Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå snakk om å sette viljestyrken på prøve! Jeg hadde nok ikke klart å vente, men all cred til deg om du klarer det!
Haha! Do it!Nå heller jeg mot å få testene hit
Fått positiv digital før denne negative? Er uansett helt vanlig med brunlig utflod.. krysser fingreneHjeeelp. Normalt å ha brun utflod nå? Er ca 10-11 dpo. Fikk negativ digital nå, klarte bare å holde meg i 1 time så var ganske utvanna håper det blir bedre i morgen, og at det ikke er starten på noe jeg ikke vil
Fått positiv digital før denne negative? Er uansett helt vanlig med brunlig utflod.. krysser fingrene
Haha! Tror du at du kan komme hit for å få støtte i å ikke teste? Vi står vel heller i ring rundt og roper TEST TEST TEST TEST!Okei, gi meg litt styrke her. Er kun 6 dpo men jeg er så kvalm, helt grusomt, må puste meg gjennom noen kvalmerier innimellom. Å nå kløøøør jeg i fingrene etter å ta en test!! Det e vel bare dumt å begynne allerede nå
For du har ikke en nødtest under skosålen - har du veeeel?Har konferert med mannen, som stemte NEI for å ta med tester til meg Så her er det bare å holde ut og vente til jeg kommer hjem. Kanskje jeg må reise tidligere hjem pga det
Godt poeng sitter her med full blære å vil hverken teste eller tisse uten å testeHaha! Tror du at du kan komme hit for å få støtte i å ikke teste? Vi står vel heller i ring rundt og roper TEST TEST TEST TEST!
For du har ikke en nødtest under skosålen - har du veeeel?
Okei, da tror jeg du er goodNei, skulle egentlig ikke ta i dag!! Men når utfloden kom og panikken traff litt så vipps, der røyk en test Håper det bare er pga lite konsentrert urin, blir spennende i morgen
Gjett hvem son prøvde det i dag daDessverre, men har 5-6 eggløsningstester da. De kan vel slå ut etterhvert? Men hørt det er seinere enn graviditetstest ville fanget det opp
Ler meg ihjel. Tenkte det samme.Haha! Tror du at du kan komme hit for å få støtte i å ikke teste? Vi står vel heller i ring rundt og roper TEST TEST TEST TEST!
Gjett hvem son prøvde det i dag da
Lurt! Jeg ble lurt første PP.Fikk du utslag da? Og hvor mange dpo er du? Jeg tok i dag, men den var lav. Har tatt daglig siden eggløsningen for å være sikker på at den har vært, for forrige syklus spilte den meg et puss og kom noen dager seinere etter første runde med positive tester. Men nå har de holdt seg lave, så el har vært
Jeg og! Den listen var jo villHåper vår gravidstatistikk blir like bra som uke 18