Nei, jeg syntes det var veldig rart. Men har sett andre som har positive EL tester i FF med både kryss dagen etter positiv test og noen med kryss på samme dagen.. Veldig rart. Men kan man kanskje ha EL på kvelden etter positiv morgenen? I have no ideaHaha jeg har jo et slags horn i siden til el-tester så jeg ville sikkert latt væremen kanskje FF ikke tolker positiv test rett? For når du får positiv test skal jo ikke el kunne være samme dag?
Har jo aldri hatt en positiv test selv, men man skulle jo tro FF «visste» at el er 1-2 dager etter positiv test. Så i mitt hode stemmer grafen nå med testinga di. Mine tempgrafer stoler jeg på, så du skal ikke se bort i fra at den spretter i været igjen i mårra plutselig
![]()
Over alt hvor jeg leser står jo det at temping er eneste sikre tegn på at EL har vært, men klarer ikke helt tro det selv
Men mener samtidig at noen har sagt at temping er eneste sikre måten for de med PCOS også, for El-testene kan lyve.. 

Ikke til å bli klok på!! Men håper virkelig på temphopp i morgen. Gleder meg til g-testing. Skal minst prøve å holde med til 7 dpo
Det er onsdag
Selvom sannsynligheten er mikroskopisk for å få positiv test, but I just cant help myself
Har jo aldri hatt en positiv test selv, men man skulle jo tro FF «visste» at el er 1-2 dager etter positiv test. Så i mitt hode stemmer grafen nå med testinga di. Mine tempgrafer stoler jeg på, så du skal ikke se bort i fra at den spretter i været igjen i mårra plutselig
Her er ungene levert i bhg og skole, jeg er hjemme igjen å har lagt meg nedpå for å hvile før nattevakt. Må handle mat, gressfrø, hente unger og så plen før nattevakta, så dagen i dag går nokk fort. Men det føles som en straff å måtte holde meg våken i natt, som om ikke nattevakter gikk seint fra før 

jeg skal jobbe på hjemmekontor sammen med mannen (

haha! Men har klaffet to dager før også