IKM Uke 19

Nei, sant! Eneste som er kjipt syns jeg er hvis man tror den er positiv, og så er det feil. Men forrige pp begynte jeg å teste tidlig og jeg mistet ikke håpet av at de var negative da egentlig. Har større forhåpninger denne syklusen da!

Har egentlig ikke forhåpninger denne syklusen, men har ikke gått sist syklus da jeg hadde troen. Så kanskje det klaffer denne gang:bored: spennende er det uansett

Har så sykt lyst å ta ny test... tenkte egentlig vente til søndag. Meeen, så ser jeg her at mange får sterkere tester på kvelden å sitter her å lurer på om jeg heller skal teste litt utpå dagen i morgen enn på morningen. Har tidens stålblære. Så å holde seg 4 timer ish er ingen problem! Hva er deres erfaring?

Har så sykt lyst å ta ny test... tenkte egentlig vente til søndag. Meeen, så ser jeg her at mange får sterkere tester på kvelden å sitter her å lurer på om jeg heller skal teste litt utpå dagen i morgen enn på morningen. Har tidens stålblære. Så å holde seg 4 timer ish er ingen problem! Hva er deres erfaring?
De to siste dagene har de sterkeste testene mine vært mellom kl 18-20. Verdt ett forsøk :)

Jeg får sterkere fra ca 10 og utover. Da har jeg gjerne tisset kl 06 først. Jeg sier: kjør på:hilarious::hilarious:

Dagens:happy:

Vedlegg

• A64271F0-075B-44C3-97E1-4E6F304ED303.jpeg
    A64271F0-075B-44C3-97E1-4E6F304ED303.jpeg
    300,2 KB · Visninger: 109
Kjøret er i gang :hilarious: 7 dpo. Er det vanlig at det er skyggestrek/evaporation line på disse? Jeg har aldri fått det før på andre tester, men her er det en svak strek. Vanskelig å si, men tror ikke den er noe rosa, men vanskelig å se når den er svak da. Og vanskelig å få med på bilde!

Vedlegg

• F2BB2A66-8FF2-43ED-B3E3-BA77B898FB03.jpeg
    F2BB2A66-8FF2-43ED-B3E3-BA77B898FB03.jpeg
    470,6 KB · Visninger: 105
Tror man ser det bedre på dette bildet, det første jeg tok. Ser den lett i virkeligheten

Vedlegg

• 77C3D003-08AC-43AC-AB06-2715779F5156.jpeg
    77C3D003-08AC-43AC-AB06-2715779F5156.jpeg
    878,8 KB · Visninger: 95
:eek::eek:!!! Så GØY!!!
Jeg ser, jeg ser!! Ikke værst for å være 7dpo:happy:

Veldig spennende, men som sagt kan jeg ikke si at den er rosa, så mulig det bare er en skygge? Men siden jeg aldri har fått noe som helst på tester syns jeg jo dette var veldig spennende da. Merker forhåpningene stiger, men det er jo for det første en veldig dårlig strek og for det andre veldig tidlig..

Veldig spennende, men som sagt kan jeg ikke si at den er rosa, så mulig det bare er en skygge? Men siden jeg aldri har fått noe som helst på tester syns jeg jo dette var veldig spennende da. Merker forhåpningene stiger, men det er jo for det første en veldig dårlig strek og for det andre veldig tidlig..
Syns ikke den var veldig svak:angelic: Jeg syns jeg ser den bedre enn jeg så mine første dagen:hilarious: Spennende! Teste mer senere?:p:p:p

Syns ikke den var veldig svak:angelic: Jeg syns jeg ser den bedre enn jeg så mine første dagen:hilarious: Spennende! Teste mer senere?:p:p:p

Hjelper jo litt at du også ser den da! Men hvordan var dine første, kunne du se farge? Har jo sååå lyst til å være gravid nå, så redd jeg ser syner.

Kan teste mer seinere ja! Tar en neste gang jeg er på do. MÅ ha litt kaffe nå, men skal begrense meg :)

Hjelper jo litt at du også ser den da! Men hvordan var dine første, kunne du se farge? Har jo sååå lyst til å være gravid nå, så redd jeg ser syner.

Kan teste mer seinere ja! Tar en neste gang jeg er på do. MÅ ha litt kaffe nå, men skal begrense meg :)
Kan legge med bilde. Var så vidt jeg kunne skimte de liksom:hilarious: Så farge var vanskelig å se. Men CB slo ut med bedre strek og godt blåfarge:happy:

Hihi! Jeg klarer ikke avstå fra kaffi. Med tålmer meg litt.

Her er min første test, måtte redigere for å se noe:hilarious:

Vedlegg

• C9AAFA1C-36D1-49ED-8B0C-30A45EFD5D0E.png
    C9AAFA1C-36D1-49ED-8B0C-30A45EFD5D0E.png
    1,3 MB · Visninger: 80
  • 98FC3F82-F625-4B74-BB07-B93AA8F97951.png
    98FC3F82-F625-4B74-BB07-B93AA8F97951.png
    1,1 MB · Visninger: 84
Kjøret er i gang :hilarious: 7 dpo. Er det vanlig at det er skyggestrek/evaporation line på disse? Jeg har aldri fått det før på andre tester, men her er det en svak strek. Vanskelig å si, men tror ikke den er noe rosa, men vanskelig å se når den er svak da. Og vanskelig å få med på bilde!
Oj! Jeg ser den! Disse testene skal ikke være de
som gir skygge altså! Dette er sjuuukt spennende! Prøv å teste i kveld også! :D hååååper dette er babystrek!!! :Heartred

Kan legge med bilde. Var så vidt jeg kunne skimte de liksom:hilarious: Så farge var vanskelig å se. Men CB slo ut med bedre strek og godt blåfarge:happy:

Hihi! Jeg klarer ikke avstå fra kaffi. Med tålmer meg litt.

Her er min første test, måtte redigere for å se noe:hilarious:

Tusen takk! Og nå får du jo så fine og tydelige babystreker. Herregud, tenk hvis jeg er gravid? Spørs om jeg har noe fokus til eksamensskriving i dag :hilarious:

Oj! Jeg ser den! Disse testene skal ikke være de
som gir skygge altså! Dette er sjuuukt spennende! Prøv å teste i kveld også! :D hååååper dette er babystrek!!! :Heartred

Nei, er jo det jeg har hørt. Men så tok jeg min første av den typen og fikk en svak strek! Jeg håper også, veeeeldig! Driver og pønker på når jeg skal ta neste test. Enten om et par timer, for hører noen har sterkere på «andre morgenurin», eller så blir det i kveld. Og i morgen tidlig! :hilarious:

Nei, er jo det jeg har hørt. Men så tok jeg min første av den typen og fikk en svak strek! Jeg håper også, veeeeldig! Driver og pønker på når jeg skal ta neste test. Enten om et par timer, for hører noen har sterkere på «andre morgenurin», eller så blir det i kveld. Og i morgen tidlig! :hilarious:
Skjønner at det frister! Men på 7 dpo tror jeg ikke du skal gå helt i kjelleren om du ikke får sterkere test il dagen, altså ;) kan vel fort gå en dag eller to før deg blir markant sterkere strek! Men om du får tilsvarende som dette så er det jo veldig lovende :D

Min er alltid sterkere på 2. morgenurin:angelic: Så jeg ble litt redd for dagen etter positiv test tok jeg en nesten blenda - selvom den dagen før slo ut på digital uke:p Men jeg fikk jo typ din strek på morgenen om mulig enda lysere. Og positiv digital på samme kvelden:angelic: Så du ser hva du gjør, men du har jo 10 strimler:angelic::hilarious::hilarious::hilarious: Jeg er nesten like spent som deg:hilarious: Men de ble egentlig ikke synlig sterkere før etter 2 dager:happy::happy:

Jeg dør av den testinga deres altså! Hvordan skal jeg holde ut en hel uke til!? 4 (eller 3) dpo i dag...
43671831-16F2-483D-814E-899AAC4387C6.jpeg

Back
Topp