IKM Uke 19

4 dpo og tok en test. Egentlig bare for å sjekke om jeg fortsatt får utslag etter MA. Skimter en svak strek der.. noen som vet om det er negativ mtp prøvingen?
Jeg ville tenkt at det er en skyggestrek egentlig. Har fått sterkere strek uten å ha hcg i kroppen på de testene :)

Tok en opptelling i g-testelageret mitt:
28 strimmeltester og 4 CB digital

send hjelp :hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg er ikke noe bedre! I alle fall ikke noe særlig :hilarious: Tipper jeg har 30 strimler (ca. 10 igjen av de 20 jeg fikk med eggløsningstestene forrige gang og 20 nye tidlig babyplan), men «bare» to digitale (med ukesindikator). Og så har jeg sikkert 80 el-tester da :hilarious:

Jeg er ikke noe bedre! I alle fall ikke noe særlig :hilarious: Tipper jeg har 30 strimler (ca. 10 igjen av de 20 jeg fikk med eggløsningstestene forrige gang og 20 nye tidlig babyplan), men «bare» to digitale (med ukesindikator). Og så har jeg sikkert 80 el-tester da :hilarious:
Jeg har 98 el-tester:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Beklager spam:rolleyes: men dette kan vel ikke være en skyggestrek?? Eller??

Vedlegg

• 65F4BB85-7F0B-4402-96A0-E4E3FCED07FC.jpeg
    65F4BB85-7F0B-4402-96A0-E4E3FCED07FC.jpeg
    628,5 KB · Visninger: 109
Beklager spam:rolleyes: men dette kan vel ikke være en skyggestrek?? Eller??
Nei! Gratulerer sier jeg bare!!:Heartred:Heartred Jeg fikk positiv digalt med sånn strek:rolleyes:

7/8 dpo i dag, og 9 dager siden ovitrelle. Har fulgt med på synkende hcg-tester siden sprøyta ble satt, så nå venter jeg i spenning for å se om streken blir sterkere etterhvert :wideyed: det sies vel at den kan være falsk positiv 10 dager etter den ble satt, så jeg må nok uansett vente et par dager til før en eventuell positiv test betyr at noe er på gang

ellers har jeg ikke opplevd noe spotting og ingen ømme bryster, det er helt utrolig. Normalt ville jeg hatt det i flere dager allerede, og mens ville kommet snikende innpå hvert øyeblikk.

Håper at vi har funnet vår suksessoppskrift som fungerer for oss, og at letrozol, ovitrelle og duphaston er alt som skulle til :) venter i spenning noen dager til :dance008

Får prøve å vente til i morgen å ta en digital:rolleyes: Men fort at jeg ryker på en i kveld:p
Skjønner deg veldig godt om du ryker på en i kveld:hilarious: Jeg tok jo to i går:angelic:

Fant ut at jeg skulle prøve på ettermiddagsurin, og fant til og med noen Make Sure-tester i skuffen, men til ingen nytte :hungover:

Vedlegg

• C7F2B5C6-1210-4D52-A21D-C13F94920727.jpeg
    C7F2B5C6-1210-4D52-A21D-C13F94920727.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 92
Hjelpes, jeg er så trøtt! Kunne sovnet stående. Men igjen kan jeg vel så gjerne skylde på nattevakter.. bah! La meg få neste uke så jeg kan begynne å teste :yuck:

Back
Topp