Hattifnatt♡
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Jeg er mellom 5 og 7 dpo Mest sannsynlig 5
Begynner jo å nærme seg da denne ventingen altså..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er mellom 5 og 7 dpo Mest sannsynlig 5
Jaa. Blææ vil bare bli 10 dpo og begynne for fult. Spent på tempen min i morgen da. Er jo livredd den skal gå under streken også bare lurte kroppen min meg til å tro el har skjeddBegynner jo å nærme seg da denne ventingen altså..
Åh, stakkars! Føler med deg. Er ikke så glad i sex i prøveperioden i det hele tatt, tenker bare på baby Mye bedre før og etter EL!!Er så misunnelige på dere som har EL overstått føler alt jeg tenker på er når vi må legge inn aksjer og stresse for at vi skal bomme på timinga. Synes det er for mye med hver dag i to uker liksom, samtidig som jeg er livredd for å skippe en dag og i ettertid finne ut at det var gulldagen fertilitetsmessig.. streeess
Nattevakt, straks hjem.. er kvalm, men det er umulig annet enn nattevakta i seg selv. Kun 4 dpo. Men føler meg så pinlig sikker på at det klaffet nå - 1pp, at skuffelsen kommer til å bli tung å fordøye..
Sant nokk, og jeg er for bortskjemt fra mine to tidligere graviditeter. Men kan umulig være jeg som har flaks hver gang. Selv om det er fint å kunne holde håpet oppe, men fallhøyden blir desto størreforstår godt håpet! Og det kan jo like godt klaffe på pp1 som pp5. Krysser fingrene!
åårh!! Kjedelig! Håper det snart blir din tur med ELIngen tegn til el og svakere test enn i går er ikke lenger med i gjengen her men over i ikm uke 20. flaks jeg oppretta den og, da (men jeg kommer til å henge her likevel og følge med på dere selvsagt )
Jeg har slått på sterksynet mitt for anledningen og skimter noe der! Skal du teste mer i kveld eller9 dpo og dagens negative test trodde jeg skimtet noe på den, men det var vel enten streksyn eller skygge
Jeg har slått på sterksynet mitt for anledningen og skimter noe der! Skal du teste mer i kveld eller
Gøy! Her ryker fort en test ila dagenHaha, godt det ikke bare er meg OM jeg skal...
Gøy! Her ryker fort en test ila dagen
Tror jeg skimter noe jeg og9 dpo og dagens negative test trodde jeg skimtet noe på den, men det var vel enten streksyn eller skygge
Ikke egentlig Jeg er bare 6 dpo, så faren for at den er blenda er jo 99%Spennende!!