IKM Uke 19

8 dpo og plutselig er man negativ! Men test om to dager :) så gøy å se dere med litt svakt på testene :) jeg ser dem ❤️ Gøy å følge med på dere!

Har du fått positiv tidligere? Håper streken dukker opp igjen!

Her har det vært svært lite aksjelegging denne perioden, så tviler på at det blir noe resultat på slutten av denne syklusen... :oops:

Når var det du fikk positiv digital? :angelic: Husker bare at det var tidlig!
Samme dagen som Jeg fikk de jeg sendte over her:p På kvelden. Negativ på ettermiddag.
Kan ha vært alt mellom 7-9 dpo:rolleyes:

Neste pp skal jeg ha viljestyrken til å ikke teste for tidlig! Blir bare nedstemt av alle disse blenda testene! :facepalm:

Samme dagen som Jeg fikk de jeg sendte over her:p På kvelden. Negativ på ettermiddag.
Kan ha vært alt mellom 7-9 dpo:rolleyes:

Sykt! Jeg sitter her og inngår å drikke, fordi jeg «sparer opp» til å ta test, hahah.

Neste pp skal jeg ha viljestyrken til å ikke teste for tidlig! Blir bare nedstemt av alle disse blenda testene! :facepalm:

Det skjønner jeg! Det er jo en Berg og dalbane.. håper de neste dagene går fort for deg!

Det skjønner jeg! Det er jo en Berg og dalbane.. håper de neste dagene går fort for deg!
Absolutt. Men nå har jeg plutselig masse stikkinger nederst i magen og litt ømme bryster. Hadde nokk ikke tenkt over det om vi ikke aktivt prøvde fordi det er så vagt. Men akkurat det har jeg hatt med begge de andre to i større grad noen uker seinere. Motet steg litt nå :joyful:

Gikk litt på veggen etter TR i morges, så har sendt e-konsultasjon til fastlegen. Og bestilt nye EL-tester og g-tester :banghead:
Har heldigvis nevøen min på overnatting, så jeg kan ikke bare sitte og grine og syns synd på meg selv :sad010

Gikk litt på veggen etter TR i morges, så har sendt e-konsultasjon til fastlegen. Og bestilt nye EL-tester og g-tester :banghead:
Har heldigvis nevøen min på overnatting, så jeg kan ikke bare sitte og grine og syns synd på meg selv :sad010
Ååå:Heartred:Heartred:Heartred Klemmer!

Forstår godt du er skuffet og lei deg.. kanskje greit å ha noe å rette fokuset mot nå i kveld, men det er lov til å være lei seg også. <3 sender klemmer!

Har du fått positiv tidligere? Håper streken dukker opp igjen!
Skjønner det var dårlig formulert av meg! Men ja tok en test og den var selvføgelig negativ idag... men ingen positiv test nei :) tester igjen om to dager fordi har aldri hatt positiv før 12 dpo egentlig ❤️

Skjønner det var dårlig formulert av meg! Men ja tok en test og den var selvføgelig negativ idag... men ingen positiv test nei :) tester igjen om to dager fordi har aldri hatt positiv før 12 dpo egentlig ❤️

Åå, skjønner! Var bare jeg som ble usikker. Er enda håp da!☺️

En liten oppdatering fra meg! Jeg tok en test kl. 17, var da tre timer siden forrige dobesøk (mye informasjon her). Den så helt blank ut.

Spent på testing i morgen. Gleder meg fordi jeg er håpefull, men gruer meg også for å eventuelt få en blank test igjen, da var det nok bare en skygge på testen i dag.

En liten oppdatering fra meg! Jeg tok en test kl. 17, var da tre timer siden forrige dobesøk (mye informasjon her). Den så helt blank ut.

Spent på testing i morgen. Gleder meg fordi jeg er håpefull, men gruer meg også for å eventuelt få en blank test igjen, da var det nok bare en skygge på testen i dag.
Håper virkelig for deg:Heartred Syns det er veldig trist dersom det er en skygge! Jeg har ikke hørt om skygger på disse og syns jeg så streken greit. Og da er det enda kjipere hvis man har vært med å gi deg falske forhåpninger...:sorry: Men håper virkelig det er en strek! Krysser alt!

Ikke mist håpet! Så tidlig er HCG-produksjonen så lav og lite konsentrert, at man fint kan få en blank test i etterkant

TR her :shifty:
2 dager for tidlig, så blir litt irritert på denne kroppen som vanligvis kan stilles inn på 27 dagers syklus, men bare surr når vi faktisk skal prøve å lage baby :(

Back
Topp