IKM Uke 19

Håper virkelig for deg:Heartred Syns det er veldig trist dersom det er en skygge! Jeg har ikke hørt om skygger på disse og syns jeg så streken greit. Og da er det enda kjipere hvis man har vært med å gi deg falske forhåpninger...:sorry: Men håper virkelig det er en strek! Krysser alt!

Det skal du absolutt ikke tenke! Er bare kjekt å ha noen å dele med underveis, og håp har jeg jo fått på egenhånd også, lenge før testen viste strek også! Oppdaterer i morgen :shy:

Starter dagen med to helt blanke tester her :( Ser absolutt ingen antydning. Hvis jeg skal være veldig optimistisk kan jeg tenke at jeg sov lengre i går og at det derfor kanskje var mer konsentrert urin, men tviler på at det er det som gjør forskjellen. Må nok justere håpet litt! Ser samtidig på testen fra i går og tenker at det ER en strek der.

TR her :shifty:
2 dager for tidlig, så blir litt irritert på denne kroppen som vanligvis kan stilles inn på 27 dagers syklus, men bare surr når vi faktisk skal prøve å lage baby :(
Æsj så typisk! Jeg har brukt mye tid på å være irritert på tullete kropp oppigjennom.. men tar det litt tilbake når det eeendelig klaffer :angelic: neste gang håper jeg det er din tur!!

Starter dagen med to helt blanke tester her :( Ser absolutt ingen antydning. Hvis jeg skal være veldig optimistisk kan jeg tenke at jeg sov lengre i går og at det derfor kanskje var mer konsentrert urin, men tviler på at det er det som gjør forskjellen. Må nok justere håpet litt! Ser samtidig på testen fra i går og tenker at det ER en strek der.
Kanskje mer utslag om du ikke tester på morgenurinen?

Kanskje mer utslag om du ikke tester på morgenurinen?

Kan være, men i går fikk jeg ikke noe utslag seinere, hverken kl. 10 eller 17. Den første tok jeg ca. 08.15/08.30, den med streken på.

Hvor lenge bør jeg vente med ny test? Er det fire timer en sier? Skulle ikke tatt to, var bare så desperat etter å få en strek :joyful: nå har jeg jo brukt halve pakken på to dager.

I morgen braker det løs med vår uke! Det har jo så smått kommet inn både tanter og graviditer allerede, men i løpet av neste uke skal forhåpentligvis alle få en fasit (kanskje utenom meg selv da :hilarious:)

Vi er visst en skravlete gjeng! Allerede tatt igjen antall innlegg i min forrige ikm-gruppe med uke 15+16 og uka er ikke engang startet :hilarious:

Kan være, men i går fikk jeg ikke noe utslag seinere, hverken kl. 10 eller 17. Den første tok jeg ca. 08.15/08.30, den med streken på.

Hvor lenge bør jeg vente med ny test? Er det fire timer en sier? Skulle ikke tatt to, var bare så desperat etter å få en strek :joyful: nå har jeg jo brukt halve pakken på to dager.
Det er ikke noe rart. Klart man blir revet med! Tror det er 4 timer som er grensa. Krysser alt for deg, det var jo så tydelig i går!

Det er ikke noe rart. Klart man blir revet med! Tror det er 4 timer som er grensa. Krysser alt for deg, det var jo så tydelig i går!

Får se om jeg klarer å gå fire timer, jeg går vanligvis på do veldig ofte :hilarious: Ble skuffet, men håpet kom visst fort tilbake. Er jo bare 8 dpo, så er ikke for seint uansett

Får se om jeg klarer å gå fire timer, jeg går vanligvis på do veldig ofte :hilarious: Ble skuffet, men håpet kom visst fort tilbake. Er jo bare 8 dpo, så er ikke for seint uansett
Så rart!! Jeg skjønner lite av det der altså :sorry: Som sagt får jeg svakest test på morgenurin og en sterkere en rundt lunsjtider. Hørt flere som har det likt. Men ja, du er bare 8 dpo - det er ikke for sent enda. Krysser alt som kan krysses for deg:Heartred

Jeg håper sånn for deg!!

9 dpo, er dette babystrek tror dere ? :nailbiting::rolleyes: når vil den evt slå ut på digital?

Vedlegg

• 20210509_071520.jpg
    20210509_071520.jpg
    1,8 MB · Visninger: 113
Takk :D etter 12 år på p-pillen er det helt ufattelig at det skulle klaffe på første forsøk. Tror ikke helt på det før det står "gravid" på digital. :shy:

Takk :D etter 12 år på p-pillen er det helt ufattelig at det skulle klaffe på første forsøk. Tror ikke helt på det før det står "gravid" på digital. :shy:

Åh, så fantastisk da! Blir kjekt når du får utslag på digital :shy:

Min ble gravid 1-2 uker på den testen som står 7dpo S. (Tror jeg var 9 dpo) Men hørt om mange som ikke slår ut før de har sterkere strek. Disse testene er dog vanlig og ikke tidligtest:happy:
Håper streken din er strek og slår ut på digital når du skal ta! :angelic:

Vedlegg

• A8EB34CB-87A3-47D0-8D19-1A85DAB18A54.png
    A8EB34CB-87A3-47D0-8D19-1A85DAB18A54.png
    1,8 MB · Visninger: 96
Dagens test nederst! Enten 13 dpo eller 11. FF sier 11 uten positiv el-test registrert men 13 dpo med testene registrert. Tror egentlig da at 13 er mest riktig. Noen tanker?
Skal teste frem til «dye stealer» eller 3+:hilarious: Dere som husker, når fikk dere det sist?:rolleyes: Hvor mange dpo?

Vedlegg

• D9F669D6-C3DD-4545-BD59-35EF86BECE4A.jpeg
    D9F669D6-C3DD-4545-BD59-35EF86BECE4A.jpeg
    207,9 KB · Visninger: 93
Min ble gravid 1-2 uker på den testen som står 7dpo S. (Tror jeg var 9 dpo) Men hørt om mange som ikke slår ut før de har sterkere strek. Disse testene er dog vanlig og ikke tidligtest:happy:
Håper streken din er strek og slår ut på digital når du skal ta! :angelic:

Ser på disse og syns at min strek i går kan sammenlignes! Den streken har å komme tilbake snart :hilarious:

Dagens test nederst! Enten 13 dpo eller 11. FF sier 11 uten positiv el-test registrert men 13 dpo med testene registrert. Tror egentlig da at 13 er mest riktig. Noen tanker?
Skal teste frem til «dye stealer» eller 3+:hilarious: Dere som husker, når fikk dere det sist?:rolleyes: Hvor mange dpo?

Kjempefin strek! Ville tatt utgangspunkt i når du fikk positiv test ☺️

Back
Topp