IKM Uke 19

Røyk på en tidligtest. Uten oppsamlingsbeger, vet ikke om den ble feil da. Ser en vaaaag antydning til noe, men klarer ikke se om det er skygge eller rosa. Er jo for tidlig uansett. Får prøve en ny i morgen tidlig. Klarer nokk ikke stoppe nå :hilarious:

Tok en ny test nå. Litt under 2 timers urin, så er naturlig nok svakere enn den forrige. Jeg ser fortsatt strek og syns denne også er sterkere enn skygger jeg har fått tidligere :rolleyes:
Blir spennende i morgen!

Vedlegg

• 0A5BE639-2302-4C9C-8F90-3E18F96DB1B6.jpeg
    0A5BE639-2302-4C9C-8F90-3E18F96DB1B6.jpeg
    550,2 KB · Visninger: 99
Tok en ny test nå. Litt under 2 timers urin, så er naturlig nok svakere enn den forrige. Jeg ser fortsatt strek og syns denne også er sterkere enn skygger jeg har fått tidligere :rolleyes:
Blir spennende i morgen!

Aldri fått så sterke skygger jeg heller:rolleyes: tror det er babystrek:Heartred

7 dpo og blir å teste om tre dager :) har tatt en fordi jeg bare måtte! Men det var egentlig bare tull :)

Det er betryggende å høre :love2 Har en god følelse!
Har du testet i dag?

Jepp, burde egentlig slutte å teste 3-4 ganger til dagen:rolleyes: For strekene varierer så ekstremt, og blir såå usikker da.. men tror jeg får sterkest tester på 2. morgenurin. Så prøver å teste om ett par timer igjen:nailbiting:

Vedlegg

• FCF00F0C-10C7-4BC6-ACBA-4881BA14C80A.jpeg
    FCF00F0C-10C7-4BC6-ACBA-4881BA14C80A.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 92
  • BF3D14E4-0B6A-4385-952B-60F5E8955591.jpeg
    BF3D14E4-0B6A-4385-952B-60F5E8955591.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 90
Kryss i taket! Da er jeg 3 dpo iflg FF og 2 dpo iflg Premom ;) ikm 17. mai så bikker akkurat over i uke 20. første test blir 16. mai. Hører dere? 16. mai ikke før! (Nå har jeg sagt det høyt så jeg ikke skal jukse)
9CC2B50C-7DE3-4C37-9FFB-57DEB4A6F20B.jpeg

Jepp, burde egentlig slutte å teste 3-4 ganger til dagen:rolleyes: For strekene varierer så ekstremt, og blir såå usikker da.. men tror jeg får sterkest tester på 2. morgenurin. Så prøver å teste om ett par timer igjen:nailbiting:
Ser på begge! Tror ikke skygge er vanlig på makesure altså:rolleyes: sååå spent på din neste test nå!

Jeg har også sterkere streker etter morgenurin. Sånn 9 tiden og utover dagen:angelic: Men dette er ikke skygger:happy:
Vi snakkes om noen timer da:hilarious:!!

Det der var jo tydelige og fine streker vil jeg si :rolleyes:
Tok ny test nå selv og kun litt sterkere enn i går kveld, så det er muligens samme sak her. Da blir vi å teste på nytt snart igjen da :)

Så godt å ha sånne som dere med oppmuntrende svar i en ellers «ensom» periode:love7:notworthy
Thats why we’re here:angelic::Heartred Men som MSE93 sier har du fine streker:notworthy

Morn! 9dpo i dag og våkna til lettere brun spotting :( Jeg ser heller ingenting på dagens test.

Vedlegg

• D6A37FB9-CE3D-4972-911A-9E02ABEC1EE0.jpeg
    D6A37FB9-CE3D-4972-911A-9E02ABEC1EE0.jpeg
    878,6 KB · Visninger: 70
Morn! 9dpo i dag og våkna til lettere brun spotting :( Jeg ser heller ingenting på dagens test.

Jeg spotter også brunt, har lest opp og ned på Google og funnet ut at det heldigvis er ganske normalt:Heartred

Tok ny test på morgenurin i dag, helt blenda. Var nokk en skygge jeg såvidt skimtet i går. Får drøye et par dager før jeg tar en ny. I dag skal de vaske ut det nye huset vårt, flytter inn neste uke. Heldigvis får vi lov å sette ting inn når de har vasket i dag. Så blir travelt opptatt hele helgen med flytting. Satser på at det holder tankene mine på noe annet :hilarious:

Back
Topp