Jeg er ikke veldig god på dette! Men mellom 8-10 da! Jeg er mellom 7-9 Så da er vi ca likeBegynner å bli litt usikker. FF sier 10 dpo. Men teknisk sett er det vel mulig at jeg er alt fra 8-10? Eller tar jeg helt feil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke veldig god på dette! Men mellom 8-10 da! Jeg er mellom 7-9 Så da er vi ca likeBegynner å bli litt usikker. FF sier 10 dpo. Men teknisk sett er det vel mulig at jeg er alt fra 8-10? Eller tar jeg helt feil
Vi snakkes videre i uke 20-gruppa, Leonore har havna der selv med el i dag eller i går mest sannsynlig - og ikm sjølvaste 17 maiUæ, her er det jo positive tester allerede joo!! Så utrolig spennende!
Jeg har hatt stabile sykluser i ca 2,5 år, men er det ikke rart at idet man begynner å bare tenke på graviditet og eggløsning, så skjer det noe snodig med syklusen ...??! Gud, så irriterende.
Jeg må nok derfor flyttes til uke 20 , med symptom-antatt EL et par dager senere enn det som var forventet. Fant til og med frem termometeret fra 2017 og vært helt klar til å finne presis temp-EL, men en viss treåring har fått meg så fort opp av senga de siste ukene at jeg ikke har rukket å tenke en eneste tanke, og minst av alt på EL, før jeg plutselig står oppreist Haha, så kjipt.
Lykke til, alle IKM uke 19-ere! Håper vi ses i januartermingruppa
iiiiiiik!!!!!! Som sist øker hcg’en min fort. stod ikke gravid for 3 timer siden Var sikker på jeg hadde kastet 200kr i bosset når jeg som gærningen selv tok denne nå
Begynner å bli litt usikker. FF sier 10 dpo. Men teknisk sett er det vel mulig at jeg er alt fra 8-10? Eller tar jeg helt feil
Gøy å se at din temp føk høyt i været på dpo 8 også! Det har ikke den gjort med meg på 8dpo i tidligere pp’er, før i dag. Håper det kan bety noe
haha, ja den tempen altså... har ikke sett en sånn graf som jeg har i hvert fall
min graf ligner ikke på noen andre grafer jeg har hatt
Kan sitte meg på gravidDere må si fra når dere vil flyttes på gravid, folkens
Med gledeKan sitte meg på gravid
Ta en test på ettermiddagen min erfaring er at det vises bedre på testen da kunne få blenda på morgenen men på ettermiddagen fikk jeg svak positiv8 dpo og blenda test i dag
Så gårsdagens skygge var nok nettopp det- skygge!
Det skal jeg!Ta en test på ettermiddagen min erfaring er at det vises bedre på testen da kunne få blenda på morgenen men på ettermiddagen fikk jeg svak positiv
Enda tidlig8 dpo og blenda test i dag
Så gårsdagens skygge var nok nettopp det- skygge!
Så deilig å endelig være i DPO-land! Gleder meg til du kommer etter med positive testerRimelig sikker på at jeg er 1-2 dpo i dag
Vis vedlegget 355976