IKM Uke 19

7/8 dpo og røk på en test. Selvfølgelig blenda:facepalm:

plutselig dukker det opp noe skyggete på testen?? Er det vanlig med make sure? Den øverste gammel test, nederste nå:pompus:

Vedlegg

• 587DB6C1-C2EE-463A-A7E6-9628D58E4033.jpeg
    587DB6C1-C2EE-463A-A7E6-9628D58E4033.jpeg
    594,6 KB · Visninger: 111
plutselig dukker det opp noe skyggete på testen?? Er det vanlig med make sure? Den øverste gammel test, nederste nå:pompus:

Her er det i alle fall et eller annet :) har inntrykk av at det ikke er vanlig med skygger på disse, men jeg hadde en svak strek i går som jeg lurer på om var det. Har ikke hatt streker i dag.

Oooh! Da er du tøff! Hadde jeg ikke turt:hilarious: Jeg er tom for tester:angelic: har sååå lyst å dra å kjøpe:hilarious::hilarious::hilarious: Men det er jo helt teit. Tok en EL test da, for å dempe trangen. Den var så positiv som den ikke har vært før:p:p

Veldig spent. Skjønner bare ikke at den testen var en skygge:sorry: Da kan jo man seriøst aldri stole på noen tester egentlig :oops: Før man får flere streker eller tydeligere strek:dead:

Jeg kjenner ingen her, så jeg bare spurte. Sa til og med at jeg ville ha den gule esken med ti stk i, hahah.

Skal du kjøpe flere eller klarer du å slå deg til ro med at du er gravid nå?❤️

Skjønner heller ikke helt, for det var virkelig en strek! Skal ta en test om en times tid ☺️ Har fortsatt håp. I morgen tidlig har det jo gått to døgn siden strek-testen, så kanskje håp om økning som gir utslag igjen da.

Jeg kjenner ingen her, så jeg bare spurte. Sa til og med at jeg ville ha den gule esken med ti stk i, hahah.

Skal du kjøpe flere eller klarer du å slå deg til ro med at du er gravid nå?❤️

Skjønner heller ikke helt, for det var virkelig en strek! Skal ta en test om en times tid ☺️ Har fortsatt håp. I morgen tidlig har det jo gått to døgn siden strek-testen, så kanskje håp om økning som gir utslag igjen da.
Haha! Nice!
Håper virkelig for deg!! Spent på neste test, håper jeg er våken til den:hilarious:
Jeg kommer nok til å kjøpe fler:angelic: Jeg vet jo at jeg er gravid, bare elsker å se sterke streker. :hilarious: Denne testetøsen gir seg nok ikke før jeg før 3+ på digital:angelic: Og kanskje en dye stealer:angelic::angelic::hilarious:

Irriterer meg sånn at testene ikke bare kan hente frem den streken. Er seriøst overbevist om at det skjer ting her. Har mye strekk nederst i magen og siden i går han brystene blitt mer og mer ømme, om jeg går fort ned trappa nå er de vonde. Enten er det noe på gang men testene er ikke enig ennå, eller så innbiller jeg med det hele fordi jeg tenker for mye på det :hilarious: er jo faktisk en reel rissiko for sistnevnte og :hilarious:

Irriterer meg sånn at testene ikke bare kan hente frem den streken. Er seriøst overbevist om at det skjer ting her. Har mye strekk nederst i magen og siden i går han brystene blitt mer og mer ømme, om jeg går fort ned trappa nå er de vonde. Enten er det noe på gang men testene er ikke enig ennå, eller så innbiller jeg med det hele fordi jeg tenker for mye på det :hilarious: er jo faktisk en reel rissiko for sistnevnte og :hilarious:

Samme med meg! Masse greier som tyder på at det skjer ting, og hele tiden er det noe. Så nå må testene bare henge seg på snart :hilarious:

Håper det snaaart dukker opp! Kan bli litt tussete når man følger med kroppen i denne perioden også. I alle fall blir jeg det! Har aldri kjent så mye rart i mage/underliv som forrige syklus:hilarious: men føltes helt ekte, så tror symptomene var der. Bare ikke pga graviditet! Denne syklusen har det vært helt «stille», merker ingenting utenom at det var litt murring før i dag.

Dumme, hvite tester :yuck: Er jo ikke testene sin skyld at jeg ikke er gravid, men ååååh, vil bare få tilbake streken min. Har sitter her uten å drikke brus hele kvelden for ingenting :p :sour: Jaja, prøver igjen i morgen tidlig, da er jeg 9 dpo

Håper det snaaart dukker opp! Kan bli litt tussete når man følger med kroppen i denne perioden også. I alle fall blir jeg det! Har aldri kjent så mye rart i mage/underliv som forrige syklus:hilarious: men føltes helt ekte, så tror symptomene var der. Bare ikke pga graviditet! Denne syklusen har det vært helt «stille», merker ingenting utenom at det var litt murring før i dag.
Helt tussete faktisk. Mannen satte seg ned med ei øl. Så jeg kjørte å kjøpte en test :hilarious:

Oh no.. har begynt å kjenne litt mensmurring nå - som jeg bruker få når jeg ikke er gravid :shifty: ikke veldig oppløftende må jeg si

Oh no.. har begynt å kjenne litt mensmurring nå - som jeg bruker få når jeg ikke er gravid :shifty: ikke veldig oppløftende må jeg si

Er ikke mensmurringer også vanlig når man er gravid?:confused005 Det er i hvertfall det jeg har lest. Jeg har også murringer av og på, men velger å tro det er noe annet en tr

Er ikke mensmurringer også vanlig når man er gravid?:confused005 Det er i hvertfall det jeg har lest. Jeg har også murringer av og på, men velger å tro det er noe annet en tr
Jo - men tenkte kanskje det opplevdes litt annerledes eller noe. Dette var så innmari kjent. Håper jo det ikke er det! :shifty:

Dumme, hvite tester :yuck: Er jo ikke testene sin skyld at jeg ikke er gravid, men ååååh, vil bare få tilbake streken min. Har sitter her uten å drikke brus hele kvelden for ingenting :p :sour: Jaja, prøver igjen i morgen tidlig, da er jeg 9 dpo
Åååå:sorry: Jeg håper enda:Heartred

Bare 4/5 dpo så rimelig fri for symptomer enda i alle fall :angelic:
Ja det er litt tidelig for å merke noe som helst enda.
Bare så irriterende når jeg føler at det gikk så bra denne PP med aksjeinnlegg åssåfår jeg benda tester vær eneste gang jeg er på do :banghead:
Skulle så gjerne sett 2 streker så jeg kan senke skuldrene eller 23 PP

Nora87 - PP 4 etter SAnr2 - B1 - EL 02.05 - IKM 16.05

Hei, vi har prøvd MANGE år og i sommer 2020 ble jeg gravid med hjelp av Letrozole men hadde SA i uke 12. Ble gravid også i November men mistet i uke 6.

Har siste forsøk med Letrozole-Ovitrelle nå. Tok Ovitrelle 10 dager siden. Er det mulig at siste test viser graviditet???

Screenshot 2021-05-10 at 08.01.33.png

Back
Topp