IKM Uke 19

Dag 2 etter positiv eltest! Ganske tydelig når min el var ja! Fikk positiv den 30 april og igår var den streken negativ og i dag har den gått betydelig nedover :) ble ikke å legge noe aksjer igår. Men tror det holder uansett :) første eltest pp noensinne og må si det var litt gøy når det vises så tydelig hos meg :)

Vedlegg

• 3FC329B6-321B-49EC-9ED0-465647A7D6A0.jpeg
    3FC329B6-321B-49EC-9ED0-465647A7D6A0.jpeg
    577,3 KB · Visninger: 60
Greier i greien og øm livmor i går, tempøkning i dag, negative el-tester.. tja hva skal man tro? Dersom el var i går så er det min historisk tidligste el på CD14. Har hatt på CD15 er par anledninger. Men kan det være fysisk mulig uten positive tester tro :p hvem vet. Blir veldig spennende å se temp i mårra! Hvis den er høyere enn i dag tror jeg kanskje jaggu el var i går :wideyed:
Spent på tempen din i dag!! Håper du hadde tidlig denne runden :angelic:

Spent på tempen din i dag!! Håper du hadde tidlig denne runden :angelic:
Ned igjen i dag og mindre el-tegne enn før helga (like negative tester også) så var bare falsk ELarm (pun intended). Ååå nå er jeg så gretten :( hvordan var din? Fremdeles høy? :D

Ned igjen i dag og mindre el-tegne enn før helga (like negative tester også) så var bare falsk ELarm (pun intended). Ååå nå er jeg så gretten :( hvordan var din? Fremdeles høy? :D
Ååh! Så irriterende:shifty::shifty::shifty::shifty: Håper du snart kommer i dpo-land med oss:Heartred

Her er tempen fra i dag. Men alkohol i går også:happy090 Så jeg får vel bare ta de litt med en klype salt. Typisk at de to «viktigste» tempmålingene er dagen etter jeg skal noe som inkluderer alko:angelic: Så håper de neste dagene gir litt mer svar. :rolleyes: FF og Premom mener enda at el var på cd 13 og Flo sier CD 14. jeg selv mener det er mer sannsynlig med CD 15:hilarious: Men får se framover om krysset flytter seg?
Håper bare at jeg faktisk har hatt EL! At ikke alkoholen bare spiller FF et puss:angelic:

Vedlegg

• FF54F37D-2B5D-41A3-8934-BB46A5CEE7F4.png
    FF54F37D-2B5D-41A3-8934-BB46A5CEE7F4.png
    382,6 KB · Visninger: 47
1 DPO. Ventingen er i gang.. Når begynner dere g-testing? Har veldig lyst til å vente til 11 DPO, men forrige syklus begynte jeg på 8 DPO. Klarte ikke å vente!

Eggløsning ble forresten seinere enn jeg (og Premom) sa, men usikker på hva som skjer med IKM..

1 DPO. Ventingen er i gang.. Når begynner dere g-testing? Har veldig lyst til å vente til 11 DPO, men forrige syklus begynte jeg på 8 DPO. Klarte ikke å vente!

Eggløsning ble forresten seinere enn jeg (og Premom) sa, men usikker på hva som skjer med IKM..
Kjenner jeg meg selv rett så starter det hele 6-7 dpo bare fordi jeg er helt gal:hilarious:

Har aldri fått positiv før 10dpo, så kommer til å vente til da. Kanskje 9 dpo:angelic:

Er 3 dpo i dag, før har jeg ikke fått positive tester før 10-11 dpo. Håper jeg klarer å vente til da:)

Kommer til å vente til 12 dpo :D har testa negativt til 11 dpo med begge barn. Orker ikke skyggeskuffelse så håper på tydelig strek da om det har klaffet

Kommer til å vente til 12 dpo :D har testa negativt til 11 dpo med begge barn. Orker ikke skyggeskuffelse så håper på tydelig strek da om det har klaffet

Da skjønner jeg godt at du venter! Jeg blir faktisk ikke så skuffet av de negative testene tidlig, men ønsker egentlig ikke å få tester der det er sterk tvil om den er positiv eller ikke. Skaper bare føleleskaos. Og hvis det blir kjemisk og jeg ikke hadde trengt å vite det hvis jeg ventet litt lengre med å teste syns jeg det også er greit.. problemet er jo bare selvdisiplinen!

Komisk at du skriver dette :) tenkte Akkurat til å spørre når dere skal begynne å teste :) hee begynner jeg å teste rundt dpo 12, så skal virkelig prøve å holde meg til da :) tidligst 10 dpo som er egentlig ikke vits for meg å teste siden jeg vet at jeg ofte ikke får noen strek før etter 12. men vi får se!

Så du hadde el igår du da?

Fikk positiv 8 dpo sist, så kommer heelt sikkert til å starte 7 dpo :banghead:
Unødvendig, men det demper testetrangen :p
4 dpo i dag!

Fikk positiv 8 dpo sist, så kommer heelt sikkert til å starte 7 dpo :banghead:
Unødvendig, men det demper testetrangen :p
4 dpo i dag!

Når du fikk positiv 8 dpo sist er det nå bare å kjøre på! Kun noen få dager igjen da

Komisk at du skriver dette :) tenkte Akkurat til å spørre når dere skal begynne å teste :) hee begynner jeg å teste rundt dpo 12, så skal virkelig prøve å holde meg til da :) tidligst 10 dpo som er egentlig ikke vits for meg å teste siden jeg vet at jeg ofte ikke får noen strek før etter 12. men vi får se!

Så du hadde el igår du da?

Skjønner! Tenker logisk sett det er best å vente lengst mulig sånn at man i alle fall får en ordentlig positiv når man først tar.

Hadde el i går ja ☺️ Ut fra testene i alle fall. Trodde egentlig den skulle komme tidligere, men peaken min ble på fredag.

Her er min Eltest på torsdag kl 17, ser postiv ut ? Fredag og lørdag var de kjempesvake. Fikk lagt inn aksjer på torsdagkveld og fredag så satser på at det holder :D er vel 2-3 dpo idag da ?

Vedlegg

• 20210429_174145.jpg
    20210429_174145.jpg
    254,7 KB · Visninger: 46
Her er min Eltest på torsdag kl 17, ser postiv ut ? Fredag og lørdag var de kjempesvake. Fikk lagt inn aksjer på torsdagkveld og fredag så satser på at det holder :D er vel 2-3 dpo idag da ?

Ja, kan være den ikke er heeelt positiv også, men hvis du fikk helt svake igjen dagene etter har nok eggløsning vært ☺️ Tipper eggløsning var fredag i så fall. Håper det klaffer!❤️

Jeg tror jeg skal prøve å holde ut til neste helg før jeg begynner å teste. Tror jeg er 4 DPO i dag. Jeg vet jo at jeg blir skuffa og mister litt håpet når jeg får blenda-tester, selv om jeg vet at jeg har tatt dem tidlig…så skal prøve å holde ut til neste søndag, da er jeg 10 DPO og bare noen dager unna ikm.

Forrige pp så testet jeg 9dpo, men så våget jeg ikke mer , synes det er så leit å se blenda tester, så da vil jeg heller vente på mensen evt... Blir sikkert sånn denne ppen også.

Back
Topp