Ser noe her også jeg håper den blir sterkereHer er min fra i går kveld/natt. Ser noe svakt selv, men er ikke overbevist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe her også jeg håper den blir sterkereHer er min fra i går kveld/natt. Ser noe svakt selv, men er ikke overbevist
7/8 dpo og røk på en test. Selvfølgelig blenda
plutselig dukker det opp noe skyggete på testen?? Er det vanlig med make sure? Den øverste gammel test, nederste nå
Oooh! Da er du tøff! Hadde jeg ikke turt Jeg er tom for tester har sååå lyst å dra å kjøpe Men det er jo helt teit. Tok en EL test da, for å dempe trangen. Den var så positiv som den ikke har vært før
Veldig spent. Skjønner bare ikke at den testen var en skygge Da kan jo man seriøst aldri stole på noen tester egentlig Før man får flere streker eller tydeligere strek
Haha! Nice!Jeg kjenner ingen her, så jeg bare spurte. Sa til og med at jeg ville ha den gule esken med ti stk i, hahah.
Skal du kjøpe flere eller klarer du å slå deg til ro med at du er gravid nå?
Skjønner heller ikke helt, for det var virkelig en strek! Skal ta en test om en times tid Har fortsatt håp. I morgen tidlig har det jo gått to døgn siden strek-testen, så kanskje håp om økning som gir utslag igjen da.
Her er det i alle fall et eller annet har inntrykk av at det ikke er vanlig med skygger på disse, men jeg hadde en svak strek i går som jeg lurer på om var det. Har ikke hatt streker i dag.
Irriterer meg sånn at testene ikke bare kan hente frem den streken. Er seriøst overbevist om at det skjer ting her. Har mye strekk nederst i magen og siden i går han brystene blitt mer og mer ømme, om jeg går fort ned trappa nå er de vonde. Enten er det noe på gang men testene er ikke enig ennå, eller så innbiller jeg med det hele fordi jeg tenker for mye på det er jo faktisk en reel rissiko for sistnevnte og
Bare 4/5 dpo så rimelig fri for symptomer enda i alle fallTok en ny test enda blenda Men enda tidelig 9 dpo trot jeg?
Hva er syntomene deres? Så langt
Vi får bare krysse fingrene for at testene ombestemmer seg snartSamme med meg! Masse greier som tyder på at det skjer ting, og hele tiden er det noe. Så nå må testene bare henge seg på snart
Irriterer meg sånn at testene ikke bare kan hente frem den streken. Er seriøst overbevist om at det skjer ting her. Har mye strekk nederst i magen og siden i går han brystene blitt mer og mer ømme, om jeg går fort ned trappa nå er de vonde. Enten er det noe på gang men testene er ikke enig ennå, eller så innbiller jeg med det hele fordi jeg tenker for mye på det er jo faktisk en reel rissiko for sistnevnte og
Helt tussete faktisk. Mannen satte seg ned med ei øl. Så jeg kjørte å kjøpte en testHåper det snaaart dukker opp! Kan bli litt tussete når man følger med kroppen i denne perioden også. I alle fall blir jeg det! Har aldri kjent så mye rart i mage/underliv som forrige syklus men føltes helt ekte, så tror symptomene var der. Bare ikke pga graviditet! Denne syklusen har det vært helt «stille», merker ingenting utenom at det var litt murring før i dag.
Oh no.. har begynt å kjenne litt mensmurring nå - som jeg bruker få når jeg ikke er gravid ikke veldig oppløftende må jeg si
Jo - men tenkte kanskje det opplevdes litt annerledes eller noe. Dette var så innmari kjent. Håper jo det ikke er det!Er ikke mensmurringer også vanlig når man er gravid? Det er i hvertfall det jeg har lest. Jeg har også murringer av og på, men velger å tro det er noe annet en tr
Åååå Jeg håper endaDumme, hvite tester Er jo ikke testene sin skyld at jeg ikke er gravid, men ååååh, vil bare få tilbake streken min. Har sitter her uten å drikke brus hele kvelden for ingenting Jaja, prøver igjen i morgen tidlig, da er jeg 9 dpo
Ja det er litt tidelig for å merke noe som helst enda.Bare 4/5 dpo så rimelig fri for symptomer enda i alle fall