Dere med erfaring fra Premom og el.testing. Er det vanlig å få peak på bare 0,94? Ser mange har godt over 1, (ett eller annet)
Høyeste jeg hadde sist var 0.88. Hadde det kl 06.00 ca. Og 0.41 kl 17.00. Så regner med at den var høyere inni mellom her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere med erfaring fra Premom og el.testing. Er det vanlig å få peak på bare 0,94? Ser mange har godt over 1, (ett eller annet)
Ja det er tempøkningen som skurrer litt, ellers ville jeg vært ganske sikker på at den er i dag. Men sov sykt dårlig i natt så kan jo være det som ødelegger litt og. Får legge inn aksjer i dag og kanskje selv om jeg tror vi er ganske godt dekka denne pp om så el er i dagIm not good at this! Men, mulig testen kan bli positiv litt etterpå? Typ etter kl 10-11? Det skjedde med meg dagen etter positiv el og den var mye svakere enn det på morgenen og så ble den positiv på formiddag.
Men ut i fra tempøkningen din så kan jo det virke som du har hatt EL. Ikke godt å si altså..
Aha! Det var interessantJeg fikk også EL i følge FF samme dag som første positiv test. Synes også det var rart ettersom at «alle» sier det er 24-36 timer etterpå. Googlet som en gal når dette hendte meg og var faktisk slik at noen kunne få eggløsning samme dag som positiv eggløsningstest
(Ikke tenk på de merkelige tempene etter EL. Null peiling på hva som skjer)
Hos meg var alltid testene mer positive på ettermiddags urinen så hold deg lengst mulig på ettermiddag10 dpo og fortsatt ikke en «skrikende» positiv test. Skimter noe i dag også, men begynner å bli usikker på om det kun er skygger jeg opplever Ryker nok på en til test i 1-2 tiden
Mener den bare tar peak ut i fra hvilke test som er sterkest av de positive Etterfulgt av svakere. Ikke 100% sikker men..Dere med erfaring fra Premom og el.testing. Er det vanlig å få peak på bare 0,94? Ser mange har godt over 1, (ett eller annet)
Hey hey! Jeg ser noe på første bildet Gleder meg til du skal teste igjen!! Håper det er en spire!!10 dpo og fortsatt ikke en «skrikende» positiv test. Skimter noe i dag også, men begynner å bli usikker på om det kun er skygger jeg opplever Ryker nok på en til test i 1-2 tiden
Det høyeste jeg har hatt, er 5,17. men vanligvis ligger jeg på litt over 3...
Men ser flest ligger på rundt 2. Har vel med hormonnivået hos hver enkelt
Er iallefall ikke noe fordel med høyere tall....jeg er på min 4.PP nå
Jeg fikk positiv el test den 30 april er da 1 dpo dagen etter? Altså at jeg er 5 dpo idag da?
Aha negativ test neste dag da er jeg 5 dpo da joho klar for å teste snart merker jegEggløsning kan være samme dag som positiv test, eller 24-36 timer etter positiv test. Så dagen etter så kan du være 1 dpo eller ha eggløsning
Min peaket på rett over 1, aldri hatt opp mot 2 så det er veldig individuelt jaok, skjønner dette er veldig individuelt. Håper jeg slipper en PP til (er på min 6)
Åååh! Håper sånn for deg!Er så spent denne gangen! Har virkelig troen på at jeg kan være gravid. Tenker og drømmer så masse om det som forhåpentligvis kommer.. er bare 4 dpo og syns det er en evighet å vente til jeg «får svar». Mannen er også så spent!
Jaaa det hadde vært fantastisk! Jeg er også veldig positiv denne pp! Håper så innmari at det klaffer for oss nåEr så spent denne gangen! Har virkelig troen på at jeg kan være gravid. Tenker og drømmer så masse om det som forhåpentligvis kommer.. er bare 4 dpo og syns det er en evighet å vente til jeg «får svar». Mannen er også så spent!