Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på at det er en trend som er kommet for å bliHåper vår gravidstatistikk blir like bra som uke 18![]()

Tok en ny test nå. Litt under 2 timers urin, så er naturlig nok svakere enn den forrige. Jeg ser fortsatt strek og syns denne også er sterkere enn skygger jeg har fått tidligere
Blir spennende i morgen!

Det blir spennende7 dpo og blir å teste om tre dagerhar tatt en fordi jeg bare måtte! Men det var egentlig bare tull
![]()
Det er betryggende å høreAldri fått så sterke skygger jeg hellertror det er babystrek
![]()
Har en god følelse!Det er betryggende å høreHar en god følelse!
Har du testet i dag?

Ser på begge! Tror ikke skygge er vanlig på makesure altsåJepp, burde egentlig slutte å teste 3-4 ganger til dagenFor strekene varierer så ekstremt, og blir såå usikker da.. men tror jeg får sterkest tester på 2. morgenurin. Så prøver å teste om ett par timer igjen
![]()
Jeg har også sterkere streker etter morgenurin. Sånn 9 tiden og utover dagenJepp, burde egentlig slutte å teste 3-4 ganger til dagenFor strekene varierer så ekstremt, og blir såå usikker da.. men tror jeg får sterkest tester på 2. morgenurin. Så prøver å teste om ett par timer igjen
![]()
Men dette er ikke skygger
!!Det der var jo tydelige og fine streker vil jeg siJepp, burde egentlig slutte å teste 3-4 ganger til dagenFor strekene varierer så ekstremt, og blir såå usikker da.. men tror jeg får sterkest tester på 2. morgenurin. Så prøver å teste om ett par timer igjen
![]()
Jeg har også sterkere streker etter morgenurin. Sånn 9 tiden og utover dagenMen dette er ikke skygger
Vi snakkes om noen timer da!!
søren ogsåFlere slår jo sent ut på digitalFikk negativ digital igjensøren også
De slår vel litt senere ut. Du har jo fine strekerFikk negativ digital igjensøren også
Flere slår jo sent ut på digital![]()
![]()
De slår vel litt senere ut. Du har jo fine streker![]()

Thats why we’re hereSå godt å ha sånne som dere med oppmuntrende svar i en ellers «ensom» periode![]()

Men som MSE93 sier har du fine streker
Morn! 9dpo i dag og våkna til lettere brun spottingJeg ser heller ingenting på dagens test.