IKM Uke 19

Ja, det skjedde med meg også :happy: Har håp for deg enda! Mulig du kan skimte streken bedre når den også tørker. Selvom den ikke er «gyldig» da. :angelic:

Ja, jeg tenker også det fremdeles er håp. Tar nok en ny i kveld, og i morgen tidlig. Blir uten tvil spennende!

TR på meg også.. Sykt kjipt for da har jeg plutselig fått mye kortere luealfase :(
Tror jeg skal begynne å tempe denne perioden, erfaringer med hvor jeg kan finne en lett intro til temping?

Testene har blitt svakere i dag, så tror nok ikke dette holder. Minimalt med fremgang på testene mine disse dagene. Håper bare at TR kommer til normal tid slik at jeg kan begynne på nytt:D

Vedlegg

• 30610411-E8BD-4709-8267-66B72A098FBA.jpeg
    30610411-E8BD-4709-8267-66B72A098FBA.jpeg
    613 KB · Visninger: 80
TR på meg også.. Sykt kjipt for da har jeg plutselig fått mye kortere luealfase :(
Tror jeg skal begynne å tempe denne perioden, erfaringer med hvor jeg kan finne en lett intro til temping?

søk på bbt charting på YouTube, der kommer det opp masse:D

Jeg ser ingenting, men forventet heller ikke det 7 dpo. Så hvorfor gjør jeg dette??:confused:

Vedlegg

• 01A44DD8-BB08-4600-BACF-BF9494068F11.jpeg
    01A44DD8-BB08-4600-BACF-BF9494068F11.jpeg
    750,8 KB · Visninger: 64
  • 2BA93C3E-C5D4-40FD-ACDB-5841F06AE297.jpeg
    2BA93C3E-C5D4-40FD-ACDB-5841F06AE297.jpeg
    908 KB · Visninger: 61
Samme her, bare 9 dager, eller 8 hvis jeg teller med spottinga :(

nei nei nei :(

Håper motet er oppe og at det klaffer for dere neste pp!

Temping er gull synes jeg - anbefaler termometer fra babyplan og appen Fertilityfriend :) ta temp samme tid hver morgen før du går ut av senga og plott inn sammen med andre ting som utflod, el-tester eller andre tegn. Veldig enkelt og pålitelig!

Kjedelig at det ikke gikk for dere denne gangen TFE30 og Pingpling! Håper det går bedre neste pp <3

Kjøret er i gang :hilarious: 7 dpo. Er det vanlig at det er skyggestrek/evaporation line på disse? Jeg har aldri fått det før på andre tester, men her er det en svak strek. Vanskelig å si, men tror ikke den er noe rosa, men vanskelig å se når den er svak da. Og vanskelig å få med på bilde!

Ser jo veldig lovende ut det der da:wideyed: det er jo noe der (strek etter mitt syn). Jeg kunne ikke se noe som helst på mine

Ser jo veldig lovende ut det der da:wideyed: det er jo noe der (strek etter mitt syn). Jeg kunne ikke se noe som helst på mine

Ja, et eller annet er det absolutt. Den synes fremdeles godt nå som den er tørket. Gleder meg til å teste i morgen! Skuffelsen blir nok stor hvis den er blank da. Men sånn er det når man begynner å teste så tidlig!

Ja, et eller annet er det absolutt. Den synes fremdeles godt nå som den er tørket. Gleder meg til å teste i morgen! Skuffelsen blir nok stor hvis den er blank da. Men sånn er det når man begynner å teste så tidlig!

klarer du å vente til i morgen?:woot: Jeg glemte å teste på morgenurin, så det ble på 2-3 timers istedenfor. Får trøste meg med det. Men ser strek hvis jeg redigerer bildet en del:wacky:

klarer du å vente til i morgen?:woot: Jeg glemte å teste på morgenurin, så det ble på 2-3 timers istedenfor. Får trøste meg med det. Men ser strek hvis jeg redigerer bildet en del:wacky:

Nei, sikkert ikke, haha. Kan ta en i kveld hvis jeg klarer å ikke drikke så mye. Har en veldig vane med å drikke så mye vann, og da blir jo urinen fryktelig utvannet.

Skal du ta flere i dag?

Nei, sikkert ikke, haha. Kan ta en i kveld hvis jeg klarer å ikke drikke så mye. Har en veldig vane med å drikke så mye vann, og da blir jo urinen fryktelig utvannet.

Skal du ta flere i dag?

Det klarer jeg ikke å svare på:facepalm: muligheten er der. Ser du noe på de jeg la ut lenger oppe?

Det klarer jeg ikke å svare på:facepalm: muligheten er der. Ser du noe på de jeg la ut lenger oppe?

Jeg ser antydning til noe ja, men ikke godt å si om det er til å stole på når jeg bare ser på bildet! Kan være ønsketenkning også :p hvordan syns du de ser ut irl?

8 dpo og plutselig er man negativ! Men test om to dager :) så gøy å se dere med litt svakt på testene :) jeg ser dem ❤️ Gøy å følge med på dere!

Back
Topp