Trulteguri
Betatt av forumet
Jeg er 5dpo i dag og skal prøve å holde meg til 10dpo, men vet jeg kommer til å sprekke på 8dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 5dpo i dag og skal prøve å holde meg til 10dpo, men vet jeg kommer til å sprekke på 8dpo
Skjønner! Tenker logisk sett det er best å vente lengst mulig sånn at man i alle fall får en ordentlig positiv når man først tar.
Hadde el i går ja Ut fra testene i alle fall. Trodde egentlig den skulle komme tidligere, men peaken min ble på fredag.
Kunne ønske jeg også klarte å vente med å teste, men det er jo det jeg gleder meg mest til Blir heldigvis ikke skuffet om den blir negativ, slutta på ppillene i Januar og dette er den eneste måneden vi faktisk har prøvd skikkelig rundt EL. Så regner med det tar lengre tid enn dette. Her er testen 7 dpo, blenda selvsagt
Dagen har gått til grunnarbeid før såing av plen i det nye huset. Godt å ha en dpo syssel, så tiden går! Tenker at jeg bør vente lengst mulig med å begynne å teste. Vet jeg blir skuffet av negative tester. Men tipper jeg ryker på en test neste søndag, er da 9dpo. Har hatt høye hcg nivåer i tidligere svangerskap, men da flere uker ut i svangerskapet. Er jo lov å håpe på tidlig utslag?
Wiii! Da er testingen i gang i IKM uke 19!Kunne ønske jeg også klarte å vente med å teste, men det er jo det jeg gleder meg mest til Blir heldigvis ikke skuffet om den blir negativ, slutta på ppillene i Januar og dette er den eneste måneden vi faktisk har prøvd skikkelig rundt EL. Så regner med det tar lengre tid enn dette. Her er testen 7 dpo, blenda selvsagt
Blir spennende å se når det nærmer seg IKM da! Lykke til
Wiii! Da er testingen i gang i IKM uke 19!
Jeg også! Begynte å tempe denne perioden og våkner om natten for jeg tror jeg skal tempe Livredd for å gå glipp av riktig tidspunkt. Og det positive med testingen er at jeg lettere drar meg opp om morgenen før jobb fordi jeg gleder meg sånn til å testeHehe ja. Det som er litt dumt er at jeg både gleder meg til å ta tempen og test, så jeg sover dårlig i forhold til hva jeg pleier. Har et ekstremt sovehjerte Så har kjent meg sinnsykt trøtt, men det er nok på grunn av den dårligere søvnen og ikke symptom
Jeg også! Begynte å tempe denne perioden og våkner om natten for jeg tror jeg skal tempe Livredd for å gå glipp av riktig tidspunkt. Og det positive med testingen er at jeg lettere drar meg opp om morgenen før jobb fordi jeg gleder meg sånn til å teste
Haha! Samme her! Men jeg temper samtidig uansett for jeg sovner igjen med en gang, så venter alltid med tenåringen til klokken ringerUff, jeg også... Våkner som regel etter 3-4 timer og får ikke sove igjen med det første. Takk Gud for at det finnes en sånn temperatur greie som man kan skrive inn når man tok tempen, og når man egentlig burde tatt den. Slik at temperaturene blir «korrekte» i forhold til hverandre. Det reddet hele min grad
Haha! Samme her! Men jeg temper samtidig uansett for jeg sovner igjen med en gang, så venter alltid med tenåringen til klokken ringer
Problemet mitt nå derimot er at jeg er glad i å ta et par glass vin, spesielt når det er fint vær og mini har begynt å legge seg kl 18 Så klarer ikke helt stole på at jeg faktisk har hatt EL Håper virkelig det! For jeg er klar for å teste g-tester og var ganske ferdig med eltester
Ahhh... blæææ Tenker jo at det muligens straks er slutt på vin. Så må nytes nå Og deilig sommervær, lengre kvelder.. ja Blir siste i dag da. Så er det ukedager igjen, så da får jeg ta tempen på alvor igjen Reagerte tempen på få øl også?Er også altfor glad i øl.. Men har faktisk holdt meg unna denne perioden når jeg tempet, da jeg så sist at det tullet så mye med grafen at jeg sluttet å tempe
Ahhh... blæææ Tenker jo at det muligens straks er slutt på vin. Så må nytes nå Og deilig sommervær, lengre kvelder.. ja Blir siste i dag da. Så er det ukedager igjen, så da får jeg ta tempen på alvor igjen Reagerte tempen på få øl også?
Blir nysgjerrig på denne tempingen. Dere påvirker meg Kanskje jeg begynner neste periode hvis det ikke går denne pp. Men hva er fordelen kontra bare eggløsningstester? Ser ut som jeg fint klarer å få med meg når el kommer med det. Og jeg kjøper store pakninger med tester, så går fint å ta en (minst) hver dag.
Ahh.. Vurderer å droppe de glassene med bobler som ventet på megJa, tar meg ikke mer enn et par. Men nå tåler jeg ikke så ekstremt mye heller.. men merket det veldig på at tempen ble skyhøy
Kunne ønske jeg også klarte å vente med å teste, men det er jo det jeg gleder meg mest til Blir heldigvis ikke skuffet om den blir negativ, slutta på ppillene i Januar og dette er den eneste måneden vi faktisk har prøvd skikkelig rundt EL. Så regner med det tar lengre tid enn dette. Her er testen 7 dpo, blenda selvsagt