IKM Uke 19

11 dpo :woot::nailbiting:

856CBC6A-0A02-4EC6-B74C-57D6B0B4FE65.jpeg

Amilie<3 - 30 - PP23 - B1 - EL28.4? - IKM13.5?

Jeg melder med forsiktig inn her etter mye aksje innlegging denne PP. Håper det går denne gangen. Tok en test i dag den var blemda. Men tror jeg bare er er i dpo 7 eller noe. Men har ikke ømme/vonde bryst denne PP, uren hud, jeg er litt kvalm nå. Var kjempe trøtt i går.. er det noen som har noe spesielle kjennetegn?
Hei! Så koselig at du joiner oss her i uke 19 :)

Har kjørt til nærmeste tettsted i dag for å handle. Klarte ikke å gå forbi disse :hilarious: dessuten litt nysgjerrig på å prøve de siden vi ikke har butikk som selger denne typen hjemme. Så ryker nok på en allerede i morgen ;)

Har kjørt til nærmeste tettsted i dag for å handle. Klarte ikke å gå forbi disse :hilarious: dessuten litt nysgjerrig på å prøve de siden vi ikke har butikk som selger denne typen hjemme. Så ryker nok på en allerede i morgen ;)

.. og her kommer bildet!

Vedlegg

• 1521E793-8C22-4885-BFF4-7C25766C8741.jpeg
    1521E793-8C22-4885-BFF4-7C25766C8741.jpeg
    232,5 KB · Visninger: 101
Wiii! Gleder meg til du skal teste!! Er disse jeg har brukt:happy::angelic:

Så fint å ha dere «på laget»! Mannen syns nok bare jeg er sprø, hahah. Har jo lyst til å ta med en eneste gang, men siden jeg er 6 dpo er jo ikke det vits i. Tar i morgen!

ok, da ryker jeg utpå også:woot: 7 dpo i morgen

Woho! Fint å være flere. Du får oppdatere! På countdowntopregnancy ser jeg det er veldig lav sannsynlighet for positiv test 7 dpo, men ser jo at noen her har fått det!

Woho! Fint å være flere. Du får oppdatere! På countdowntopregnancy ser jeg det er veldig lav sannsynlighet for positiv test 7 dpo, men ser jo at noen her har fått det!

ja jeg vet det er en ekstremt liten sjanse for positiv test. Men skader jo ikke når man har en del tester liggende ;)

ja jeg vet det er en ekstremt liten sjanse for positiv test. Men skader jo ikke når man har en del tester liggende ;)

Nei, sant! Eneste som er kjipt syns jeg er hvis man tror den er positiv, og så er det feil. Men forrige pp begynte jeg å teste tidlig og jeg mistet ikke håpet av at de var negative da egentlig. Har større forhåpninger denne syklusen da!

Back
Topp