IKM Uke 19

Ja det er jo det som er så spennende! Plutselig sitter den :D jeg planlegger å teste 12 dpo :) enn du?

Omtrent samme! Kommer hjem til testene mine onsdag ettermiddag, og da er jeg 11 dpo. Så tar sikkert en test da, eller morgenen etter

Jeg var i middagselskap kort tid etter pos test forrige gang. Satte meg bare ved siden av mannen min som drakk jevnlig av glasset mitt med vin. Passet på å sitte med glasset i hånden i blant, ellers lot jeg det stå mellom mannen min og meg og han forsynte seg når ingen så. Funket bra :) Vil tippe det fungerer like greit på et eventuelt utested. Bare hold i glasset og la evnt kusinen din drikke av det når ingen ser. Lykke til!
Ja denne løsningen sverger jeg og til. Har gjort det på julebord - tar ikke lange stunda før ingen følger med på noen andres glass enn sitt eget :hilarious:

10 DPO og fortsatt negative tester. Ingen symptomer lenger heller, så tror ikke det gikk denne gangen :shifty: Æsj, jeg venter så veldig på baby :dummy1::dummy:

Ja denne løsningen sverger jeg og til. Har gjort det på julebord - tar ikke lange stunda før ingen følger med på noen andres glass enn sitt eget :hilarious:
Enig! Og om man bare takker ja hver gang glasset blir fylt opp er det ingen som legger merke til hvem som faktisk drikker av det :)

Noen gode tips?
Min kusine kommer tilreisende hit på lørdag for hun har bursdag og skal prøve brudekjoler. Jeg skal være sjåfør rundt om til de forskjellige brudehusene - deretter skal vi ut å spise på kvelden for å feire bursdag og ha litt ladies-aften:smiley-bounce012
Problemet mitt er at jeg aldri, og med det mener jeg aldri - takker nei til å ta meg noen glass vin til maten:angelic::hilarious: Spesielt ikke i slike anledninger og det vet de veldig godt!
Jeg tenkte jeg kunne unnskylde meg med at jeg må kjøre pga jobb dagen etter, men den går de nok ikke på. For jeg hadde til vanlig bare tatt noen glass og tatt bussen/banen hjem:hilarious: Får jo heller ikke sneket til meg alkoholfri vin uten at de legger merke til det. Og denne kvelden har vi snakket om lenge i tillegg:dead::bag::bag::bag::bag:

What to do!!:angelic:

Antibiotikakur?:rolleyes: Eller bare si at dere «prøver»?:D

Edit; Så jo at det kom myyyye bedre forslag, så glem denne:hilarious:

Dagens tester. Merkelig at make sure har blitt svakere. Mens babyplan har blitt mye sterkere:rolleyes: Null peiling på hva som skjer her

Vedlegg

• 21DC7607-B0C9-4A80-A3C3-0575AB5F0514.jpeg
    21DC7607-B0C9-4A80-A3C3-0575AB5F0514.jpeg
    343,8 KB · Visninger: 79
  • 02FD1D6E-2A92-49BA-B18D-C3BCF9A925A5.jpeg
    02FD1D6E-2A92-49BA-B18D-C3BCF9A925A5.jpeg
    370,3 KB · Visninger: 82
Dagens tester. Merkelig at make sure har blitt svakere. Mens babyplan har blitt mye sterkere:rolleyes: Null peiling på hva som skjer her
Det kan jo bare være akkurat den testen? Er babyplan tidligtest? Min makesure var nesten blenda i dag tidlig, men ble sterkere etter 3 timer:angelic: CB i går var mye sterkere enn Makesure:p Regner med det varierer litt kanskje.

Det kan jo bare være akkurat den testen? Er babyplan tidligtest? Min makesure var nesten blenda i dag tidlig, men ble sterkere etter 3 timer:angelic: CB i går var mye sterkere enn Makesure:p Regner med det varierer litt kanskje.

Nei, er de vanlige babyplan. Tok to, og begge var det slik strek på. Synes bedre i virkeligheten. Aldri fått så sterk skygge i hvert fall:wacky: Men tok to make sure, og begge var ekstremt svake. Så får teste om ett par timer:rolleyes:

Defekt clear blue?

Vedlegg

• AC6EB6A3-9AB5-49C8-9D31-B0A895B29DE3.jpeg
    AC6EB6A3-9AB5-49C8-9D31-B0A895B29DE3.jpeg
    700,1 KB · Visninger: 81
Nei, er de vanlige babyplan. Tok to, og begge var det slik strek på. Synes bedre i virkeligheten. Aldri fått så sterk skygge i hvert fall:wacky: Men tok to make sure, og begge var ekstremt svake. Så får teste om ett par timer:rolleyes:
Tror neppe det er skygge når du har fått sterker både i går og i dag på flere forskjellige. I tillegg er det flere forskjellige merker:happy: Jeg har virkelig troen! Gleder meg til å se testen senere!!

Nå dør jeg etter å teste. Føler plutselig for å kjøre til nærmeste butikk og få tak i en test.. selv om jeg vet det er for tidlig :hilarious: kommer nok til å bli hardt i løpet av helgen, når det nærmer seg et tidspunkt der det faktisk går an å få positiv. Har. Så. Lyst. til å bli gravid NÅ :love7

4 dpo og tok en test. Egentlig bare for å sjekke om jeg fortsatt får utslag etter MA. Skimter en svak strek der.. noen som vet om det er negativ mtp prøvingen?

Vedlegg

• C933F3AB-DF60-4E42-B1D5-DCDB0FBA8590.jpeg
    C933F3AB-DF60-4E42-B1D5-DCDB0FBA8590.jpeg
    534,8 KB · Visninger: 62
4 dpo og tok en test. Egentlig bare for å sjekke om jeg fortsatt får utslag etter MA. Skimter en svak strek der.. noen som vet om det er negativ mtp prøvingen?
Hvis du er sikker på at 4 dpo er riktig, så er det nok umulig at det er positiv test. Men om el kan ha vært en annen dag kan jo det være håp. :)

Tok en opptelling i g-testelageret mitt:
28 strimmeltester og 4 CB digital

send hjelp :hilarious::hilarious::hilarious:

Back
Topp