IKM Uke 19

Dere med erfaring fra Premom og el.testing. Er det vanlig å få peak på bare 0,94? Ser mange har godt over 1, (ett eller annet)

Høyeste jeg hadde sist var 0.88. Hadde det kl 06.00 ca. Og 0.41 kl 17.00. Så regner med at den var høyere inni mellom her:p

Dere med erfaring fra Premom og el.testing. Er det vanlig å få peak på bare 0,94? Ser mange har godt over 1, (ett eller annet)

Det høyeste jeg har hatt, er 5,17. men vanligvis ligger jeg på litt over 3...
Men ser flest ligger på rundt 2. Har vel med hormonnivået hos hver enkelt :happy:
Er iallefall ikke noe fordel med høyere tall....jeg er på min 4.PP nå :banghead:

Im not good at this! Men, mulig testen kan bli positiv litt etterpå? Typ etter kl 10-11? Det skjedde med meg dagen etter positiv el og den var mye svakere enn det på morgenen og så ble den positiv på formiddag.
Men ut i fra tempøkningen din så kan jo det virke som du har hatt EL. Ikke godt å si altså..
Ja det er tempøkningen som skurrer litt, ellers ville jeg vært ganske sikker på at den er i dag. Men sov sykt dårlig i natt så kan jo være det som ødelegger litt og. Får legge inn aksjer i dag og kanskje :angelic: selv om jeg tror vi er ganske godt dekka denne pp om så el er i dag

Jeg fikk også EL i følge FF samme dag som første positiv test. Synes også det var rart ettersom at «alle» sier det er 24-36 timer etterpå. Googlet som en gal når dette hendte meg og var faktisk slik at noen kunne få eggløsning samme dag som positiv eggløsningstest:D

(Ikke tenk på de merkelige tempene etter EL. Null peiling på hva som skjer:hilarious:)
Aha! Det var interessant :)

10 dpo og fortsatt ikke en «skrikende» positiv test. Skimter noe i dag også, men begynner å bli usikker på om det kun er skygger jeg opplever:p Ryker nok på en til test i 1-2 tiden:rolleyes:

Vedlegg

• C6B17082-66EA-49EC-BA19-2FA89898D17F.jpeg
    C6B17082-66EA-49EC-BA19-2FA89898D17F.jpeg
    151,7 KB · Visninger: 82
  • E1F6B70C-4F1C-4EC0-9F44-7D5F7B63B31F.jpeg
    E1F6B70C-4F1C-4EC0-9F44-7D5F7B63B31F.jpeg
    226,8 KB · Visninger: 83
10 dpo og fortsatt ikke en «skrikende» positiv test. Skimter noe i dag også, men begynner å bli usikker på om det kun er skygger jeg opplever:p Ryker nok på en til test i 1-2 tiden:rolleyes:
Hos meg var alltid testene mer positive på ettermiddags urinen :) så hold deg lengst mulig på ettermiddag :)

Mener den bare tar peak ut i fra hvilke test som er sterkest av de positive :happy: Etterfulgt av svakere. Ikke 100% sikker men..

Hey hey! Jeg ser noe på første bildet :angelic: Gleder meg til du skal teste igjen!! Håper det er en spire!!:rolleyes:

Jeg fikk positiv el test den 30 april :) er da 1 dpo dagen etter? Altså at jeg er 5 dpo idag da? :)

Det høyeste jeg har hatt, er 5,17. men vanligvis ligger jeg på litt over 3...
Men ser flest ligger på rundt 2. Har vel med hormonnivået hos hver enkelt :happy:
Er iallefall ikke noe fordel med høyere tall....jeg er på min 4.PP nå :banghead:

ok, skjønner dette er veldig individuelt:happy:. Håper jeg slipper en PP til (er på min 6) :banghead:

Jeg fikk positiv el test den 30 april :) er da 1 dpo dagen etter? Altså at jeg er 5 dpo idag da? :)

Eggløsning kan være samme dag som positiv test, eller 24-36 timer etter positiv test. Så dagen etter så kan du være 1 dpo eller ha eggløsning:D

Eggløsning kan være samme dag som positiv test, eller 24-36 timer etter positiv test. Så dagen etter så kan du være 1 dpo eller ha eggløsning:D
Aha :) negativ test neste dag :) da er jeg 5 dpo da :) joho klar for å teste snart merker jeg ;)

ok, skjønner dette er veldig individuelt:happy:. Håper jeg slipper en PP til (er på min 6) :banghead:
Min peaket på rett over 1, aldri hatt opp mot 2 så det er veldig individuelt ja:p

7 dpo i dag og har fortsatt klart å holde meg unna testene i skuffen :D
Synptomjakta derimot er i gang for fullt. I går kveld reagerte jeg plutselig på lukta på godteriet som gubben spiste.. vet ikke om det er noe :wacky: Ble fysisk kvalm av de voldelige scenene i serien vi så på, selv om jeg pleier å takle det ganske bra, og har også vært litt småuggen siden jeg sto opp i dag… dette er spennende :nailbiting:

Noen kan få det, og noen kan ha peak enda lavere også (fra 0.5-0.8). Premom skal identifisere dette og tilpasse seg etter en syklus eller to. Jeg fikk registrert peak en gang på rundt 1. Viste seg da at eggløsningen ikke hadde vært, og jeg fikk stigende tester igjen etter noen dager. Har du testet i flere sykluser? Kjedelig svar, men tror det gjelder å ha litt tålmodighet og bli kjent med eget mønster i syklusene

Er så spent denne gangen! Har virkelig troen på at jeg kan være gravid. Tenker og drømmer så masse om det som forhåpentligvis kommer.. er bare 4 dpo og syns det er en evighet å vente til jeg «får svar». Mannen er også så spent!

Er så spent denne gangen! Har virkelig troen på at jeg kan være gravid. Tenker og drømmer så masse om det som forhåpentligvis kommer.. er bare 4 dpo og syns det er en evighet å vente til jeg «får svar». Mannen er også så spent!
Åååh! Håper sånn for deg!
Jeg føler det liksom har klaffet for oss med aksjelegging ifht, temping og el-tester. Men tørr ikke håpe eller tro at jeg er gravid:p Da blir det bare så kjipt om det ikke stemmer! Sist var jeg bombesikker på at vi hadde truffet rett. Men visste ikke at man kunne ha positive EL tester uten å faktisk ha EL. Så viste seg at jeg hadde el 14 dager senere, noe som resulterte i dårlig aksjelegging. Derfor jeg temper denne gangen:angelic: Syns ikke grafen min er kjempelovende, men den er over streken så jeg må vel bare stole på den:angelic:

Jaaa det hadde vært fantastisk! Jeg er også veldig positiv denne pp! Håper så innmari at det klaffer for oss nå :angelic:

Jeg har offisielt blitt gal, tatt test nr. 2 i dag på jobb..:hilarious: Og streksynet er på plass, ser jo en meget svak strek som mest sannsynlig ikke er der:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::p Whatswrong with me:eek::eek::eek:

Ser dere noe? Egentlig teit å spørre for streken er så svak jeg såvidt ser den og kvaliteten her er dårlig.

Vedlegg

• B99E4F7C-289D-4FCB-B950-D13217ED4CE9.jpeg
    B99E4F7C-289D-4FCB-B950-D13217ED4CE9.jpeg
    68,7 KB · Visninger: 82
  • 7CDC971C-52D2-44EA-B9B4-1B4D193DB316.jpeg
    7CDC971C-52D2-44EA-B9B4-1B4D193DB316.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 81
Last edited:
Spennende å "følge med" dere, håper på mange positive tester :) jeg er nok 7, 8 eller 9 dpo idag, alt etter som ;) var vanskelig å tolke kroppen rundt EL denne syklusen :) holder på med eksamen, så holder hjernen beskjeftiget, men litt babyfokus blir det jo, selv om jeg har litt liten tro på klaff grunnet mange mnd med blanke tester nå...

Back
Topp