Ser noe ja! Men jeg blir sint av babyplan som er skyggete så tør ikke si annet enn at det er noe der jeg hååååper skal utvikle seg7 dpo og første test er tatt!
Ser noe, men det er helt sikkert bare skygge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe ja! Men jeg blir sint av babyplan som er skyggete så tør ikke si annet enn at det er noe der jeg hååååper skal utvikle seg7 dpo og første test er tatt!
Ser noe, men det er helt sikkert bare skygge
Disse har jeg hørt er sykt mye skygge på da.. til og med blå ville holdt meg til makesureVet ikke hva dere ser på bilde, men denne er uten tvil blå strek på i virkeligheten. Kan herved bekrefte at babyplan tidlig test er tull å betale ekstra for!! Makesure vanlog og CB vanlig viser positiv mens babyplan tidlig stav viser ikke en skyggestrek engang
Vet ikke hva dere ser på bilde, men denne er uten tvil blå strek på i virkeligheten. Kan herved bekrefte at babyplan tidlig test er tull å betale ekstra for!! Makesure vanlog og CB vanlig viser positiv mens babyplan tidlig stav viser ikke en skyggestrek engang
Den tredje fra makesure var med strek ogDisse har jeg hørt er sykt mye skygge på da.. til og med blå ville holdt meg til makesure
Hallo! Denne ser jeg Kanskje vi begge har positiv idag!!Tatt nå, kjenner jeg blir helt oppgitt av at det ikke går «fremover» med testene. Jeg blir i hvert fall lynings hvis alt dette viser seg å være skygger
Hallo! Denne ser jeg Kanskje vi begge har positiv idag!!
Når så du første streken?Tørr ikke å håpe synes stigningen har vært sååå treig. Vet ikke hva som er normalt da, aldri vært i gjennom dette før. I tillegg er jeg alltid redd for at jeg har dyppet testen for lenge/for kort. Også er den defekt overtenker
Når så du første streken?
Og første test i dag? Stiger ikke så mye på få timer. Noen må jo vente minst en dag eller mer på stigning. Jeg harde stigning på noen timer sist, men tror jeg hadde et meget høyt nivå av hcg For de var svak ene dagen og kjempesterk dagen etter.Før tiden hadde gått ut
Og første test i dag? Stiger ikke så mye på få timer. Noen må jo vente minst en dag eller mer på stigning. Jeg harde stigning på noen timer sist, men tror jeg hadde et meget høyt nivå av hcg For de var svak ene dagen og kjempesterk dagen etter.
Oja! Var det jeg mente, om du begynte å teste i dag - første test i dag med strek. Men da fikk du første i går da Men det skal doble seg hver annen dag. Så det er ikke så rart dersom streken var kjempesvak. Kan gå noen dager før den blir mye mer synligAlle skal være tatt før tiden, eller noen minutter etterpå Ja, tenker ikke på stigningen i dag. Men synes ikke den har steget noe særlig fra i går heller
Oja! Var det jeg mente, om du begynte å teste i dag - første test i dag med strek. Men da fikk du første i går da Men det skal doble seg hver annen dag. Så det er ikke så rart dersom streken var kjempesvak. Kan gå noen dager før den blir mye mer synlig
Skjønner! Du får kjøpe sånn god eplejuice eller hvis du like øl kan jeg anbefale lervig «no worries» faktisk god til alkoholfri å væreAdvarsel! Her kommer et teit utsagn:
Skulle ønske jeg ga meg etter negative testen i dag morges så jeg kunne drukket opp boblene jeg har i kjøleskapet i solen i kveld (Litt tull altså. Angrer selvfølgelig ikke, men de som skjønner - skjønner)
Ja, helt enig! Fått skygge på de før selv!Ser noe ja! Men jeg blir sint av babyplan som er skyggete så tør ikke si annet enn at det er noe der jeg hååååper skal utvikle seg