IKM Uke 19

Min er alltid sterkere på 2. morgenurin:angelic: Så jeg ble litt redd for dagen etter positiv test tok jeg en nesten blenda - selvom den dagen før slo ut på digital uke:p Men jeg fikk jo typ din strek på morgenen om mulig enda lysere. Og positiv digital på samme kvelden:angelic: Så du ser hva du gjør, men du har jo 10 strimler:angelic::hilarious::hilarious::hilarious: Jeg er nesten like spent som deg:hilarious: Men de ble egentlig ikke synlig sterkere før etter 2 dager:happy::happy:

Sant! Jeg tar en til etterpå. Hvis det er uvanlig med skyggestreker på disse bør jeg i alle fall ikke få det på to. Med mindre det er produksjonsfeil og alle er fra samme parti :hilarious:

Sant! Jeg tar en til etterpå. Hvis det er uvanlig med skyggestreker på disse bør jeg i alle fall ikke få det på to. Med mindre det er produksjonsfeil og alle er fra samme parti :hilarious:
Jeg er av den oppfatning at dersom man får 2-3 med samme «skygge», så er det strek:smug: Men har aldri hørt om skygger på disse. Jeg har uansett aldri fått skugger på noen andre heller da, men:hilarious:

Jeg er av den oppfatning at dersom man får 2-3 med samme «skygge», så er det strek:smug: Men har aldri hørt om skygger på disse. Jeg har uansett aldri fått skugger på noen andre heller da, men:hilarious:

Sant! Jeg lurte på å ta en til på samme urinen, men gjorde ikke det da. Jeg har ikke fått skygger på sndre jeg heller. Kun noen ganger sett det før væsken er trukket ordentlig opp, men da har de gått vekk igjen. Sjekket testen nå, den er jo tørket nå, og streken er der i alle fall fremdeles.

Sant! Jeg lurte på å ta en til på samme urinen, men gjorde ikke det da. Jeg har ikke fått skygger på sndre jeg heller. Kun noen ganger sett det før væsken er trukket ordentlig opp, men da har de gått vekk igjen. Sjekket testen nå, den er jo tørket nå, og streken er der i alle fall fremdeles.
295F0EAD-1C5C-4BF8-A3C3-83513EB71D77.jpeg
..og her kommet bildet.

Kan ikke helt tro at det er skygge altså :angelic: men er livredd for å spre falske forhåpninger! Men det toget har vel gått for lengst med en sånn test :wacky:

Haha, absolutt! Og det var vel derfor jeg skulle vente til 11 dpo :p Kan bare tenke meg hvor lang ventetiden mot termin blir når disse dpo-dagene er så lange:arghh:

Hvis du er like spent som meg kan du resignere og begynne testing på 7 dpo, da er det bare 3-4 dager igjen :hilarious: Blir spennende når det er din tur!
Det hadde jeg definitivt gjort om jeg ikke har to svangerskap med sein hcg-utslag bak meg :hilarious: og sist jeg testa tidlig fikk jeg skikkelig sterk skygge og, og ble så vanvittig skuffa :( men skal aldri si aldri! Har jo den lille stemmen i bakhodet som hvisker at hvert svangerskap er forskjellig (hvisker høyere og høyere :hilarious:) heldigvis har minstemor bursdag på onsdag og vi reiser på hytta på langhelg dagen etter så det skjer litt :angelic:

Det hadde jeg definitivt gjort om jeg ikke har to svangerskap med sein hcg-utslag bak meg :hilarious: og sist jeg testa tidlig fikk jeg skikkelig sterk skygge og, og ble så vanvittig skuffa :( men skal aldri si aldri! Har jo den lille stemmen i bakhodet som hvisker at hvert svangerskap er forskjellig (hvisker høyere og høyere :hilarious:) heldigvis har minstemor bursdag på onsdag og vi reiser på hytta på langhelg dagen etter så det skjer litt :angelic:

Nei, da skjønner jeg! Hjelper litt å holde seg opptatt i alle fall! Og så blir det kjekt når det er din tur :happy:

Nå altså.. røy på ennå en test nå på morningen. Det var jo det jeg ikke skulle gjøre! Skulle enten ta i morgen tidlig eller i ettermiddag. Å nå står jeg igjen med at jeg har kun 2 tidligtester igjen. Bestilte nye i går, men det kan jo ta allverdens tid før kommer... altså de to siste testene klarer jeg ikke se noen ting på. Men tok en for 2 dager siden som jeg skimtet noe på, den ble tatt på kvelden (bilde). Kommer til å ende opp med å ta en til i kveld. Så har jeg kun en tidligtest igjen :yuck:

Vedlegg

• 60DDE7F1-C22B-4662-AA43-50C3B7E1EE26.jpeg
    60DDE7F1-C22B-4662-AA43-50C3B7E1EE26.jpeg
    883,1 KB · Visninger: 85
Tok en ny nå og den er helt blenda, ikke så overraskende når det er i underkant av to timer siden jeg var på do sist. Men da vet jeg i alle fall at det ikke er sånn at jeg har fått en pakke med tester der alle har skyggestreker! Så får vi se i kveld eller i morgen tidlig. Jeg har fortsatt litt håp:shy: Legger ved bilde der den øverste er den jeg tok i morges og den nederste er den jeg tok nå.
813AE3C8-327B-42E8-9B28-B910F061D046.jpeg

Nå altså.. røy på ennå en test nå på morningen. Det var jo det jeg ikke skulle gjøre! Skulle enten ta i morgen tidlig eller i ettermiddag. Å nå står jeg igjen med at jeg har kun 2 tidligtester igjen. Bestilte nye i går, men det kan jo ta allverdens tid før kommer... altså de to siste testene klarer jeg ikke se noen ting på. Men tok en for 2 dager siden som jeg skimtet noe på, den ble tatt på kvelden (bilde). Kommer til å ende opp med å ta en til i kveld. Så har jeg kun en tidligtest igjen :yuck:

Kjøpe flere?:angel8 syns den du la ved bilde av så veldig lovende ut i alle fall!

Kjøpe flere?:angel8 syns den du la ved bilde av så veldig lovende ut i alle fall!
Tror ikke mannen blir så veldig happy om jeg kjøper ennå fler tester. Har noen vanlige liggende og 10 makesure tidligtester på vei. Og på ett eller annet tidspunkt må jeg jo ha en digital og, men det kan jo bli lenge til :wacky:

Tror ikke mannen blir så veldig happy om jeg kjøper ennå fler tester. Har noen vanlige liggende og 10 makesure tidligtester på vei. Og på ett eller annet tidspunkt må jeg jo ha en digital og, men det kan jo bli lenge til :wacky:

Haha, ser faktisk den. Men hører mange får samme utslag på vanlige som tidlig-tester også. Jeg kjøpte vanlige nå, men har 20 tidligtester hjemme :angelic: og to digitale.

Haha, ser faktisk den. Men hører mange får samme utslag på vanlige som tidlig-tester også. Jeg kjøpte vanlige nå, men har 20 tidligtester hjemme :angelic: og to digitale.
Får bare ta de to siste, en i dag og en i morgen. Viser ikke de noe er det nokk like greit å vente noen dager. Selv hvor hard det blir :yuck:

Tok en ny nå og den er helt blenda, ikke så overraskende når det er i underkant av to timer siden jeg var på do sist. Men da vet jeg i alle fall at det ikke er sånn at jeg har fått en pakke med tester der alle har skyggestreker! Så får vi se i kveld eller i morgen tidlig. Jeg har fortsatt litt håp:shy: Legger ved bilde der den øverste er den jeg tok i morges og den nederste er den jeg tok nå. Vis vedlegget 356110
Ja, det skjedde med meg også :happy: Har håp for deg enda! Mulig du kan skimte streken bedre når den også tørker. Selvom den ikke er «gyldig» da. :angelic:

Back
Topp