IKM Uke 19

Dette er jo nesten skadelig å drive på med, men som tidligere nevnt er jeg 4 dpo ut i fra strimmelen og 7 dpo hvis man tar utgangspunkt i digital el.test med statisk smiley. Tok en test (helt meningsløst), men her er resultatet. Babyplan er etter det jeg har hørt, kjent for skygger:bored::banghead: noen som ser eller er det bikket for meg?

Jeg ser absolutt noe, men om det er en skyggestrek eller babystrek er vanskelig å si.. jeg har tatt veldig mange babyplan-tester og aldri fått skyggestrek.

Dette er jo nesten skadelig å drive på med, men som tidligere nevnt er jeg 4 dpo ut i fra strimmelen og 7 dpo hvis man tar utgangspunkt i digital el.test med statisk smiley. Tok en test (helt meningsløst), men her er resultatet. Babyplan er etter det jeg har hørt, kjent for skygger:bored::banghead: noen som ser eller er det bikket for meg?
Øhhh, den streken ser jeg bedre enn jeg så mine egne tidligere i dago_O! Faktisk veldig mye mer tydelig.
Jeg har aldri fått skygge på noen tester... Men hørt flere tar disse med en klype salt.

Øhhh, den streken ser jeg bedre enn jeg så mine egne tidligere i dago_O! Faktisk veldig mye mer tydelig.
Jeg har aldri fått skygge på noen tester... Men hørt flere tar disse med en klype salt.

Jeg tror jeg skal ha is i magen og roe meg kraftig ned. Ingen forhåpninger enda. Setter meg som mål å ikke teste før om 4 dager:nailbiting:

Jeg tror jeg skal ha is i magen og roe meg kraftig ned. Ingen forhåpninger enda. Setter meg som mål å ikke teste før om 4 dager:nailbiting:
Sykt å melde! Da er du steike god :hilarious::angelic::bag:

Det ER jo definitivt en strek der! Men stoler ikke på babyplan før de er enda litt sterkere... men absolutt optimistisk når jeg det denne :angelic:

iiiiiiik!!!!!!:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: Som sist øker hcg’en min fort. stod ikke gravid for 3 timer siden:rolleyes:o_O:eek::eek: Var sikker på jeg hadde kastet 200kr i bosset når jeg som gærningen selv tok denne nå:angelic:
Haha! Du er gal, men samtidig ikke for den var jo faktisk positiv 3 timer etter :hilarious::hilarious: er det mulig?? Fy fader så fett! Gratuleeereeeeeer :Heartred

Haha! Du er gal, men samtidig ikke for den var jo faktisk positiv 3 timer etter :hilarious::hilarious: er det mulig?? Fy fader så fett! Gratuleeereeeeeer :Heartred
Hahah! En smule testegalen! Jeg husket at jeg fikk positiv digital sist etter første strimmeltest også, så måtte bare:angelic: Ikke fortalt mannen enda! Sendte han bilde av «ikke gravid» testen tidligere i dag. Bare for å gjøre overraskelsen enda større:angelic::rolleyes:

Hahah! En smule testegalen! Jeg husket at jeg fikk positiv digital sist etter første strimmeltest også, så måtte bare:angelic: Ikke fortalt mannen enda! Sendte han bilde av «ikke gravid» testen tidligere i dag. Bare for å gjøre overraskelsen enda større:angelic::rolleyes:
Haha! Du må fortelle om reaksjonen :D

Tror jeg må smøre meg med tålmodighet:facepalm: noe jeg ikke har så mye av dessverre:confused:

Da røyk jeg på en til test:hilarious:

Vedlegg

• 459A61C6-B766-4971-A6C4-C9BD4DAE97F5.jpeg
    459A61C6-B766-4971-A6C4-C9BD4DAE97F5.jpeg
    114,2 KB · Visninger: 98
Kan forresten flytte el til 01/05 her og IKM til 15/05 :happy:

Da røyk jeg på en til test:hilarious:
Dette må da være en strek! Ser den jeg:angelic: Og jeg ser veldig sjeldent det andre sier de ser her inne:hilarious:
Mulig jeg har spurt før, men hvor mange dpo? Ryker du på digital i morgen?

Dette må da være en strek! Ser den jeg:angelic: Og jeg ser veldig sjeldent det andre sier de ser her inne:hilarious:
Mulig jeg har spurt før, men hvor mange dpo? Ryker du på digital i morgen?

Begynner å bli litt usikker. FF sier 10 dpo. Men teknisk sett er det vel mulig at jeg er alt fra 8-10? Eller tar jeg helt feil:p

Vedlegg

• EBB70842-2B39-420F-9AB1-D014F88FBFB0.jpeg
    EBB70842-2B39-420F-9AB1-D014F88FBFB0.jpeg
    273,5 KB · Visninger: 38
Back
Topp