IKM Uke 19

Nå klarte jeg ikke holde meg lengre!
Har avventet så lenge som mulig siden jeg bare hadde én digital test :rolleyes:
Selvom man får positive strimmel tester er det noe «bekreftende» med å få positiv digital :)
11 dpo

Gratulerer! For en deilig følelse det må være med en slik bekreftelse:bounce:hug007

Nå klarte jeg ikke holde meg lengre!
Har avventet så lenge som mulig siden jeg bare hadde én digital test :rolleyes:
Selvom man får positive strimmel tester er det noe «bekreftende» med å få positiv digital :)
11 dpo
Fantastisk!! Gratulerer så masse :Heartred flyttes på gravid? :)

Stor forskjell på tidlig-tester og vanlige? Tom for tidligtester og testetrangen er STOR! :hilarious:

Har ikke kjent noe symptomer eller noe som helst siden eggløsning. Hadde litt stikking/murring i underlivet før i dag. Betyr sikkert ingenting, men la nå merke til det :p

9 dpo og syns jeg ser lyserosa på papiret! Min erfaring er det et dårlig tegn her så tidlig. Om jeg har hatt blødninger i svangeskapet har det gjerne vært etter IKM og etter positiv test

Jeg gledes!! Fordi jeg håper så inderlig. Når tenker du å teste?:woot:
Håper sånn for deg!! :angelic: Håper du får positiv test!:rolleyes:
Gjett hvem som lett hadde gjort det samme :wacky:

Skal ta en i kveld hvis jeg klarer å spare opp noe konsentrert urin, og så i morgen tidlig. Hadde jo tre igjen fra forrige pakke, men har tenkt til å teste som en jævel de siste dagene her på fjellet :hilarious: Hadde ikke tenkt til å kjøpe, men fant ut at den meny-butikken var søndagsåpen. Fikk mannen i butikken til å gå inn i hovedbutikken for å jente til meg :p

Skal ta en i kveld hvis jeg klarer å spare opp noe konsentrert urin, og så i morgen tidlig. Hadde jo tre igjen fra forrige pakke, men har tenkt til å teste som en jævel de siste dagene her på fjellet :hilarious: Hadde ikke tenkt til å kjøpe, men fant ut at den meny-butikken var søndagsåpen. Fikk mannen i butikken til å gå inn i hovedbutikken for å jente til meg :p
Oooh! Da er du tøff! Hadde jeg ikke turt:hilarious: Jeg er tom for tester:angelic: har sååå lyst å dra å kjøpe:hilarious::hilarious::hilarious: Men det er jo helt teit. Tok en EL test da, for å dempe trangen. Den var så positiv som den ikke har vært før:p:p

Veldig spent. Skjønner bare ikke at den testen var en skygge:sorry: Da kan jo man seriøst aldri stole på noen tester egentlig :oops: Før man får flere streker eller tydeligere strek:dead:

7/8 dpo og røk på en test. Selvfølgelig blenda:facepalm:

Vedlegg

• D2512575-487B-4929-8F40-7CDF471F6AC8.jpeg
    D2512575-487B-4929-8F40-7CDF471F6AC8.jpeg
    626,7 KB · Visninger: 64
Back
Topp