Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på at det er en trend som er kommet for å bliHåper vår gravidstatistikk blir like bra som uke 18
Tok en ny test nå. Litt under 2 timers urin, så er naturlig nok svakere enn den forrige. Jeg ser fortsatt strek og syns denne også er sterkere enn skygger jeg har fått tidligere
Blir spennende i morgen!
Det blir spennende7 dpo og blir å teste om tre dager har tatt en fordi jeg bare måtte! Men det var egentlig bare tull
Det er betryggende å høre Har en god følelse!Aldri fått så sterke skygger jeg heller tror det er babystrek
Det er betryggende å høre Har en god følelse!
Har du testet i dag?
Ser på begge! Tror ikke skygge er vanlig på makesure altså sååå spent på din neste test nå!Jepp, burde egentlig slutte å teste 3-4 ganger til dagen For strekene varierer så ekstremt, og blir såå usikker da.. men tror jeg får sterkest tester på 2. morgenurin. Så prøver å teste om ett par timer igjen
Jeg har også sterkere streker etter morgenurin. Sånn 9 tiden og utover dagen Men dette er ikke skyggerJepp, burde egentlig slutte å teste 3-4 ganger til dagen For strekene varierer så ekstremt, og blir såå usikker da.. men tror jeg får sterkest tester på 2. morgenurin. Så prøver å teste om ett par timer igjen
Det der var jo tydelige og fine streker vil jeg siJepp, burde egentlig slutte å teste 3-4 ganger til dagen For strekene varierer så ekstremt, og blir såå usikker da.. men tror jeg får sterkest tester på 2. morgenurin. Så prøver å teste om ett par timer igjen
Jeg har også sterkere streker etter morgenurin. Sånn 9 tiden og utover dagen Men dette er ikke skygger
Vi snakkes om noen timer da!!
Flere slår jo sent ut på digitalFikk negativ digital igjen søren også
De slår vel litt senere ut. Du har jo fine strekerFikk negativ digital igjen søren også
Flere slår jo sent ut på digital
De slår vel litt senere ut. Du har jo fine streker
Thats why we’re here Men som MSE93 sier har du fine strekerSå godt å ha sånne som dere med oppmuntrende svar i en ellers «ensom» periode
Morn! 9dpo i dag og våkna til lettere brun spotting Jeg ser heller ingenting på dagens test.