Sant! Også ser du en nesten blenda innimellom der også Typisk på morgenurin her hvertfall.Ser på disse og syns at min strek i går kan sammenlignes! Den streken har å komme tilbake snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant! Også ser du en nesten blenda innimellom der også Typisk på morgenurin her hvertfall.Ser på disse og syns at min strek i går kan sammenlignes! Den streken har å komme tilbake snart
Ja, tenker egentlig det. For ellers kom el 3 dager etter positiv test. Kan vel skje, men ikke helt normalt.Kjempefin strek! Ville tatt utgangspunkt i når du fikk positiv test
Sant! Også ser du en nesten blenda innimellom der også Typisk på morgenurin her hvertfall.
Heia heia!Sant! Nå må jeg bare knipe igjen. Det har gått tre timer og jeg må egentlig på do, men har søren meg tenkt til å holde meg i en time til.
Dagens test nederst! Enten 13 dpo eller 11. FF sier 11 uten positiv el-test registrert men 13 dpo med testene registrert. Tror egentlig da at 13 er mest riktig. Noen tanker?
Skal teste frem til «dye stealer» eller 3+ Dere som husker, når fikk dere det sist? Hvor mange dpo?
Dagens andre test var også helt blank, så spørs om det ikke bare var en skyggestrek i går. Neste test blir i morgen tidlig, må spare på de siste
Ser og noe, men klarer liksom ikke definere det helt, men er «noe» der. Krysser fingreneHer er min fra i går kveld/natt. Ser noe svakt selv, men er ikke overbevist
Ser og noe, men klarer liksom ikke definere det helt, men er «noe» der. Krysser fingrene
Her er min fra i går kveld/natt. Ser noe svakt selv, men er ikke overbevist
Klandrer deg ikke, jeg er på første pp, å skulle helst vært gravid for lenge siden! Vi bestemte oss for nr 3 for ganske lenge siden, men har bygd hus, å derfor venta vi til det nærmet seg innflyttning før vi begynte på prøvinga. Har vært så trett i starten av de tidligere svangerskapene, det passet ikke helt inn med lange kvelder med arbeid i huset Nå flytter vi denne uka, så nå er jeg megaklar, men også forberedt på at det kan ta tid.. Vi har vært uforskamma heldige med de to første. Jeg har ingen erfaring i hvordan det føles å prøve lenge, men jeg kjenner på hele meg at jeg ønsker for alle at det skal klaffe fortFår bare håpe! Kjenner tålmodigheten begynner å forsvinne etter 6 pp (selv om jeg vet mange prøver mye lengre)
Klandrer deg ikke, jeg er på første pp, å skulle helst vært gravid for lenge siden! Vi bestemte oss for nr 3 for ganske lenge siden, men har bygd hus, å derfor venta vi til det nærmet seg innflyttning før vi begynte på prøvinga. Har vært så trett i starten av de tidligere svangerskapene, det passet ikke helt inn med lange kvelder med arbeid i huset Nå flytter vi denne uka, så nå er jeg megaklar, men også forberedt på at det kan ta tid.. Vi har vært uforskamma heldige med de to første. Jeg har ingen erfaring i hvordan det føles å prøve lenge, men jeg kjenner på hele meg at jeg ønsker for alle at det skal klaffe fort
Ja, jeg og, elsker positive tester, også andresHar ingen erfaring med å vente før denne gangen når vi prøver på nr 2. Nr 1 ble til på prevensjon, så er ikke lett å bli klok på. Håper for oss alle merker jeg blir veldig glad når andre får det til, så om det ikke går for min del så får jeg glede meg på andres vegne
Takk for oppmuntring! Det er sant - det er jo fantastisk at man kan lage et menneske! Jeg fikk faktisk positive tester nå på slutten, men veeeldig svakt, så nok en kjemisk (mitt tredje svangerskap siden jul som har endt før uke 5 ). Ikke rart at kroppen er litt skrullete. Neate gang MÅ det gå!! Lykke til til degÆsj så typisk! Jeg har brukt mye tid på å være irritert på tullete kropp oppigjennom.. men tar det litt tilbake når det eeendelig klaffer neste gang håper jeg det er din tur!!
Nå klarte jeg ikke holde meg lengre!
Har avventet så lenge som mulig siden jeg bare hadde én digital test
Selvom man får positive strimmel tester er det noe «bekreftende» med å få positiv digital
11 dpo