IKM Uke 19

7 dpo og første test er tatt!
Ser noe, men det er helt sikkert bare skygge :cool:
Ser noe ja! Men jeg blir sint av babyplan som er skyggete så tør ikke si annet enn at det er noe der jeg hååååper skal utvikle seg :Heartred

Åååh, får skikkelig testekløe av dere nå, men er bare 7 dpo og Countdown to Pregnacy sier at over 90 prosent av de som tester, får negativt uansett :wacky::nailbiting:

Vet ikke hva dere ser på bilde, men denne er uten tvil blå strek på i virkeligheten. Kan herved bekrefte at babyplan tidlig test er tull å betale ekstra for!! Makesure vanlog og CB vanlig viser positiv mens babyplan tidlig stav viser ikke en skyggestrek engang :hilarious:

Vedlegg

• B3ABBEBB-C6FB-44FC-8310-277D0D189F9A.jpeg
    B3ABBEBB-C6FB-44FC-8310-277D0D189F9A.jpeg
    113,3 KB · Visninger: 95
Vet ikke hva dere ser på bilde, men denne er uten tvil blå strek på i virkeligheten. Kan herved bekrefte at babyplan tidlig test er tull å betale ekstra for!! Makesure vanlog og CB vanlig viser positiv mens babyplan tidlig stav viser ikke en skyggestrek engang :hilarious:
Disse har jeg hørt er sykt mye skygge på da.. til og med blå :( ville holdt meg til makesure ;)

jeg ser:D sååå spennende:love7

Tatt nå, kjenner jeg blir helt oppgitt av at det ikke går «fremover» med testene. Jeg blir i hvert fall lynings hvis alt dette viser seg å være skygger:rolleyes:

Vedlegg

• B78955D7-18CB-4B44-A5AF-D85759DB7735.jpeg
    B78955D7-18CB-4B44-A5AF-D85759DB7735.jpeg
    951,7 KB · Visninger: 76
  • 07512D5F-06FC-4767-89F6-BF338797340D.jpeg
    07512D5F-06FC-4767-89F6-BF338797340D.jpeg
    169,1 KB · Visninger: 75
  • 881EF865-41EC-4CE4-B36A-CF42C3C7FFDA.jpeg
    881EF865-41EC-4CE4-B36A-CF42C3C7FFDA.jpeg
    160,2 KB · Visninger: 76
Tatt nå, kjenner jeg blir helt oppgitt av at det ikke går «fremover» med testene. Jeg blir i hvert fall lynings hvis alt dette viser seg å være skygger:rolleyes:
Hallo! Denne ser jeg:angelic: Kanskje vi begge har positiv idag!!

Hallo! Denne ser jeg:angelic: Kanskje vi begge har positiv idag!!

Tørr ikke å håpe:rolleyes: synes stigningen har vært sååå treig. Vet ikke hva som er normalt da, aldri vært i gjennom dette før. I tillegg er jeg alltid redd for at jeg har dyppet testen for lenge/for kort. Også er den defekt:hilarious: overtenker:smiley-ashamed005

Tørr ikke å håpe:rolleyes: synes stigningen har vært sååå treig. Vet ikke hva som er normalt da, aldri vært i gjennom dette før. I tillegg er jeg alltid redd for at jeg har dyppet testen for lenge/for kort. Også er den defekt:hilarious: overtenker:smiley-ashamed005
Når så du første streken?

Kvalm som et uvær plutselig og merker litt tretthet. Så har faktisk ganske så troen :) man må ha troen og håpe på det beste! Skikkelig skuffet blir jeg nå uansett nå når jeg bruker mye plass i hodet med dette! Klarer nok ikke å vente lengre enn 10 dpo! Altså fem hele dager!

så gøy med flere som har streker ;) jeg ser dem! Masse håp jenter! For slike svake strekker har jeg hatt på mine når jeg har vært gravid til å begynne med :)

Før tiden hadde gått ut:D
Og første test i dag? Stiger ikke så mye på få timer. Noen må jo vente minst en dag eller mer på stigning. Jeg harde stigning på noen timer sist, men tror jeg hadde et meget høyt nivå av hcg:p For de var svak ene dagen og kjempesterk dagen etter.

Og første test i dag? Stiger ikke så mye på få timer. Noen må jo vente minst en dag eller mer på stigning. Jeg harde stigning på noen timer sist, men tror jeg hadde et meget høyt nivå av hcg:p For de var svak ene dagen og kjempesterk dagen etter.

Alle skal være tatt før tiden, eller noen minutter etterpå:p Ja, tenker ikke på stigningen i dag. Men synes ikke den har steget noe særlig fra i går heller

Alle skal være tatt før tiden, eller noen minutter etterpå:p Ja, tenker ikke på stigningen i dag. Men synes ikke den har steget noe særlig fra i går heller
Oja! Var det jeg mente, om du begynte å teste i dag - første test i dag med strek. Men da fikk du første i går da:angelic: Men det skal doble seg hver annen dag. Så det er ikke så rart dersom streken var kjempesvak. Kan gå noen dager før den blir mye mer synlig :angelic:

Oja! Var det jeg mente, om du begynte å teste i dag - første test i dag med strek. Men da fikk du første i går da:angelic: Men det skal doble seg hver annen dag. Så det er ikke så rart dersom streken var kjempesvak. Kan gå noen dager før den blir mye mer synlig :angelic:

Håper det:D

Advarsel! Her kommer et teit utsagn:
Skulle ønske jeg ga meg etter negative testen i dag morges så jeg kunne drukket opp boblene jeg har i kjøleskapet i solen i kveld:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: (Litt tull altså. Angrer selvfølgelig ikke, men de som skjønner - skjønner):p:p:p:p:angelic:

Kvalm igjen i dag, hatt masse murringer i magen hele dagen. Men det e vel egentlig for tidlig for å merke noe? Er kun 5 dpo. Sikkert en kombo av at det sitter i hodet fordi jeg tenker på det og hangover etter to nattevakter. Gleder meg sånn til jeg og kan begynne å teste! Planen er å prøve en på søndag. Er da 9 dpo. Så skal jeg jobbe natt mandag. Så satser på jeg klarer å vente med ny test til tirsdags formiddag når jeg står opp etter nattevakt. Med mindre jeg skulle skimte noe på søndagens test såklart, isåfall blir der teste-bonanza! :wacky:

Advarsel! Her kommer et teit utsagn:
Skulle ønske jeg ga meg etter negative testen i dag morges så jeg kunne drukket opp boblene jeg har i kjøleskapet i solen i kveld:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: (Litt tull altså. Angrer selvfølgelig ikke, men de som skjønner - skjønner):p:p:p:p:angelic:
Skjønner! :hilarious::hilarious: Du får kjøpe sånn god eplejuice eller hvis du like øl kan jeg anbefale lervig «no worries» faktisk god til alkoholfri å være :D

Back
Topp