IKM Uke 19

Ser på disse og syns at min strek i går kan sammenlignes! Den streken har å komme tilbake snart :hilarious:
Sant! Også ser du en nesten blenda innimellom der også:angelic: Typisk på morgenurin her hvertfall.

Kjempefin strek! Ville tatt utgangspunkt i når du fikk positiv test ☺️
Ja, tenker egentlig det. For ellers kom el 3 dager etter positiv test. Kan vel skje, men ikke helt normalt.

Sant! Også ser du en nesten blenda innimellom der også:angelic: Typisk på morgenurin her hvertfall.

Sant! Nå må jeg bare knipe igjen. Det har gått tre timer og jeg må egentlig på do, men har søren meg tenkt til å holde meg i en time til.

11, 12 eller 13 dpo idag, litt blodig slim på morgenen, men hadde samleie igår (beklagercalle detaljer :angelic:) så satser på at det er derfor... TR pleier å begynne direkte på, så tror ikke at det er den enda... har dårlig magefølelse på klaff, så er forberedt, men blir veldig skuffa likevel, om det ikke går snart...

Dagens test nederst! Enten 13 dpo eller 11. FF sier 11 uten positiv el-test registrert men 13 dpo med testene registrert. Tror egentlig da at 13 er mest riktig. Noen tanker?
Skal teste frem til «dye stealer» eller 3+:hilarious: Dere som husker, når fikk dere det sist?:rolleyes: Hvor mange dpo?

Testet med digital 5 dager etter ikm og fikk 3+. Men var tilfeldig jeg testet da. Var ikke planlagt i det hele tatt:angelic:

Dagens andre test var også helt blank, så spørs om det ikke bare var en skyggestrek i går. :arghh: Neste test blir i morgen tidlig, må spare på de siste :happy:

Her er min fra i går kveld/natt. Ser noe svakt selv, men er ikke overbevist :pompus:

Vedlegg

• EB8C7B52-4A80-4539-B11F-864632CA992E.jpeg
    EB8C7B52-4A80-4539-B11F-864632CA992E.jpeg
    185,1 KB · Visninger: 103
Her er min fra i går kveld/natt. Ser noe svakt selv, men er ikke overbevist :pompus:

Jeg ser det også, og ofte er det vel tydeligere i virkeligheten enn på bilde?☺️ Skjønner godt du er utålmodig etter noen pp, og håper streken bare blir sterkere og sterkere de neste dagene!

Får bare håpe!:happy: Kjenner tålmodigheten begynner å forsvinne etter 6 pp (selv om jeg vet mange prøver mye lengre)
Klandrer deg ikke, jeg er på første pp, å skulle helst vært gravid for lenge siden! Vi bestemte oss for nr 3 for ganske lenge siden, men har bygd hus, å derfor venta vi til det nærmet seg innflyttning før vi begynte på prøvinga. Har vært så trett i starten av de tidligere svangerskapene, det passet ikke helt inn med lange kvelder med arbeid i huset :wacky: Nå flytter vi denne uka, så nå er jeg megaklar, men også forberedt på at det kan ta tid.. Vi har vært uforskamma heldige med de to første. Jeg har ingen erfaring i hvordan det føles å prøve lenge, men jeg kjenner på hele meg at jeg ønsker for alle at det skal klaffe fort :Heartred

Klandrer deg ikke, jeg er på første pp, å skulle helst vært gravid for lenge siden! Vi bestemte oss for nr 3 for ganske lenge siden, men har bygd hus, å derfor venta vi til det nærmet seg innflyttning før vi begynte på prøvinga. Har vært så trett i starten av de tidligere svangerskapene, det passet ikke helt inn med lange kvelder med arbeid i huset :wacky: Nå flytter vi denne uka, så nå er jeg megaklar, men også forberedt på at det kan ta tid.. Vi har vært uforskamma heldige med de to første. Jeg har ingen erfaring i hvordan det føles å prøve lenge, men jeg kjenner på hele meg at jeg ønsker for alle at det skal klaffe fort :Heartred

Har ingen erfaring med å vente før denne gangen når vi prøver på nr 2. Nr 1 ble til på prevensjon, så er ikke lett å bli klok på:bored:. Håper for oss alle :Heartblue:Heartpink merker jeg blir veldig glad når andre får det til, så om det ikke går for min del så får jeg glede meg på andres vegne :happy:

Har ingen erfaring med å vente før denne gangen når vi prøver på nr 2. Nr 1 ble til på prevensjon, så er ikke lett å bli klok på:bored:. Håper for oss alle :Heartblue:Heartpink merker jeg blir veldig glad når andre får det til, så om det ikke går for min del så får jeg glede meg på andres vegne :happy:
Ja, jeg og, elsker positive tester, også andres :D:D

Heisann! Så kjekt å se så mange streker på testene deres, stigning og utvikling!:D Så gøy å følge med. En liten oppdatering fra meg. Jeg har testet hver dag siden 8dpo(da var den blenda),og fra 11dpo syns jeg en svak strek begynner å vise seg men det er vanskelig å tolke om det bare er skygge.:hilarious: Syns andre har fått sterkere streker på 12dpo, derfor er det lett å miste motet litt og sammenligne, men jeg får bare tenke at testene slår ut ulikt. Mulig jeg får en sterkere test på ikm, hvis jeg skulle være gravid.:eek: Jeg legger ved dagens test (12dpo) og de andre så man kan sammenligne litt. Bildene ble liggende, for store til å laste opp i faktisk størrelse. :arghh:
16796CE4-437A-4EE6-A26C-8D76B6D2A9ED.jpeg

Vedlegg

• FB6F9165-F628-4F85-8544-94551ECF3678.jpeg
    FB6F9165-F628-4F85-8544-94551ECF3678.jpeg
    291,4 KB · Visninger: 78
Æsj så typisk! Jeg har brukt mye tid på å være irritert på tullete kropp oppigjennom.. men tar det litt tilbake når det eeendelig klaffer :angelic: neste gang håper jeg det er din tur!!
Takk for oppmuntring! Det er sant - det er jo fantastisk at man kan lage et menneske! Jeg fikk faktisk positive tester nå på slutten, men veeeldig svakt, så nok en kjemisk (mitt tredje svangerskap siden jul som har endt før uke 5 :grumpy:). Ikke rart at kroppen er litt skrullete. Neate gang MÅ det gå!! Lykke til til deg :happy:

Nå klarte jeg ikke holde meg lengre!
Har avventet så lenge som mulig siden jeg bare hadde én digital test :rolleyes:
Selvom man får positive strimmel tester er det noe «bekreftende» med å få positiv digital :)
11 dpo

Vedlegg

• ED0E0607-4028-40D0-8B63-016D2AA72334.jpeg
    ED0E0607-4028-40D0-8B63-016D2AA72334.jpeg
    230,9 KB · Visninger: 114
Nå klarte jeg ikke holde meg lengre!
Har avventet så lenge som mulig siden jeg bare hadde én digital test :rolleyes:
Selvom man får positive strimmel tester er det noe «bekreftende» med å få positiv digital :)
11 dpo

Gratulerer! :smiley-bounce016 ingen tvil nå!

Back
Topp