IKM Uke 19

Kryss i taket! Da er jeg 3 dpo iflg FF og 2 dpo iflg Premom ;) ikm 17. mai så bikker akkurat over i uke 20. første test blir 16. mai. Hører dere? 16. mai ikke før! (Nå har jeg sagt det høyt så jeg ikke skal jukse)
Vis vedlegget 356044

Håper du blir her selv om du kommer over i uke 20 :happy: kan være min IKM også sniker seg over i den uken siden el kom litt seinere enn forventet.

syns du er veldig god hvis du klarer å vente så lenge med å teste! 6 dpo her og det er en prøvelse.

10 DPO og blod på papiret i morres. Kan det være festeblødning? Syns å kunne skimte en svaaaaaaak skygge på RFSU test ofte testen.. Men får den ikke opp på bilde så kan nok være ren ønsketenkning.

Sniker meg inn her på tampen. Vi har egentlig ikke prøvd så aktivt de siste to månedene:)

Baby.3 - 28 - PP11 - B3 - EL 26/04 - IKM 11/05

10 DPO og blod på papiret i morres. Kan det være festeblødning? Syns å kunne skimte en svaaaaaaak skygge på RFSU test ofte testen.. Men får den ikke opp på bilde så kan nok være ren ønsketenkning.
Hvis det er festeblødning vil du nok ikke få positive tester før om et par dager :) det blir spennende!!

Håper du blir her selv om du kommer over i uke 20 :happy: kan være min IKM også sniker seg over i den uken siden el kom litt seinere enn forventet.

syns du er veldig god hvis du klarer å vente så lenge med å teste! 6 dpo her og det er en prøvelse.
Ja jeg henger begge plasser ;) må jo følge med hvordan det går her og fortløpende flytte alle over på gravid også :rolleyes:

Sniker meg inn her på tampen. Vi har egentlig ikke prøvd så aktivt de siste to månedene:)

Baby.3 - 28 - PP11 - B3 - EL 26/04 - IKM 11/05
Velkommen hit! Håper det snart klaffer med tredjemann for oss begge :Heartred

Jeg som beroliger alle andre, klarer ikke berolige meg selv:hilarious: Tok g-test nå og den var veldig svak. Hadde trodd de skulle stige litt mer. 2 dager siden første positive test. HCG skal jo doble seg og streken var nesten usynlig for 2 dager sien. Så det er jo muuulig den har doblet seg til en svak strek - men klarer ikke slå meg helt til ro med det:angelic: Tok heldigvis HCG hos legen i dag, håper den viser et greit nivå:rolleyes:

Jeg spotter også brunt, har lest opp og ned på Google og funnet ut at det heldigvis er ganske normalt:Heartred
Som du sier faktisk veldig normalt! Gjort det i tre sv mine svangerskap og blødninger i 16 uker. Men ble baby :)

Jeg som beroliger alle andre, klarer ikke berolige meg selv:hilarious: Tok g-test nå og den var veldig svak. Hadde trodd de skulle stige litt mer. 2 dager siden første positive test. HCG skal jo doble seg og streken var nesten usynlig for 2 dager sien. Så det er jo muuulig den har doblet seg til en svak strek - men klarer ikke slå meg helt til ro med det:angelic: Tok heldigvis HCG hos legen i dag, håper den viser et greit nivå:rolleyes:
Det er jo helt umulig å ikke bekymre seg så tidlig.. husk at du er veldig tidlig gravid enda, så plutselig kan strekene bli sterke! Får jo ikke skygge på digital, vett ;)

Det er jo helt umulig å ikke bekymre seg så tidlig.. husk at du er veldig tidlig gravid enda, så plutselig kan strekene bli sterke! Får jo ikke skygge på digital, vett ;)
Hehe, ja sant! Ryker fort noen tester til:p:p:p

6 dpo og testetrangen har virkelig meldt seg. Vurderer å dra og kjøpe tester.. men vet jeg kommer til å bli usikker av svake tester osv, og trenger egentlig å ha fokuset mitt på eksamen :banghead:

Tok en ny test, så den var blitt ganske mye sterkere enn fra i fårgårs!
Den øverste er for 1 time siden og nederste nå:angelic: Tok blodprøve for å måle HCG hos legen i sted, spent på resultatet der. Kun for nyskjerrighetens skyld:rolleyes:

Vedlegg

• 86490AC6-EBAB-48A8-8E4A-AE6F8337D3ED.jpeg
    86490AC6-EBAB-48A8-8E4A-AE6F8337D3ED.jpeg
    135,2 KB · Visninger: 92
Last edited:
Akk, skulle jo prøve å vente til søndag, men nå svir jeg gjennom testene som fy :arghh: Må bestille nye EL-tester uansett om det ikke klaffer denne måneden, så da kan jeg likegreit bestille flere g-tester samtidig.

Her er dagens tester. Den øverste er fra i dag morges, de to andre er fra nå. Jeg ser fortsatt ingen verdens ting. Noen med streksyn som ser noe jeg ikke ser?

Vedlegg

• DBF1CA1B-DC0C-443A-9C55-C49EB4F3416E.jpeg
    DBF1CA1B-DC0C-443A-9C55-C49EB4F3416E.jpeg
    663,2 KB · Visninger: 74
Tok en ny test, så den var blitt ganske mye sterkere enn fra i fårgårs!
Den øverste er for 1 time siden og nederste nå:angelic: Tok blodprøve for å måle HCG hos legen i sted, spent på resultatet der. Kun for nyskjerrighetens skyld:rolleyes:
Veldig tydelig positiv den nederste ja!

Akk, skulle jo prøve å vente til søndag, men nå svir jeg gjennom testene som fy :arghh: Må bestille nye EL-tester uansett om det ikke klaffer denne måneden, så da kan jeg likegreit bestille flere g-tester samtidig.

Her er dagens tester. Den øverste er fra i dag morges, de to andre er fra nå. Jeg ser fortsatt ingen verdens ting. Noen med streksyn som ser noe jeg ikke ser?
Tror jeg skimter på øverste, men du får bare forsette å teste! Håper det utvikler seg!

7 dpo i dag og måtte jo selvsagt teste(babyplan stav som jeg åpnet) :facepalm: dagene går så sakte... :wtf:syns jeg ser både blenda og supersvak strek. Men alt er nok i hode mitt :hungover::hilarious: blir spennende å se neste uke, krysser fingrene for alle sammen :signs003

Vedlegg

• 20210507_082204.jpg
    20210507_082204.jpg
    709,7 KB · Visninger: 81

Mulig jeg skimter noe på de to øverste! Håper for deg!

Amilie<3 - 30 - PP23 - B1 - EL28.4? - IKM13.5?

Jeg melder med forsiktig inn her etter mye aksje innlegging denne PP. Håper det går denne gangen. Tok en test i dag den var blemda. Men tror jeg bare er er i dpo 7 eller noe. Men har ikke ømme/vonde bryst denne PP, uren hud, jeg er litt kvalm nå. Var kjempe trøtt i går.. er det noen som har noe spesielle kjennetegn?

Back
Topp