kan gratulere med graviditet!! Så utrolig kjekt :D

Så kjedelig med sykdom i hus, både for deg og barna ❤️

Bare å sette på gravid :)
Krysser fingrene for positive tester, spirer til termin og vellykkede nye PP’er på resten nå :love2

Svidde impulsivt av en test til nå, selvfølgelig negativ, på utvannet urin og alt. Håper på bedre hell i morgen, 10 dpo :happy: Tror nok IKM for min del er forskjøvet med tanke på at el kom seinere enn «planlagt», men kjenner ikke syklusen godt nok til å vite helt hvordan det blir.

Så kjedelig med sykdom i hus, både for deg og barna ❤️
Ja nå er jeg på sammenbruddets rand her! Det har vært et helvetes mas og gnål fra vi våkna :arghh: Kikka med et halvt øye innom jobbmailen og og oppdaget at jeg har fått en gigarapport med frist 18. mai på toppen av det hele. Som vil si 3 arbeidsdager i praksis. HVIS jeg blir frisk.. og dropper inneklemtfredagen jeg hadde bedt om å ta fri :banghead: jeg kommer til å ryke på en gigantisk smågodt-smell i kveld ass :hilarious: positive er at jeg ikke har hatt overskudd til å tenke på dpo, testing, graviditet osv. lurer heller på hva jeg tenker på som vil hive en tredje baby inn dette galehuset! Neida :angelic: og det sier sitt om babyønsket, ass :shy:

Back
Topp