IKM Uke 19

Ohhh! Jeg skulle vente til 8 dpo, skjønte at 10 var for optimistisk:hilarious:
Men røk på en i dag etter jeg hadde kjøpt inn tester.:angelic: 6 dpo:p:hilarious: Lenge leve galskapen! :bag:

Ja det er det som gjerne skjer, og hos meg nå når jeg har mange tester liggende. :hilarious:Lettere å bruke flere enn man egentlig trenger:angelic::p Jeg blir så ivrig til å prøve når andre får svak strek allerede på 6-7dpo :p:D

Ja det er det som gjerne skjer, og hos meg nå når jeg har mange tester liggende. :hilarious:Lettere å bruke flere enn man egentlig trenger:angelic::p Jeg blir så ivrig til å prøve når andre får svak strek allerede på 6-7dpo :p:D
Får de så tidlig?!:eek: Det er «heldigvis» ikke «normalen», så det er håp for oss andre etter blenda 6dpo:p

:p
Får de så tidlig?!:eek: Det er «heldigvis» ikke «normalen», så det er håp for oss andre etter blenda 6dpo:p
Skulle skrive 7-8dpo :bag:Men det er nok ikke normalen, en liten motivasjon kanskje, på at det kan skje:p Uansett gøy å teste syns jeg, finne ut hvor tidlig jeg får en strek hvis jeg skulle være gravid og egget fester seg. :D

:p
Skulle skrive 7-8dpo :bag:Men det er nok ikke normalen, en liten motivasjon kanskje, på at det kan skje:p Uansett gøy å teste syns jeg, finne ut hvor tidlig jeg får en strek hvis jeg skulle være gravid og egget fester seg. :D
Jepp! Veldig spennende. La heldigvis testene mine igjen i vesken på jobb:p Da kan jeg ikke teste mer i dag. Er jo galskap uansett på dag 6:hilarious::hilarious:

Når dere begynner å teste har man jo såååå lyst selv! Baaah kan ikke dagene gå raskere! Plis blir speø ;)

Her var det skjedd mye! Så kjekt å se at flere har begynt å teste, det er jo så spennende :joyful: har vært på reise i dag, så har ikke vært innom før nå. 3 dpo og utålmodig her, men har reist avgårde for en uke og IKKE tatt med testene mine. Kan teste på 11/12 dpo når jeg kommer hjem! :rolleyes:

Her var det skjedd mye! Så kjekt å se at flere har begynt å teste, det er jo så spennende :joyful: har vært på reise i dag, så har ikke vært innom før nå. 3 dpo og utålmodig her, men har reist avgårde for en uke og IKKE tatt med testene mine. Kan teste på 11/12 dpo når jeg kommer hjem! :rolleyes:
Viljestyrke!! :D

Kommer du til å snike deg usett til et apotek i ly av mørket en av de kommende dagene? :hilarious:

Det kan være :hilarious: Eller at jeg trygler mannen om å ta de med når han kommer i helgen. Men tror egentlig det blir bra å vente!

Mellom 7-9 dpo (tror 7)
Blenda, men kjekt å starte testingen. Nå blir det å la testene ligge igjen på jobb så jeg ikke ryker på flere tester om dagen allerede:hilarious::angelic:

Vedlegg

• 949F3608-4B38-429E-9D61-56ECC45086B1.jpeg
    949F3608-4B38-429E-9D61-56ECC45086B1.jpeg
    220,5 KB · Visninger: 68
Ok, jenter, gather around :hilarious: negativ test i dag (som jeg synes var litt tidlig?) så håper ikke det var lureri med positiv i går.. har også hatt tempøkning i dag :confused: vanligvis ville jeg vært helt sikker på at det var el-tempøkning men akkurat denne pp synes jeg temp har vært generelt høy og ustabil så ikke helt sikker. Litt rart med el i går om test var positiv i går? Fremdeles greier i greien i dag. Sånn som det ser ut nå så tipper jeg el var i går eller vil være i dag :bookworm:

21E0E138-CC1A-47B0-A81B-77D093D916AA.jpeg
5EA10F36-4023-4BAD-AF19-DFA5B3E65507.jpeg
891A2E65-B206-4C63-9750-804281A6BCA7.jpeg

Mellom 7-9 dpo (tror 7)
Blenda, men kjekt å starte testingen. Nå blir det å la testene ligge igjen på jobb så jeg ikke ryker på flere tester om dagen allerede:hilarious::angelic:
Så spennende! Det er bra dere har begynt så jeg kan få litt spenning i hverdagen mens jeg venter på egen testing :D

Ok, jenter, gather around :hilarious: negativ test i dag (som jeg synes var litt tidlig?) så håper ikke det var lureri med positiv i går.. har også hatt tempøkning i dag :confused: vanligvis ville jeg vært helt sikker på at det var el-tempøkning men akkurat denne pp synes jeg temp har vært generelt høy og ustabil så ikke helt sikker. Litt rart med el i går om test var positiv i går? Fremdeles greier i greien i dag. Sånn som det ser ut nå så tipper jeg el var i går eller vil være i dag :bookworm:

Vis vedlegget 355878 Vis vedlegget 355879 Vis vedlegget 355881
Im not good at this! Men, mulig testen kan bli positiv litt etterpå? Typ etter kl 10-11? Det skjedde med meg dagen etter positiv el og den var mye svakere enn det på morgenen og så ble den positiv på formiddag.
Men ut i fra tempøkningen din så kan jo det virke som du har hatt EL. Ikke godt å si altså..

Dere med erfaring fra Premom og el.testing. Er det vanlig å få peak på bare 0,94? Ser mange har godt over 1, (ett eller annet)

Vis vedlegget 355878 Vis vedlegget 355879 Vis vedlegget 355881
Jeg fikk også EL i følge FF samme dag som første positiv test. Synes også det var rart ettersom at «alle» sier det er 24-36 timer etterpå. Googlet som en gal når dette hendte meg og var faktisk slik at noen kunne få eggløsning samme dag som positiv eggløsningstest:D

(Ikke tenk på de merkelige tempene etter EL. Null peiling på hva som skjer:hilarious:)

Vedlegg

• 4E839095-010C-4F76-ACAB-E1A6F35726A0.jpeg
    4E839095-010C-4F76-ACAB-E1A6F35726A0.jpeg
    273,5 KB · Visninger: 33
Last edited:
Back
Topp