Nei, jeg syntes det var veldig rart. Men har sett andre som har positive EL tester i FF med både kryss dagen etter positiv test og noen med kryss på samme dagen.. Veldig rart. Men kan man kanskje ha EL på kvelden etter positiv morgenen? I have no idea Over alt hvor jeg leser står jo det at temping er eneste sikre tegn på at EL har vært, men klarer ikke helt tro det selv Kom plutselig opp noe greier i FF appen om folk med PCOS og temping at den kan være litt på bærtur.. Men forstod ikke helt alt som stod. Så er jo redd det er tilfellet mitt også Men mener samtidig at noen har sagt at temping er eneste sikre måten for de med PCOS også, for El-testene kan lyve.. Ikke til å bli klok på!! Men håper virkelig på temphopp i morgen. Gleder meg til g-testing. Skal minst prøve å holde med til 7 dpo Det er onsdag Selvom sannsynligheten er mikroskopisk for å få positiv test, but I just cant help myselfHaha jeg har jo et slags horn i siden til el-tester så jeg ville sikkert latt være men kanskje FF ikke tolker positiv test rett? For når du får positiv test skal jo ikke el kunne være samme dag? Har jo aldri hatt en positiv test selv, men man skulle jo tro FF «visste» at el er 1-2 dager etter positiv test. Så i mitt hode stemmer grafen nå med testinga di. Mine tempgrafer stoler jeg på, så du skal ikke se bort i fra at den spretter i været igjen i mårra plutselig