Takk!Velkommen hit til oss, Loppelise
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Velkommen hit til oss, Loppelise
Er så misunnelige på dere som har EL overstått føler alt jeg tenker på er når vi må legge inn aksjer og stresse for at vi skal bomme på timinga. Synes det er for mye med hver dag i to uker liksom, samtidig som jeg er livredd for å skippe en dag og i ettertid finne ut at det var gulldagen fertilitetsmessig.. streeess
Huff, skjønner deg så godt! Det er virkelig en prøvelse altså Håper el straks er overstått og du kan være i dpolandEr så misunnelige på dere som har EL overstått føler alt jeg tenker på er når vi må legge inn aksjer og stresse for at vi skal bomme på timinga. Synes det er for mye med hver dag i to uker liksom, samtidig som jeg er livredd for å skippe en dag og i ettertid finne ut at det var gulldagen fertilitetsmessig.. streeess
Så frustrerende.. skjønner deg godt! Krysser alt jeg har!!Er så misunnelige på dere som har EL overstått føler alt jeg tenker på er når vi må legge inn aksjer og stresse for at vi skal bomme på timinga. Synes det er for mye med hver dag i to uker liksom, samtidig som jeg er livredd for å skippe en dag og i ettertid finne ut at det var gulldagen fertilitetsmessig.. streeess
Så merkelig! Du har jo en liten dipp på CD 15 som du mener er el? Jeg har lite peiling på temping, men syns grafene våres ganske like ut etter el faktisk. Fikk samme dipp i temp i dag jeg også. Lurer på hva det betyr Det er vel for tidlig for en sånn «implantation dip» om man er 5 dpo? Kanskje vi bare har sovet dårlig, hehe.Dere som kan dette: hva tenker dere? Fem temperaturer over linjen, men om jeg fjerner de høyeste som sikkert er pga alkohol får jeg fortsatt tre over. Men syns jo ikke de er veldige «temphopp»
Tenker fortsatt at krysset burde vært CD 15. Kan krysset fortsatt flytte seg? Eller skal jeg bare fjerne el-testene. Da blir FF enig med meg
Men kjente nå at jeg ble mindre sikker på om el har skjedd siden tempen ikke er nevneverdig forhøyetSer FF gir stiplet linje uten de positive testene, så da er vel el enda meget usikkert?
Ikke godt å si! Jeg er helt ny på dette. Men du har hverfall en god del «mye» høyere temperaturer. Mine er jo såvidt over linjenSå merkelig! Du har jo en liten dipp på CD 15 som du mener er el? Jeg har lite peiling på temping, men syns grafene våres ganske like ut etter el faktisk. Fikk samme dipp i temp i dag jeg også. Lurer på hva det betyr Det er vel for tidlig for en sånn «implantation dip» om man er 5 dpo? Kanskje vi bare har sovet dårlig, hehe.
Jeg mener å ha hørt at det ikke spiller så stor rolle hvor høy temperaturene er så lenge de holder seg over den røde linjen?Ikke godt å si! Jeg er helt ny på dette. Men du har hverfall en god del «mye» høyere temperaturer. Mine er jo såvidt over linjen
Ja, men klarer ikke helt stole på det alle andre ser ut til å få mye høyere Redd den går under streken i morgen og at jeg ikke har hatt el allikevel Men takk for svar uansettJeg mener å ha hørt at det ikke spiller så stor rolle hvor høy temperaturene er så lenge de holder seg over den røde linjen?
Håper noen med litt peiling gir deg svar
Krysser fingrene for et skikkelig temp hopp i morgen!Ja, men klarer ikke helt stole på det alle andre ser ut til å få mye høyere Redd den går under streken i morgen og at jeg ikke har hatt el allikevel Men takk for svar uansett
Joda, har ikke noen ambisjon om daglig egentlig, men er så kjipt å ikke «helgardere seg». Tenker så fort «enn om vi bare hadde kjørt på DEN dagen likevel men men, det er sant at man må finne sin prøvestil.Det forstår jeg! Det er lett å bli veldig opphengt. Men annenhver dag er vel det anbefalte? Man vet jo ikke hvor lang tid det tar heller, så viktig å finne en «prøve-stil» som man ikke blir helt sprø av. Håper eggløsningen snart dukker opp
Hva skjer om du tar bort de negative el-testene da? Er kanskje de som gjør at linja blir striplet. Tempen svinger mye opp og ned hos meg altså, men i snitt holder den seg over. Så en dag med lav temp har ingen ting å si. Min kan se sånn ut liksomDere som kan dette: hva tenker dere? Fem temperaturer over linjen, men om jeg fjerner de høyeste som sikkert er pga alkohol får jeg fortsatt tre over. Men syns jo ikke de er veldige «temphopp»
Tenker fortsatt at krysset burde vært CD 15. Kan krysset fortsatt flytte seg? Eller skal jeg bare fjerne el-testene. Da blir FF enig med meg
Men kjente nå at jeg ble mindre sikker på om el har skjedd siden tempen ikke er nevneverdig forhøyetSer FF gir stiplet linje uten de positive testene, så da er vel el enda meget usikkert?
Svømmerne overlever jo fint noen døgn i påvente av gullegget, så annenhver dag skal jo være mer enn godt nokk. Men for all del, forstår godt hva du mener. Ble litt oftere enn annenhver dag her, men ikke fult hver dag heller, orker ikke at det skal bli masete kun fordi vi er «der»Er så misunnelige på dere som har EL overstått føler alt jeg tenker på er når vi må legge inn aksjer og stresse for at vi skal bomme på timinga. Synes det er for mye med hver dag i to uker liksom, samtidig som jeg er livredd for å skippe en dag og i ettertid finne ut at det var gulldagen fertilitetsmessig.. streeess
Enig. Og derfor frustrerende når el drar ut og man har «gått glipp av» en god periode. Sånn som nå har vi klart 3 av de siste 4 dagene så hadde vært såååå passende med el helst i dag så blir jeg litt sånn «fuck it» når den ikke kommer men den kommer før eller siden så må jo bare ha tålmodighetSvømmerne overlever jo fint noen døgn i påvente av gullegget, så annenhver dag skal jo være mer enn godt nokk. Men for all del, forstår godt hva du mener. Ble litt oftere enn annenhver dag her, men ikke fult hver dag heller, orker ikke at det skal bli masete kun fordi vi er «der»
Joda, har ikke noen ambisjon om daglig egentlig, men er så kjipt å ikke «helgardere seg». Tenker så fort «enn om vi bare hadde kjørt på DEN dagen likevel men men, det er sant at man må finne sin prøvestil.
Hva skjer om du tar bort de negative el-testene da? Er kanskje de som gjør at linja blir striplet. Tempen svinger mye opp og ned hos meg altså, men i snitt holder den seg over. Så en dag med lav temp har ingen ting å si. Min kan se sånn ut liksom
Vis vedlegget 355713
Haha jeg har jo et slags horn i siden til el-tester så jeg ville sikkert latt være men kanskje FF ikke tolker positiv test rett? For når du får positiv test skal jo ikke el kunne være samme dag? Har jo aldri hatt en positiv test selv, men man skulle jo tro FF «visste» at el er 1-2 dager etter positiv test. Så i mitt hode stemmer grafen nå med testinga di. Mine tempgrafer stoler jeg på, så du skal ikke se bort i fra at den spretter i været igjen i mårra plutseligTakk for oppløftende bilde av graf!! Jeg tok vekk el-tester og «temperatur discarded» og da flyttet el seg til cd15 og heltrukket linje!
Gleder meg til å se tempen i morgen Men jeg klarer ikke helt tro på at jeg hadde el denne gangen på første «forsøk» av kroppen Redd tempen bare lurer meg.
Ville du bare unnlatt å ha eltestene inne?
De er sååååå seige de første dagene der jeg skal jobbe på hjemmekontor sammen med mannen () og har lovet eldstemann å bygge lego etter barnehagen. Vi er nesten i mål med er sjørøverhus vi har jobba med hele helga! Vi har en uendelig liste med ting som bør gjøres, men merker hverdagen raser fort av gårde! Men i dag skal jeg hente en stor pakke på posten med 2-årsgavene til minstemor som fyller år veldig snartEr man 3 dpo og tiden sneegker avgårde! Heldigvis får jeg nok å styre med fra torsdag så da håper jeg tiden flyr fortere! Jisses! Cant wait for testing! Men så tidlig i dpo land har jeg alltid negative tanker!
hva er planene for dagen? Jeg går hjemme med minsten så skal kose meg med han, men også gjøre litt husarbeid (som alltid) hente barn på skole, lekser og annet rutine greier! Ganske gjennomsnittelig dag for min del