IKM Uke 19

Begynner jo å nærme seg da:p denne ventingen altså..
Jaa. Blææ vil bare bli 10 dpo og begynne for fult. Spent på tempen min i morgen da. Er jo livredd den skal gå under streken også bare lurte kroppen min meg til å tro el har skjedd:hilarious:

Er så misunnelige på dere som har EL overstått :( føler alt jeg tenker på er når vi må legge inn aksjer og stresse for at vi skal bomme på timinga. Synes det er for mye med hver dag i to uker liksom, samtidig som jeg er livredd for å skippe en dag og i ettertid finne ut at det var gulldagen fertilitetsmessig.. streeess :wtf:
Åh, stakkars! Føler med deg. Er ikke så glad i sex i prøveperioden i det hele tatt, tenker bare på baby :wtf: Mye bedre før og etter EL!!

Tempen er over linjen og jeg tørr sakte men sikkert tro på at EL har skjedd. Meeen jeg er ikke overbevist:hilarious:
Hva betyr den luteal-linjen egentlig... at templene bør være over den nå framover i lutealfasen?

Vedlegg

• 2D1763CF-1426-4ECF-9A9D-4B47ECA52632.png
    2D1763CF-1426-4ECF-9A9D-4B47ECA52632.png
    341,3 KB · Visninger: 37
Last edited:
Nattevakt, straks hjem.. er kvalm, men det er umulig annet enn nattevakta i seg selv. Kun 4 dpo. Men føler meg så pinlig sikker på at det klaffet nå - 1pp, at skuffelsen kommer til å bli tung å fordøye.. :yuck:

Nattevakt, straks hjem.. er kvalm, men det er umulig annet enn nattevakta i seg selv. Kun 4 dpo. Men føler meg så pinlig sikker på at det klaffet nå - 1pp, at skuffelsen kommer til å bli tung å fordøye.. :yuck:

forstår godt håpet! Og det kan jo like godt klaffe på pp1 som pp5. Krysser fingrene!

forstår godt håpet! Og det kan jo like godt klaffe på pp1 som pp5. Krysser fingrene!
Sant nokk, og jeg er for bortskjemt fra mine to tidligere graviditeter. Men kan umulig være jeg som har flaks hver gang. Selv om det er fint å kunne holde håpet oppe, men fallhøyden blir desto større

Symptom jakten er i gang. Trøtt, sliten og sur! Men mest sannsynlig pga minsten tuller for tiden på natta .. men verre med humøret mitt igår! Jisses!

4 dpo og tiden snegler avgårde!!!! Baaah 8 dager til testing!

6 dpo og dag 2 med «lav» temp (men fortsatt rett over linjen). Tror den ikke teller fordi jeg var oppe fra 01-03 og 04-05 med febersyk baby. Noen som vet hvor avgjørende en dårlig natt er på tempen? Jeg trodde kanskje en utrolig natt ville gitt en høyere temp, ikke lavere? :shy:

Vedlegg

• A8224A35-2D64-44B7-A5C6-829A5D2EB863.png
    A8224A35-2D64-44B7-A5C6-829A5D2EB863.png
    395,7 KB · Visninger: 39
Gravidtester fra min nr 3 når jeg var gravid visste tegn til strek allerede 9 dpo , ekstremt svar vel og merke. Kanskje jeg skal tørre å teste meg fra 10 dpo :) og dette var one step tester som tydeligvis er trege! hmmm gøy å se :) testetøsen vil teste allerede !!!

Ingen tegn til el og svakere test enn i går :sorry: er ikke lenger med i gjengen her men over i ikm uke 20. flaks jeg oppretta den og, da (men jeg kommer til å henge her likevel og følge med på dere selvsagt :cool:)

Jeg har seri
Ingen tegn til el og svakere test enn i går :sorry: er ikke lenger med i gjengen her men over i ikm uke 20. flaks jeg oppretta den og, da (men jeg kommer til å henge her likevel og følge med på dere selvsagt :cool:)
åårh!! Kjedelig! Håper det snart blir din tur med EL:Heartred

9 dpo og dagens negative test:p trodde jeg skimtet noe på den, men det var vel enten streksyn eller skygge:hilarious:

Vedlegg

• B0084D43-C258-40CA-9386-637CA686E121.jpeg
    B0084D43-C258-40CA-9386-637CA686E121.jpeg
    50 KB · Visninger: 63
Last edited:
9 dpo og dagens negative test:p trodde jeg skimtet noe på den, men det var vel enten streksyn eller skygge:hilarious:
Jeg har slått på sterksynet mitt for anledningen og skimter noe der! Skal du teste mer i kveld eller:angelic::angelic::angelic::angelic:

Back
Topp