IKM Uke 19

Begynner å bli litt usikker. FF sier 10 dpo. Men teknisk sett er det vel mulig at jeg er alt fra 8-10? Eller tar jeg helt feil:p
Jeg er ikke veldig god på dette! Men mellom 8-10 da! Jeg er mellom 7-9 :hilarious: Så da er vi ca like :angelic:

Uæ, her er det jo positive tester allerede joo!! Så utrolig spennende!

Jeg har hatt stabile sykluser i ca 2,5 år, men er det ikke rart at idet man begynner å bare tenke på graviditet og eggløsning, så skjer det noe snodig med syklusen ...??!:confused::rolleyes: Gud, så irriterende.

Jeg må nok derfor flytte til uke 20 :disgust, med symptom-antatt EL et par dager senere enn det som var forventet. Fant til og med frem termometeret fra 2017 og vært helt klar til å finne presis temp-EL, men en viss treåring har fått meg så fort opp av senga de siste ukene at jeg ikke har rukket å tenke en eneste tanke, og minst av alt på EL, før jeg plutselig står oppreist :confused2 Haha, så kjipt.

Lykke til, alle IKM uke 19-ere! Håper vi ses i januartermingruppa :love017 :greet025

Uæ, her er det jo positive tester allerede joo!! Så utrolig spennende!

Jeg har hatt stabile sykluser i ca 2,5 år, men er det ikke rart at idet man begynner å bare tenke på graviditet og eggløsning, så skjer det noe snodig med syklusen ...??!:confused::rolleyes: Gud, så irriterende.

Jeg må nok derfor flyttes til uke 20 :disgust, med symptom-antatt EL et par dager senere enn det som var forventet. Fant til og med frem termometeret fra 2017 og vært helt klar til å finne presis temp-EL, men en viss treåring har fått meg så fort opp av senga de siste ukene at jeg ikke har rukket å tenke en eneste tanke, og minst av alt på EL, før jeg plutselig står oppreist :confused2 Haha, så kjipt.

Lykke til, alle IKM uke 19-ere! Håper vi ses i januartermingruppa :love017 :greet025
Vi snakkes videre i uke 20-gruppa, Leonore :) har havna der selv med el i dag eller i går mest sannsynlig - og ikm sjølvaste 17 mai :rolleyes:

Begynner å bli litt usikker. FF sier 10 dpo. Men teknisk sett er det vel mulig at jeg er alt fra 8-10? Eller tar jeg helt feil:p

Gøy å se at din temp føk høyt i været på dpo 8 også! Det har ikke den gjort med meg på 8dpo i tidligere pp’er, før i dag. Håper det kan bety noe:angelic:

Vedlegg

• C554B1BD-C78B-4A16-B9A7-8D0C516BC511.jpeg
    C554B1BD-C78B-4A16-B9A7-8D0C516BC511.jpeg
    311,9 KB · Visninger: 33
Gøy å se at din temp føk høyt i været på dpo 8 også! Det har ikke den gjort med meg på 8dpo i tidligere pp’er, før i dag. Håper det kan bety noe:angelic:

haha, ja den tempen altså... har ikke sett en sånn graf som jeg har i hvert fall:p

Dere må si fra når dere vil flyttes på gravid, folkens :D

8 dpo og blenda test i dag :meh:
Så gårsdagens skygge var nok nettopp det- skygge!
Ta en test på ettermiddagen :) min erfaring er at det vises bedre på testen da :) kunne få blenda på morgenen men på ettermiddagen fikk jeg svak positiv :)

6 dpo små kvalm i dag også! Tester om 3 eller fire dager :)

Testen i dag er veldig svak - som i går, men tester nok på nytt om noen timer :happy: Mellom 8-10 dpo. Nå begynner jeg å lure på om 8 var mest riktig, for 10 dpo sist hadde jeg mye sterkere streker. Men, det kan jo også variere. Har vel i grunn ikke så mye å si med de to dagene nå uansett:angelic: Går jeg ut i fra 10 dpo er jeg piiiiiiiiiittelitt lengre på vei:hilarious::bag::rolleyes:

Last edited:
Jaja, holdt ut til 8 dpo, men dette er jo ingenting å skryte av :wacky:

Vedlegg

• 79D238E6-73A8-49B7-BE4F-1B2EEBCA48C7.jpeg
    79D238E6-73A8-49B7-BE4F-1B2EEBCA48C7.jpeg
    781,9 KB · Visninger: 60
Back
Topp