IKM Uke 19

Haha jeg har jo et slags horn i siden til el-tester så jeg ville sikkert latt være :hilarious: men kanskje FF ikke tolker positiv test rett? For når du får positiv test skal jo ikke el kunne være samme dag? :bored: Har jo aldri hatt en positiv test selv, men man skulle jo tro FF «visste» at el er 1-2 dager etter positiv test. Så i mitt hode stemmer grafen nå med testinga di. Mine tempgrafer stoler jeg på, så du skal ikke se bort i fra at den spretter i været igjen i mårra plutselig :)
Nei, jeg syntes det var veldig rart. Men har sett andre som har positive EL tester i FF med både kryss dagen etter positiv test og noen med kryss på samme dagen.. Veldig rart. Men kan man kanskje ha EL på kvelden etter positiv morgenen? I have no idea:hilarious: Over alt hvor jeg leser står jo det at temping er eneste sikre tegn på at EL har vært, men klarer ikke helt tro det selv:oops: Kom plutselig opp noe greier i FF appen om folk med PCOS og temping at den kan være litt på bærtur.. Men forstod ikke helt alt som stod. Så er jo redd det er tilfellet mitt også:wtf: Men mener samtidig at noen har sagt at temping er eneste sikre måten for de med PCOS også, for El-testene kan lyve.. :bookworm::bookworm::bookworm: Ikke til å bli klok på!! Men håper virkelig på temphopp i morgen. Gleder meg til g-testing. Skal minst prøve å holde med til 7 dpo:hilarious: Det er onsdag:nailbiting::nailbiting: Selvom sannsynligheten er mikroskopisk for å få positiv test, but I just cant help myself:hilarious:

Er man 3 dpo og tiden sneegker avgårde! Heldigvis får jeg nok å styre med fra torsdag så da håper jeg tiden flyr fortere! Jisses! Cant wait for testing! Men så tidlig i dpo land har jeg alltid negative tanker!

hva er planene for dagen? Jeg går hjemme med minsten så skal kose meg med han, men også gjøre litt husarbeid (som alltid) hente barn på skole, lekser og annet rutine greier! Ganske gjennomsnittelig dag for min del :)
Det går så vanvittig seint. Første gang vi planlegger en graviditet og jeg tror umulig noe kunne sammenlignes med hvor seint tiden går på overtid i en graviditet, men dette ligner :yuck: Her er ungene levert i bhg og skole, jeg er hjemme igjen å har lagt meg nedpå for å hvile før nattevakt. Må handle mat, gressfrø, hente unger og så plen før nattevakta, så dagen i dag går nokk fort. Men det føles som en straff å måtte holde meg våken i natt, som om ikke nattevakter gikk seint fra før :wideyed::wacky:

De er sååååå seige de første dagene der :hungover: jeg skal jobbe på hjemmekontor sammen med mannen (;)) og har lovet eldstemann å bygge lego etter barnehagen. Vi er nesten i mål med er sjørøverhus vi har jobba med hele helga! Vi har en uendelig liste med ting som bør gjøres, men merker hverdagen raser fort av gårde! Men i dag skal jeg hente en stor pakke på posten med 2-årsgavene til minstemor som fyller år veldig snart :Heartred
Ja de er virkelig seige de dagene her!!! Blir litt smågal!

bygge lego er faktisk veldig gøy :) har hjulpet noen barn her i hus gjennom årene :) åååh så koselig! Alltid litt vemodig når barna fyller år, men også ganske stas! :) har en kar her i hus som blir snart 5 år i juni :) kos dere i dag ❤️❤️❤️

Det går så vanvittig seint. Første gang vi planlegger en graviditet og jeg tror umulig noe kunne sammenlignes med hvor seint tiden går på overtid i en graviditet, men dette ligner :yuck: Her er ungene levert i bhg og skole, jeg er hjemme igjen å har lagt meg nedpå for å hvile før nattevakt. Må handle mat, gressfrø, hente unger og så plen før nattevakta, så dagen i dag går nokk fort. Men det føles som en straff å måtte holde meg våken i natt, som om ikke nattevakter gikk seint fra før :wideyed::wacky:
Ja du hadde nok på agendaen ser jeg :) sikkert lurt å sove litt før en nattevakt :) selvom jeg skjønner det noen ganger klør å gjøre alt annet ;)

Ja du hadde nok på agendaen ser jeg :) sikkert lurt å sove litt før en nattevakt :) selvom jeg skjønner det noen ganger klør å gjøre alt annet ;)
Ja, ligger nå ennå å kikker her inne. Ender ofte opp med at jeg hviler en time, hører litt lydbok eller podcast og slapper av bare, ikke alltid jeg får sove. Men alt hjelper :joyful:

Ååå disse ventedagene i dpo-land!! Har ikke troa denne PP siden vi bare la inn aksjer 3 og 1 dager før EL.. og har ikke hatt mens siden MA enda heller :wtf: håper på en måte at det klaffer, samtidig er det greit med en mens først.. koko:eek:

Ååå disse ventedagene i dpo-land!! Har ikke troa denne PP siden vi bare la inn aksjer 3 og 1 dager før EL.. og har ikke hatt mens siden MA enda heller :wtf: håper på en måte at det klaffer, samtidig er det greit med en mens først.. koko:eek:
Det skal da være gode odds det :) mener å ha sett at dagen før el er den mest optimale :) håper for deg!!

Ja det er sant. Bare ikke fornøyd med innsatsen:happy: haha! Men har klaffet to dager før også:rolleyes:
Jeg blir alltid gretten om vi ikke får lagt inn aksjer hver dag 5 dager tom EL-dagen. Men det har vi aldri gjort. Og to unger har det blitt likevel :rolleyes: det er vel noe med at man helst vil ha 100 % innsats for å bedre sjansene. Men man blir jo koko av å tenke på det.. jeg har trua :D

Jeg blir alltid gretten om vi ikke får lagt inn aksjer hver dag 5 dager tom EL-dagen. Men det har vi aldri gjort. Og to unger har det blitt likevel :rolleyes: det er vel noe med at man helst vil ha 100 % innsats for å bedre sjansene. Men man blir jo koko av å tenke på det.. jeg har trua :D
Hørt at annenhver dag gir bedre ods, pga mengde sperm eller noe :) og at det burde holde for å bli gravid :)

Haha samme her.. kan ikke jeg bare slappe av da?? Nå er det ingenting mer å gjøre med det:facepalm:

Hurra! 0,56 på el-testen nå som er desidert høyeste så langt! Hååååper det betyr at noe er på gang.. har ligger på mellom 0.1-0,25 de seneste dagene. Pliiiis vær høyere i kveld :angelic:

Altås, nå spammer jeg men, hallo! :angelic: Dette Må jo være starten på noe

F70F41AE-6E6F-4382-B2D8-AE92E334FF55.jpeg

Haha! Ikke still min graf i forlegenhet :hilarious: må vel smøre meg meg tålmodighet noen dager til sikkert :rolleyes:

kan plutselig skyte i været ☺️ Min er sakte stigende og så dagen før el blir den mye høyere. Den dagen får jeg sterke tester uavhengig av hvor lenge det er siden jeg var på do, og hvor mye jeg har drukket etc.

Håper du snart får positiv!❤️

Jeg føler meg helt alvorlig kvalm i dag. Er sikkert ikke reelt. Og har i alle fall ikke noe med graviditet å gjøre.. håper virkelig det går denne gangen. Hadde vært så fint ❤️ Kan nesten ikke vente med å få testet, men tenker å vente til 11 dpo. Altså NI dager til.

Noen med gode/dårlige erfaringer med g-testene de selger på Normal?

Back
Topp