Oj!! Litt av en temp! dette blir spennende å følge med på! 8 dpo er jo enda tidlig
Haha ja, kunne ønske jeg hadde litt mer kunnskap om bbt slik at jeg kunne «lest» grafen. Har jo null peiling på hva som skjer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj!! Litt av en temp! dette blir spennende å følge med på! 8 dpo er jo enda tidlig
Skal prøve å holde meg til søndag, men vi får se om jeg klarer det Får jo så lyst når jeg ser andre i gruppa begynner å teste!Travelt på jobb her men det er enda ikke distraherende nok tydeligvis når skal du teste?
Jaa, jeg og! Når skal du begynne? Jeg skal prøve å vente til helgenÅåh, spennende. Vi er like langt i løypen! Gleder meg til testing
Her er det ALT for hektisk på jobb, men klarer bare ikke holde meg unna
5 dpo her også og jeg kjenner jeg gjerne skulle hatt noen symptomer selv! Om så kun fantom symptomer Har null, niks, nada. Litt misunnelig på deg kjenner jeg5 DPO og symptomjakta er i gang våkna i dag med skikkelige luftsmerter i magen. Gikk heldigvis raskt over, men har vært øm nederst i magen mesteparten av dagen. Er også øm i brystene, men det har jeg alltid i denne perioden
Det er ganske stille på jobben for tiden, som passer fryktelig dårlig siden jeg trenger distraksjon fra å tenke på disse greiene
Testing er smittsomt men veldig gøy at teste-game er i gang i gruppa!Skal prøve å holde meg til søndag, men vi får se om jeg klarer det Får jo så lyst når jeg ser andre i gruppa begynner å teste!
Imponerende! Det er ikke sjangs for at jeg holder så lenge, det kan jeg bare si med en gang. Jeg holder meg i skinnet for å ikke ryke på en test nå etter jobb Temping og FF sier jeg er 5 dpo, men de andre appene sier 6-7 dpo. Så selvom jeg tror ganske sikkert at 5 dpo stemmer så er det en liten stemme i hodet mitt som sier testegalskapen bør begynne ASAPJaa, jeg og! Når skal du begynne? Jeg skal prøve å vente til helgen
Like mye stress med symptomer syns nå jeg har hatt det i flere pp-er og fått opp håpet, også kommer den fæle tanta! Tør ikke tro på noe annet enn to fine streker på en test5 dpo her også og jeg kjenner jeg gjerne skulle hatt noen symptomer selv! Om så kun fantom symptomer Har null, niks, nada. Litt misunnelig på deg kjenner jeg
Haha, jeg ryker nok på en test eller to i løpet av uka, tenker jeg! Når noen som er like langt i løypa begynner å teste, så kløøør det i fingra etter å teste selvImponerende! Det er ikke sjangs for at jeg holder så lenge, det kan jeg bare si med en gang. Jeg holder meg i skinnet for å ikke ryke på en test nå etter jobb Temping og FF sier jeg er 5 dpo, men de andre appene sier 6-7 dpo. Så selvom jeg tror ganske sikkert at 5 dpo stemmer så er det en liten stemme i hodet mitt som sier testegalskapen bør begynne ASAP
Skjønner det! Er nok kun fordi jeg syns det blir litt ekstra spennende, men det er klart skuffelsen blir stor!Like mye stress med symptomer syns nå jeg har hatt det i flere pp-er og fått opp håpet, også kommer den fæle tanta! Tør ikke tro på noe annet enn to fine streker på en test
* Spørsmål!
Jeg har ikke klart å finne et godt svar på nettet, så spør her. Er det noen som vet hvor lang tid sædcellene bruker på å nå egglederen?
Kommer bare opp hvor lang levetid de har, men ikke hvor lang tid de bruker til der befruktningen skjer. Vet det sikkert er variasjoner. Det er jo en lang svømmetur. Har hørt noen si 30 minutter, men det høres ut som noen duraseller isåfall
På NHI står det 5-10 minutter, men jeg tar tidligere hørt at det er snakk om flere timer
Egentlig ja, meeen..... kan bli smertefulltJeg holder på å pakke fordi jeg skal reise vekk i noen dager. Å pakke eller ikke-pakke graviditetstester, det er spørsmålet kommer hjem på 11 dpo, så det beste er vel å suse avgårde UTEN og å teste når jeg kommer hjem
Det er nok lurt! Da har du ikke testene liggende og friste degJeg holder på å pakke fordi jeg skal reise vekk i noen dager. Å pakke eller ikke-pakke graviditetstester, det er spørsmålet kommer hjem på 11 dpo, så det beste er vel å suse avgårde UTEN og å teste når jeg kommer hjem
Egentlig ja, meeen..... kan bli smertefullt
Jeg har allerede røke på en Shame shame i know ur name!!!!Ja! Men ingen vits i å teste så tidlig egentlig. Jeg vil jo vente! Har bare såååå dårlig selvkontroll. Forrige syklus tok jeg sikkert 15 tester
Jeg har allerede røke på en Shame shame i know ur name!!!!
Jeg er mellom 5 og 7 dpo Mest sannsynlig 5Når hadde du el da? Jeg forventet el på onsdag, men ble ikke før lørdag, så er litt kortere i dpo enn jeg først var innstilt på